Capitolul 11

10.1K 491 6
                                    

Din punctul de vedere al lui Kelsey:

Întorcându-mă, am realizat că nu mai am nici măcar o șansă pentru că, în timp ce voiam să mă decid, Justin mi-a deschis ușa, așteptând să ies. Pășind afară, am închis ușa, îndreptându-mă către Justin. Mi-am deschis gura să zic ceva, dar nu am apucat deoarece Justin m-a întrerupt.

"Urmează-mă." Și-a mișcat capul spre direcția depozitului.

Am dat din cap fără să zic nimic și l-am urmat. Deschizând ușa, Justin a intrat primul, ținând ușa deschisă pentru mine, după care închizând-o ușor în urma noastră.

Când a apărut în fața mea, am putut să observ că nu mai era atât de încordat, din contră, era mult mai calm.

Mi-am încruntat sprâncenele. Cum poate cineva de la a fi ok, să se enerveze, apoi să fie relaxat, iar toate astea în mai puțin de o oră?

"Ai de gând să vii sau nu?" M-am trezit la realitate, văzându-l pe Justin în cealaltă parte a depozitului.

Uitându-mă prin jur, am început ușor să merg, fără să scot vreun cuvânt. Pereții erau loviți, câteva plăci de la acoperiș erau căzute, făcându-mă să mă întreb ce s-a întâmplat aici cu ceva timp în urmă.

"Ce s-a întâmplat aici?"

Justin nu s-a întors. În schimb, a continuat să meargă.

Pentru o secundă, am crezut că mă ignoră și m-am gândit să-l întreb iar, când s-a oprit chiar afară (după ce a trecut de ușile din spate). Și-a băgat mâinile în buzunar, după care a început să privească cerul.

Mi-am îndreptat ochii de la el, spre lucrul la care se uita și instantaneu ochii mei s-au mărit.

Stăteam pe vârful unui deal, cerul fiind pictat în diferite culori, roz, portocaliu, galben și mov. Norii pluteau ușor prin jur, soarele stând deasupra noastră. Ai fi putut să vezi jumătate din oraș de aici. Era uimitor.

"E drăguț, nu?" A întrebat încet.

Nu am îndrăznit să mă uit în altă parte decât la frumoasa priveliște din fața mea. "Da." I-am răspuns. "E uimitor." Am respirat. "Nu am văzut niciodată așa ceva."

A dat din cap, înțelegând la ce mă refeream.

"Cum ai găsit locul ăsta? Dacă nu te superi că te întreb." Mi-am luat într-un final ochii de la priveliște pentru a-l privi.

Și-a păstrat echilibrul, stând într-o poziție perfectă. "După ce locul ăsta a fost aproape ars-"

Ei bine, asta mi-a răspuns la întrebare.

"Cred că am venit să-l verific și atunci am văzut asta." A dat din cap în fața imaginii. "Și imediat m-am îndrăgostit." S-a întors să se uite la mine cu o privire sinceră.

Mi-am dus o șuviță de păr după ureche. "E drăguț. Mi-aș fi dorit să am un loc ca acesta." Am afirmat, în timp ce am mai privit încă o dată cerul.

Îți oferea un fel de chestie protectoare, ca și cum nimeni nu te-ar putea atinge. Unde poți să fii singur, fără să-ți faci griji în legătură cu ceva. Te simțeai fără probleme... Te simțeai... În viață.

Liniștea s-a așezat între noi, până când, Justin a început să vorbească. "Acum ai." A spus tare și clar.

M-am întors spre el, observând că își mutase privirea de la mine către cealaltă parte a orașului.

"Mulțumesc." Am șoptit, simțindu-mi inima bătând foarte tare și simțind mii de fluturi în stomac.

Chiar era adevărat ce a zis?

Danger - Justin Bieber Fanfiction - [Română]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum