Heiiii guys. Ştiu că am spus că voi posta la "The Love Game" până termin cartea, dar pur şi simplu nu am avut timp să scriu şi mda, am decis să postez şi aici pentru că au trecut 2 luni de la ultimul capitol postat. Anyway, mulţumesc pentru cele 193k citiri (omg ne apropiem de 200k) şi 8,1k voturi. Sunteţi geniali, de asemenea vă mulţumesc şi pentru comentariile frumoase. Nu uitaţi ca şi de data aceasta să votaţi şi să vă lăsaţi părerea despre acest capitol mai jos, într-un comentariu. [îmi cer scuze în cazul în care găsiţi câteva greşeli] Pe data viitoare!<3
BTW, SĂ NU UITAŢI!!! Pentru cei care sunt interesaţi să citească o altă poveste cu Justin, intraţi pe profilul prietenei mele @DanneseBiebs şi o veţi găsi acolo. E genială şi sunt convinsă că o să vă placă. Mulţumesc.
-----
Din punctul de vedere al lui Justin:
"Chiar este închisă şcoala?" Kelsey s-a holbat la mine, aşezându-se pe locul pasagerului.
Am sunat-o mai devreme în dimineaţa asta pentru a o anunţa că o voi duce undeva.
"Da, Kelsey." Am pornit maşina, fiind pregătit să plec din parcare înainte ca cineva să ne vadă. "Poţi să verifici site-ul şcolii."
"Hm," Kelsey a început să-şi caute în geantă. "Cred că asta am să fac." Scoţându-şi telefonul, mi-am ridicat sprâncenele, uitându-mă la ea. Şi-a deschis telefonul şi a intrat pe safari. Tastând site-ul şcolii, litere mari scrise accentuat au apărut pe ecran: Şcoala este închisă, întâlnire a personalului. Bucuraţi-vă de săptămâna voastră.
Am rânjit, văzând cum Kelsey s-a înroşit. Am râs pentru a omorî liniştea ciudată, ea lingându-şi buzele, punându-şi apoi telefonul înapoi în geantă înainte să se uite la mine.
"Zău?" Am rânjit într-un mod copilăresc, ştiind foarte bine că mi-am demonstrat teoria.
"Oh taci din gură şi porneşte motorul." Kelsey a murmurat, zâmbind la mine pentru a-mi arăta că glumeşte.
Am râs, pornind maşina, înainte de a începe să merg pe şosea. "Nu pot să cred că tu chiar ai verificat site-ul." Mi-am scuturat capul spre ea. "Iubesc încrederea pe care o ai în mine, babe. Serios." Am spus sarcastic.
"Chiar am încredere în tine..." A făcut o pauză, "dar nu când vine vorba de şcoală." Chicotind, s-a uitat pe fereastră.
Mi-am dat ochii peste cap, lăsându-mă în jos pentru a-mi luat pachetul de ţigări. Am luat o ţigară şi apoi bricheta din buzunarul de la geaca mea, aprinzând-o şi punând-o între buzele mele.
Tuşind, Kelsey a început să-şi mişte mâna în aer. "Ai de gând să te opreşti din fumat?"
Trăgând încă o dată din ea, am ţinut puţin în mine înainte de a lăsa fumul să-mi iasă pe gură şi nas. "Nu." Am spus pur şi simplu, făcându-i cu ochiul.
"Ai putea să faci cancer, ştii." A spus, fiind dezamăgită.
"Am mai multe şanse să fiu împuşcat decât să mor din cauza cancerului, babe." Am mai tras încă o dată din ţigară înainte să scot fumul pe gură, deschizând puţin geamul.
Din colţul ochiului meu, am observat corpul lui Kelsey care se mişca ciudat şi o altă privire nesigură i-a apărut pe faţă.
Mi-am muşcat interiorul obrazului. "Babe..." Am murmurat uşor. "Doar glumeam." Am oftat, luându-i mâna în a mea şi mângâind-o.
"Dar nu este amuzant, Justin." S-a uitat la mine. "Adică, ştiu că încerci să alungi tensiunea chiar acum, dar amândoi ştim că este parţial adevărat ce ai zis şi mă sperie să ştiu asta."
CITEȘTI
Danger - Justin Bieber Fanfiction - [Română]
Fiksi PenggemarO noapte. O petrecere. O greșeală. Ceea ce credea ca îi va distruge viața. Părea să fie chiar opusul. Când toata viața ta ai fost obișnuit cu persoane care te mint şi te păcălesc. Cum poți învăța să ai încredere în persoanele din jurul tău? Și când...