Plimbându-şi mâna neliniştit prin păr, Danger şi-a muşcat buza de jos, încercând să-şi păstreze calmul. Ultimul lucru de care avea nevoie era ca Kelsey să mai adauge încă un lucru pe lista ei referitoare la el. Numărul unu fiind faptul că el a omorât un om.
El nu putea să creadă că a fost atât de nepăsător, încât cineva să-l vadă. A fost mereu atent cu lucrurile pe care le-a făcut. Niciodată nu a fost prins - niciodată. El a făcut totul bine. Niciodată nu o dăduse în bară până în noaptea aceasta şi asta îl scotea din minţi.
Dacă un poliţist s-ar fi plimbat în acea noapte prin pădure, în locul lui Kelsey? Danger nici măcar nu voia să se gândească ce i s-ar fi putut întâmpla.
Desigur, şi-ar fi asumat răspunderea, pentru că aşa era el. Niciodată nu şi-ar fi lăsat prietenii să intre în probleme din cauza lui.
Dar nu asta era problema. El se putea gândi doar la ce ar trebui să facă cu Kelsey şi ce vor spune băieţii după ce vor auzi despre ea.
Apucându-se de păr, Danger se pregătea să se ducă în camera lui, când dintr-o dată, unul dintre băieți l-a văzut.
"Hei, Justin." Bruce, şeful organizaţiei (nu la fel cum era Justin, dar pe aproape), l-a strigat de pe canapeaua pe care stătea cu o sticlă de bere în mână.
Justin l-a înjurat în gând, în timp ce şi-a întors privirea spre el. A dat din cap, în semn că l-a auzit.
"Ţi-ai făcut treaba?" A luat o gură din berea lui, ridicând o sprânceană, semn că aştepta un răspuns.
Justin s-a oprit, gândindu-se ce ar trebui să spună şi ce nu. "Da, mi-am făcut treaba."
El a rânjit. "Bună treabă, Bieber." Bruce a dat din cap, impresionat.
El nu va mai fi pentru mult timp impresionat, asta era ce gândea Justin.
"Idiotul implora să-l lăsăm în viaţă în timp ce Justin avea pistolul îndreptat spre capul lui. Foarte ciudat." Mike a spus în timp ce s-a aşezat lângă Bruce.
"Toată treaba a fost ciudată." Marco a adăugat cu un zâmbet pe faţă. "El a crezut că poate să scape aşa de uşor fără să ne dea banii. Tipul ăla a fost atât de idiot dacă a crezut că a avut vreo şansă să mai trăiască."
"Păcat că Justin i-a băgat un glonţ în cap." Dean a adăugat în timp ce şi-a deschis o sticlă de bere şi s-a aşezat pe un scaun.
Justin a dat din cap, zâmbind. Îi plăcea când era lăudat. "A fost o plăcere să lucrez cu el." Justin a rânjit în timp ce toţi au început să râdă.
Sarcasmul era a doua lor limbă, în special a lui Justin.
Din moementul în care toţi au încetat să mai râdă şi toţi stăteau pe canapea, în afară de Justin, el a ştiut că venise timpul să le vorbească despre Kelsey. "Hei, băieţi?"
Ei s-au uitat la el, îndreptându-şi toată atenţia asupra lui.
"Este ceva ce trebuie să vă spun." Justin şi-a apropiat buzele, în timp ce-şi freca gâtul, gândindu-se la modul prin care ar putea să le zică băieţilor despre asta. "Am cam dat-o în bară cu treaba asta."
Sprâncenele lui Bruce s-au încruntat. "Cum adică ai dat-o în bară? Ai spus că l-ai omorât."
"L-am omorât." A spus Justin.
"Atunci, ce este?" Marco a intervenit, la fel de confuz ca toți ceilalți.
Justin a simţit nevoia să-şi dea ochii peste cap. "Cineva m-a văzut." A murmurat uşor, dar destul de clar, încât toţi ceilalţi au auzit.
CITEȘTI
Danger - Justin Bieber Fanfiction - [Română]
FanficO noapte. O petrecere. O greșeală. Ceea ce credea ca îi va distruge viața. Părea să fie chiar opusul. Când toata viața ta ai fost obișnuit cu persoane care te mint şi te păcălesc. Cum poți învăța să ai încredere în persoanele din jurul tău? Și când...