Din punctul de vedere al lui Kelsey:
Stomacul meu parcă s-a lipit de pământ de groază. Asta nu putea să se întâmple chiar acum.
Momentul când Justin a îngheţat lângă mine, ştiam că ceva era în neregulă, dar niciodată nu m-am aşteptat ca motivul să fie Luke.
Din toate zilele în care putea să vină aici, trebuia să fie azi.
"Kelsy, dragă, ești bine?" A spus mama mea, dar în ciuda faptului că era foarte aproape de mine, părea să fie foarte departe.
Am înghițit în sec, uitându-mă cum Luke zâmbea la gazdă, înainte ca ea să chicotească, punându-și o mână pe umărul lui și arătând cu cealaltă spre locurile lor.
Doar când au vrut să se întoarcă pentru a merge după gazdă, prietenul lui Luke pe care nu îl cunoșteam l-a bătut pe umăr, arătând spre ceva și imediat privirea lui Luke a aterizat în direcția mea.
Întorcându-mă pentru a mă uita la părinții mei, l-am ciupit pe Justin de mână pentru a-I atrage atenția.
"Kelsey, ești bine?" Mama mea era îngrijorată.
"Oh, uhm, da, sunt bine." Dând din cap, am luat o gură din băutura mea.
"Tremuri, dragă." Era și mai îngrijorată, iar eu nu mi-am dat seama că tremuram până când nu m-am uitat în jos la mine.
"Kelsey..." Tatăl meu a început acum, fruntea lui fiind încruntată. "Ești sigură că ești bine?"
Ochii lui Justin mi-au privir o parte din față, privirea lui fiind atât de intense că ar fi putut să ardă găuri în mine. Știam că voia să spună ceva, dar dacă ar fi făcut-o, s-ar fi dus tot ce a spus până acum.
Lingându-mi buzele, am înghițit în sec. "Sunt bine. Am crezut că am văzut un gândac..." Am dat din mână, încercând să schimb subiectul.
"Un gândac?" Dennis s-a uitat la mine, vorbind pentru prima dată de când am ajuns la restaurant.
"Da." Am spus puțin mai tare. "Un gândac." În momentul în care am văzut privirea surprinsă a lui Dennis, m-am simțit vinovată. "Îmi pare rău, nu am vrut să sune așa." Oftând, m-am ridicat de pe scaun. "Mă scuzați pentru un moment, vă rog?"
"Unde te duci?" Tatăl meu a întrebat, fiind puțin confuz cu ce se întâmpla.
"La baie."
Mama mea a dat din cap, arătându-mi să merg. "Vom fi aici când te întorci."
I-am zâmbit, mulțumindu-I în liniște, uitându-mă apoi disperată la Justin, spunându-I că sunt emoționată și îngrijorată.
Ridicându-se de pe scaun, a așteptat să ies, înainte de a se uita în jos la mine cu o expresie sinceră. Punându-și mâna peste obrazul meu, m-a mângâiat ușor, uitându-se profund la mine. Lăsându-se în jos, și-a lipit buzele de fruntea mea. "O să fie bine." A murmurat.
"Știu." I-am șoptit, zâmbidu-I înainte să trec pe lângă el și să merg spre baie, ochii lui Justin fiind în permanență asupra mea.
Apăsând pe clanță, am intrat înăuntru, ușa închizându-se singură în urma mea, făcându-mă să tresar din cauza zgomotului neașteptat.
Înjurându-mi viața, m-am străduit să mă relaxez. Ducându-mă către o chiuvetă, m-am uitat la mine în oglindă.
Fața mea avea o altă culoare și arătam de parcă tocmai văzusem o fantomă. Obrajii mei erau roșii și palmele îmi transpirau.
CITEȘTI
Danger - Justin Bieber Fanfiction - [Română]
FanficO noapte. O petrecere. O greșeală. Ceea ce credea ca îi va distruge viața. Părea să fie chiar opusul. Când toata viața ta ai fost obișnuit cu persoane care te mint şi te păcălesc. Cum poți învăța să ai încredere în persoanele din jurul tău? Și când...