Capitolul 31

9.6K 472 25
                                    

Hei. Acesta este capitolul 31, iar dacă vă place şi vreţi să pun cât mai repede next-ul, vă rog să votaţi şi să lăsaţi un comentariu. M-aţi ajuta enorm. Vă mulţumesc.>;d<

Sper să vă placă!<3

-----

Din punctul de vedere al lui Justin:

Închizând uşa Kaylei în spatele meu, am chicotit în timp ce încă o auzeam pe Kayla ţipând după ce i-am făcut.

Nu a fost vina mea. Curva o merita.

"Vei plăti pentru asta, Bieber!" A ţipat. "Îţi jur că vei plăti!"

Am ignorat-o, dând din cap în timp ce am coborât scările îndreptându-mă spre băieţi, care imediat şi-au îndreptat privirile către mine.

"Deci?" Bruce a început. "Ai făcut ce ţi-am spus? Ai luat pachetul?"

Am dat din cap, luând pachetul de la spatele meu înainte de a i-l da lui Bruce.

"Bună treabă, Bieber." A dat din cap aprobator. "Cum ai făcut asta?"

Am rânjit, amintindu-mi de evenimentele petrecute noaptea trecută.

"Cum aş putea să-i rezist unei fete care arată aşa de bine ca şi tine?" Am gemut uşor, degetele mele apucând-o de şolduri în timp ce am adus-o mai aproape de mine, faţa mea poziţionându-se spre părul ei, în timp ce am început să o împing către pat.

Şi-a muşcat buza, apucând de bluza mea odată ce mi-a lăsat un mic sărut pe obraz. "Nu ştiu, dar dacă faci ca asta să merite, îţi promit
îţi voi da pachetul." S-a apropiat uşor de buzele mele, dar am respins-o, presându-mi buzele pe gâtul ei.

Băieţii îmi datorează multe pentru chestia asta.

În momentul în care spatele genunchilor ei au atins patul, a căzut pe spate, trăgându-mă deasupra ei. M-am poziţionat destul de bine, pentru a nu-mi lăsa greutatea peste ea. Lăsându-mă în jos, i-am lăsat săruturi puternice pe gătul ei, mutându-mă spre pieptul ei.

A gemut, plimbându-şi degetele prin părul meu, trăgându-mă cât mai aproape de ea.

Am gemut pentru a-i satisface nevoile. Trebuia s-o fac să creadă că eu chiar vreau să fac asta. Curva nu trebuia să suspecteze nimic.

"Justin..." A gemut din momentul în care a simţit dinţii mei înfigându-se în pielea ei. "Oh, Doamne..." A gemut tare.

Mă rugam la Dumnezeu ca, Kelsey să nu o audă. Ultimul lucru de care aveam nevoie era ca prietena mea să se trezească din cauza zgomotelor care veneau din fundul holului.

M-am depărtat de ea, mutându-mă astfel încât faţa mea a acoperit-o pe a ei. "Mi-a lipsit asta." Mi-am muşcat buza, uitându-mă la ea.

A respirat adânc. "Şi mie." Frecându-mi spatele gâtului, m-a împins în jos astefel încât să-şi lipească buzele de ale mele, dar cum am făcut mai înainte, am ezitat.

Nu era niciun mod prin care aveam de gând să o sărut.

Nu mai aveam de gând să mă mai joc jocuri de genul ăsta cu ea şi asta era ultima dată când voi lăsa ceva ca asta să se întâmple.

Kelsey însemna totul pentru mine şi nu eram tipul de băiat care să înşele. În special când am o fată la fel ca Kelsey alături de mine.

Danger - Justin Bieber Fanfiction - [Română]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum