Din punctul de vedere al lui Justin:
Am strâns hârtia puternic în pumnul meu, culoarea feţei mele parcă dispărând, furia cuprinzându-mă, în timp ce procesam ce s-a întâmplat.
Întorcându-mă, am intrat în casă, mintea mea fiind un complet dezastru. Fără să ştiu ce să zic sau să fac, mi-am lăsat frustrareja să vorbească. "Bruce, John, Marco, Marcus! Mişcaţi-vă aici, acum!" Am ţipat pe hol şi în câteva secunde, băieţii au venit în sufragerie, ochii lor fiind mari de curiozitate.
"Ce s-a întâmplat? Ce este în neregulă?" Bruce a întrebat, făcând un pas spre mine, ochii lui luându-mi în considerare limbajul corpului, fiind îngrijorat. "Cine a murit?" M-a tachinat, dar nici nu ştia de adevărul din spatele cuvintelor lui.
Am arătat cu capul meu spre uşă. "De ce nu mergeţi să vedeţi chiar voi?" Am murmurat, ducându-mi mâinile în buzunare.
Încruntându-şi sprâncenele, Bruce a trecut pe lângă mine şi s-a dus spre uşă, băieţii fiind în spatele lui. M-am întors la timp, văzându-l cum a îngheţat atunci când a văzut cadavrul Kaylei.
"Ce dracu?" A spus. "Cine dracu a făcut asta?"
"Kayla?" Marco a insistat, fiind complet şocat, fără să-i vină a crede ce vedea.
"Asta nu este tot." Am mers spre Bruce, scoţându-mi pumnul din buzunar, arătându-le bucata de hârtie pe care tocmai o mototolisem acum câteva momente.
Uitându-se la mine şi apoi la mâna mea, Bruce a luat ezitant bucata de hârtie înainte s-o deschidă, ochii lui fiind acum peste cuvinte. "Fata ta este următoarea." A citit cu voce tare, o privire serioasă fiind pe faţa lui, holbându-se la mine. "Cine a făcut asta?"
Am dat din umeri. "Nu am nici cea mai mică idee." Luând hârtia din mâna lui, i-am pus-o lui John în mână, înainte să merg spre Kayla. "Vorbeam cu Kelsey la telefon când soneria s-a auzit. Am aşteptat să răspundeţi voi, dar când nu aţi făcut asta, am mers eu. Nu am văzut pe nimeni afară, dar am observat-o pe Kayla. Nu mă aşteptam ca ea să fie moartă şi ca cineva să lase o hârtie, ameninţând-o pe Kelsey, din nou." Am ţipat enervat. "Evident că cine a făcut toate astea vrea să moară." Am spus cu venin.
"Asta e o prostie." John a spus, scuturându-şi capul. "Avem vreodată o pauză?" Dându-i hârtia lui Marco, John a mers spre Bruce, holbându-se de asemenea la cadavrul Kaylei. "Adică, dintre atâtea persoane, au omorât-o pe Kayla?"
"Au vrut să ne trimită un mesaj." Am murmurat dezgustat. "Oricine a fost, acea persoană a vrut să ne arate că poate să ajungă uşor la orice... asta incluzând-o şi pe Kelsey."
"Asta este al dracului de ridicol." Bruce a expirat frustrat, pimbându-şi degetele prin păr. "Cine dracu ar îndrăzni să ne facă asta acum?"
"Cineva care cu siguranţă vrea să moară uşor şi dureros." Am spus iritat, având mii de noduri în stomac.
Este ceva să ştii cine este în spatele lucrurilor astea. Este altceva să nu ştii cine ar putea să fie.
Aruncând hârtia, Marco a stat lângă noi. "Ei bine, ce dracu o să facem cu ea?" Marco a arătat către Kayla, uitându-se la noi.
Mi-am ridicat umerii. "Nu putem s-o păstrăm aici. Miroase îngrozitor." M-am strâmbat dezgustat. "Spun să-i aruncăm corpul în râu şi de data asta, o s-o facem bine." M-am uitat la ei serios, referindu-mă la situaţia cu Parker.
Marcus şi-a dat ochii peste cap. "Din nou, nu a fost vina noastră."
"Nu-mi pasă." Am ţipat ascuţit, întrerupându-l pe Marcus. "Doar ajutaţi-mă să o bag într-un sac." Am mers către picioarele Kaylei. "John, du-te să iei maşina. Trebuie să facem asta acum, înainte ca cineva să suspecteze ceva."
CITEȘTI
Danger - Justin Bieber Fanfiction - [Română]
FanfictionO noapte. O petrecere. O greșeală. Ceea ce credea ca îi va distruge viața. Părea să fie chiar opusul. Când toata viața ta ai fost obișnuit cu persoane care te mint şi te păcălesc. Cum poți învăța să ai încredere în persoanele din jurul tău? Și când...