Capitolul 49

6.8K 343 67
                                    

Hei! Vă mulţumesc pentru cele 134k citiri şi 6,2k voturi. Şi de asemenea, am uitat să menţionez în celălalt capitol, acestă carte a făcut un an pe 23 septembrie, deci le mulţumesc din suflet tuturor, în special celor care au fost alături de mine şi de povestea asta încă de la început.<3 Nu uitaţi să votaţi şi de data aceasta şi să vă lăsaţi părerea despre acest capitol mai jos, într-un comentariu.

P.S.: Am schimbat şi coperta cărţii, deoarece mi s-a părut foarte frumoasă cea de acum. Spuneţi-mi în comentarii dacă s-o las pe aceasta sau s-o pun la loc pe cea veche.;*

-----

Din punctul de vedere al lui Kelsey:

"Tu vrei să ce?" Carly se uita la mine neîncrezătoare, cu ochii ei şocaţi.

Mi-am mușcat buza de jos, neştiind într-adevăr dacă acest lucru a fost o idee bună chiar acum, dar nu am avut prea mult timp - era acum sau niciodată. "Am nevoie de tine să fii martoră în vederea comportamentului lui Justin."

Carly clătină din cap, încercând să-şi dea seama de ceea ce am spus.

"Te rog, Carly." Am implorat-o, disperarea fiind ascunsă sub cuvintele mele. "Tu ești singura lui speranță."

"Kelsey..." Carly clătină din cap. "Nu cred că știi ce îmi ceri acum."

"Ba ştiu, Carly. Ştiu. Tu ești singura care ar putea face acest lucru. Ai fost la petrecere în acea noapte."

"Kelsey, îmi ceri să mint la poliție pentru un criminal-"

"El nu este un criminal, Carly." Am spus nervoasă.

"Desigur, de aceea el a fost evacuat de către polițiști." Ea a vorbit cu sarcasm, dându-şi ochii peste cap. "Văd complet logica din spatele acestui lucru."

"El nu a făcut nimic greșit! Ei doar cred că a făcut, ceea ce este complet nedrept. El a fost cu mine în acea noapte, îți amintești? "

Carly nu a spus nimic. În schimb, doar a oftat. "De ce nu poți vedea că el este periculos pentru tine? Acesta este exemplul perfect pentru care nu vreau să fii împreună cu el. "

"Tu nu ești mama mea, Carly! Tu ești cea mai bună prietenă a mea! Ar trebui să mă ajuţi - " Am dat din cap, oprindu-mă brusc din a mai vorbi, încercând să-i dau o explicație. "Știi ce?" Am ţipat. "Nu am nevoie de asta. Du-te, o să mă gândesc la altceva." Am spus, fiind pe cale de a-mi întoarce spatele spre ea, atunci când ea a clătinat din cap.

"Nu, nu..." Carly a început, respirând adânc.

M-am uitat cu atenție la ea, curioasă fiind cu privire la ceea ce va spune.

"O-o voi face..." Ea murmură, uitându-se în altă parte.

Ochii mei s-au mărit. "Serios?"

"Da," Carly a dat din cap. "În cazul în care vei fi din nou cea mai bună prietena a mea, sunt dispusă să fac orice."

Am zâmbit uşor, fără să fiu foarte sigură dacă ar trebui să o cred sau nu. "De unde știu că nu mă minți?" Mi-am îngustat ochii la ea. "Tu practic mi-ai insultat iubitul acum o clipă." Mi-am dus braţele în dreptul pieptului.

"Pentru că, Kels," Carly şi-a mişcat picioarele. "Oricât de mult aș ști că el este periculos, pentru un motiv ciudat, el te face fericită si ca prietena ta cea mai bună, este tot ce vreau pentru tine."

Mi-am mutat greutatea pe un singur picior, scanându-i faţa în căutarea unui semn de nesinceritate.

"Pot vedea modul în care îl aperi mereu și felul în care el ar face orice pentru a te proteja, pot vedea că vouă vă pasă enorm unul de celălalt." Lingându-şi buzele, Carly a oftat. "El a venit la casa mea, știi... după ce s-a întâmplat."

Danger - Justin Bieber Fanfiction - [Română]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum