Capitolul 22

9.8K 456 12
                                    

Hei! Ce mai faceți? Îmi pare rău că postez atât de rar, dar sunt foarte ocupată și nu prea am timp. Vă mulțumesc că citiți povestea și vă mulțumesc și pentru cele aproape 5000 de citiri.

Sper să vă placă!<3

-----

Justin Bieber tocmai a zis că mă place sau îmi pierd mințile? Cu siguranță asta e. Probabil este din cauza lipsei de mâncare din corpul meu.

Nu-i așa?

Era doar un singur mod prin care puteam să aflu.

"Așteaptă." Am dat din cap, făcând un pas înapoi. "Tocmai ai spus ca mă placi?" M-am holbat la el.

A chicotit, uitându-se în altă parte. "Ei bine... Nu am spus în totalitate asta, dar am afirmat, nu?" Și-a frecat gâtul, evitându-mi ochii.

"Aww." Am râs. "Cât de drăguț." L-am tras de obraz.

Mi-a dat mâna la o parte. "Nu face asta." A murmurat.

Am rânjit. "Cine ar fi știut că Justin Bieber are sentimente?" Am spus asta cu o voce de bebeluș, chicotind odată ce Justin s-a uitat la mine.

"Taci din gură." A murmurat, mușcându-și buza de jos. "Poate că par a fi fără sentimente, dar nici chiar așa."

"Hei." Mi-am ridicat mâinile. "Niciodată nu am spus asta."

S-a gândit la asta, înainte de a ofta. "Adevărat." A murmurat, plimbându-și mâinile prin păr.

"Ei bine," Mi-am luat o altă poziție. "Și mie îmi place de tine." I-am șoptit, înainte de a îi săruta gentil buzele și de a începe să merg.

"Unde te duci?" A strigat după mine.

"La mașină. Mi-e foame!" Punând accent pe cuvântul 'foame', mi-am continuat drumul spre mașină.

Câteva secunde mai târziu, am auzit sunetul frunzelor și înainte de a avea șansa de a mă întoarce să mă uit după Justin, mâinile lui mi-au înconjurat talia, trăgându-mă mai aproape de el.

"Hei, babe." Mi-a șoptit în ureche.

"M-ai speriat." Am spus, înainte de a îl lua de mână și de a continua să merg.

A chicotit. "Obișnuiește-te, babe." Și-a lipit buzele de urechea mea, pupând-o gentil, înainte de a ajunge la mașină și de a intra înăuntru.

După asta, Justin a pornit mașina, ajungând rapid pe stradă, îndreptându-se spre locul unde avea de gând să mâncăm.

După câteva minute de liniște, m-am mișcat pe scaun. M-am uitat la radio și apoi la el. Mușcându-mi buza, m-am întrebat dacă ar trebui sau nu să pornesc radio-ul.

"Hei, Justin?"

"Hm?" S-a uitat la mine pentru câteva secunde, înainte de a își îndrepta privirea din nou, pe șosea. Scuturându-și mâinile, și-a poziționat mâna stângă pe volan, iar cu cealaltă a început să caute în buzunarele de la geaca lui din piele, scoțând o țigară, aprinzând-o, înainte de a o pune între buzele lui și trăgând din ea, mașina umplându-se de fum.

"Pot să pornesc radio-ul?"

A chicotit, trăgând din nou din țigară. "Nu." A deschis fereastra, lăsând fumul să iasă afară.

"De ce nu?" Am spus.

"Pentru că nu îmi place muzica."

Mi-am dat ochii peste cap. "Serios?" Am oftat. "Cui nu-i place muzica?"

Danger - Justin Bieber Fanfiction - [Română]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum