Hei! Vă mulţumesc tuturor pentru cele 48k citiri şi 2,9k voturi. Nu uitaţi să votaţi şi să vă lasaţi părerea despre acest capitol mai jos, într-un comentariu.:*
Sper să vă placă!<3
-----
Din punctul de vedere al lui Kelsey:
Iisuse... în ce m-am băgat singură de data asta?
"Ce faci aici?" Am întrebat-o pe Carly, privirile intense ale părinţilor mei parcă formând găuri în corpul meu din cauza intensităţii pe care o trimiteau.
"Am crezut că voi ajunge aici să văd ce faci, dar se pare că tu erai pe drum spre casa mea pentru tema la italiană?" Ea s-a holbat la mine.
"Da..." M-am mişcat uşor. "Am făcut asta, dar nu erai acasă..."
"Au trecut aproape două ore, Kelsey." Tatăl meu a spus serios, ducându-şi buzele într-o singură linie. "Poţi să ne spui unde ai fost în aceste două ore în care se presupunea că trebuia să-ţi faci temele?"
Mi-am simţit gâtul arzând, bătându-mi uşor piciorul de podea, în timp ce stomacul mi-a tresărit de durere. "Eu-"
"Şi nu ne minţii." Mama mea a vobit de data asta, tonul din vocea ei fiind unul violent.
Ochii mei s-au întreptat spre Carly, în timp ce ea stătea pur şi simplu acolo nemişcată. Mi-am încruntat sprâncenele.
Ceva nu era în regulă aici.
"Ce se întâmplă?" Parcă mi-am spus gândurile, fiind confuză de întreaga situaţie.
Carly şi-a lins buzele, evitându-mi privirea în timp ce părinţii mei au continuat să se holbeze la mine dezamăgiţi.
"Spune-ne adevărul, Kelsey." Tatăl meu a vorbit din nou. "Şi opreşte-te din a mai încerca să schimbi subiectul."
"Nu încerc să fac asta. Sunt foarte confuză chiar acum..." Am murmurat, uitându-mă în jurul meu. A fost atunci când l-am zărit pe Dennis care stătea pe scări, sinceritatea făcându-şi prezenţa în ochii lui.
Mi-am încruntat faţa, încercând să-mi dau seama ce încercau emoţiile lui să-mi spună. Pentru a face lucrurile mai uşoare, Dennis a mimat cuvintele 'Justin' şi 'Carly' şi imediat mi-am dat seama la ce se referea.
Înghiţind în sec, am dat din cap spre Dennis, ducându-mi privirea spre Carly, oferindu-i cea mai bună privirea pe care o aveam, arătându-i că eram dezgustată.
"Kelsey... aşteptăm..." Tatăl meu a dat din picior nerăbdător.
"De ce ar trebui să vă spun ceva?" M-am uitat la el. "Sunt sigură că, Carly v-a spus tot ce trebuia să ştiţi."
Capul ei s-a ridicat odată ce cuvintele mi-au ieşit pe gură şi mesajul lui Dennis a fost pentru mine clar.
"Kelsey-"
"Cum ai putut?" Am spus. "Erai prietena mea cea mai bună!"
"Sunt prietena ta cea mai bună!" A spus înapoi.
"Nu!" Am ofata în bătaie de joc. "Nu eşti pentru că dacă erai, nu mi-ai fi făcut asta." Am dat din cap. "Te urăsc."
"Kelsey!" Mama mea a intervenit, dezamăgită de cuvintele pe care le-am folosit, dar în acest moment nu îmi mai păsa.
"Ieşi afară din casa mea." Am arătat spre uşă. "Şi şterge-mi numărul de telefon. Am terminat-o cu tine."
"Ai de gând să închei prietenia noastră pentru un băiat?!" A spus umită, şocată de reacţia mea.
CITEȘTI
Danger - Justin Bieber Fanfiction - [Română]
FanficO noapte. O petrecere. O greșeală. Ceea ce credea ca îi va distruge viața. Părea să fie chiar opusul. Când toata viața ta ai fost obișnuit cu persoane care te mint şi te păcălesc. Cum poți învăța să ai încredere în persoanele din jurul tău? Și când...