Capitolul 54

4.7K 269 42
                                    

Hei!!! Ştiu că am postat foarte târziu, dar trebuie să înţelegeţi că am fost foarte ocupată cu liceul, mai ales că a trebuit să mi se închidă mediile şi aveam nevoie de note. Oricum, îmi doresc să termin de tradus această carte până la sfârşitul verii, dar am să postez capitolele în funcţie de citirile/voturile/comentariile la carte. Vă mulţumesc pentru cele 213k citiri şi 9k voturi şi de asemenea pentru comentariile voastre.

Am câteva "anunţuri":

1.Le-am trimis un e-mail celor de la wattpad şi am reuşit după aproape 2 ani [ikr mult timp mi-a luat] să scot cartea de la R (pentru conţinut matur). Acum, o să fie mult mai uşor de găsit de către oricine.

2.V-am mai rugat să votaţi şi să vă lăsaţi părerea despre capitole după ce le citiţi. Probabil că nu vă daţi seama, dar chiar mă ajută enorm. Deci, nu uitaţi să faceţi asta.

3.Nu o să-mi mai cer scuze că nu am postat de mult timp şi nici nu am să mai menţionez motivul, pentru că de cele mai multe ori este acelaşi.

4.Este posibil să găsiţi şi câteva greşeli, îmi pare rău, dar de obicei mă grăbesc să scriu capitolul.

Sper să vă placă!<3

-----

Din punctul de vedere al lui Kelsey:

Aproape m-am înecat cu bucata de pâine pe care tocmai începusem să o mestec, atunci când Justin şi-a deschis gura şi l-a întrebat pe Jaxon ce l-a întrebat.

Jeremy şi Pattie s-au oprit imediat din a mai mânca, ochii lor fiind acum mari şi privirile lor şocate, amândoi fiind luaţi prin surprindere de întrebarea lui Justin.

"Despre ce vorbeşti?" Jaxon a şoptit, înghiţind în sec şi încercând să ascundă faptul că era jenat.

Rânjetul lui Justin s-a mărit. "Oh, ştii foarte bine despre ce vorbesc." A spus sarcastic, făcând ca aerul din bucătărie să fie din ce în ce mai greoi.

Jaxon a început să râdă, încercând să dea de înţeles că nu era afectat de toate astea, dar noi toţi ştiam că este.

"Îi arătam lui Kelsey casa şi s-a întâmplat să trecem pe lângă camera ta. M-am gândit să i-o arăt şi ei, ştii, ca să fiu amabil," Justin a rânjit. "Şi am dat de o revistă foarte... interesantă. Prima dată am crezut că era o carte de comedie sau ceva de genul, până când am văzut o poză cu o fată care poza dezbrăcată exact pe copertă." S-a asigurat că a pus accent pe cuvintele cheie, vrând să-l facă de râs pe Jaxon.

"Taci din gură," Jaxon a spus, obrajii lui prinzând o nuanţă puternică de roşu. "Nu ştii despre ce vorbeşti."

"Justin..." Am murmurat, părându-mi rău de Jaxon. Chiar dacă ne-a tachinat, copilul tot nu trebuia să fie expus în acest mod în faţa familiei lui.

Justin, bineînţeles, a ales să mă ignore. "Dar, ştiu despre ce vorbesc şi probabil că din acest motiv te deranjează, dar hei, asta este karma." A rânjit, ochii lui plimbându-se de la Jaxon spre mine. "Şi Kelsey a văzut revista. Nu-i aşa, babe?" Şi-a ridicat o sprânceană.

Am oftat în bătaie de joc, încruntându-mi privirea spre el. Întinzându-mi mâna, l-am lovit peste umăr, fapt care i-a provocat o oarecare durere.

"La naiba, Kelsey!" A gemut. "Pentru ce a fost asta?"

"Pentru că eşti un nesimţit." Am spus uşor.

"De ce nu-l loveşti pe el când spune ceva greşit?!" Jaxon a plans spre Pattie, referindu-se la faptul că Justin folosise nişte cuvinte nepotrivite.

Danger - Justin Bieber Fanfiction - [Română]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum