Capitolul 59

6K 246 68
                                    

Din punctul de vedere al lui Kelsey:

"Ce cauţi aici?"

În momentul în care l-am văzut pe el stând în faţa mea, era ca şi cum totul din jurul meu îngheţase şi tot ce plănuisem să-i zic se evaporase.

"Ei bine, bună şi ţie." Am spus în bătaie de joc, rânjind.

Justin, oricum, nu găsea nimic amuzant. Oftând, a dat din cap. "Nu ar trebui să fii aici." A spus uşor şi puteam să zic că încerca să se controleze.

Faţa mea a prins o altă culoare. "De ce?" M-am holbat la el.

"Pentru că nu eşti în siguranţă." A spus şi am oftat în bătaie de joc la naivitatea lui.

Mi-am ridicat o sprânceană, întrebându-mă dacă l-am auzit bine. "Nu sunt cum?"

"În siguranţă, Kelsey. Nu este bine pentru tine să stai aici." A spus cu venin, făcându-mi pielea să se zbârlească.

"Îţi baţi joc de mine acum?" M-am ridicat, corpul meu stând la o mică distanţa de al lui. "Nu este bine pentru mine?" Am pus accent pe propoziţia lui. "Cum dracu rămâne cu toate dăţile în care am am stat fix în acest loc?" Mi-am ţinut mâinile pe lângă corp, temându-mă că dacă le voi mişca nu mă voi opri din a-l lovi în piept.

"Am fost un idiot, crezând că eşti în siguranţă aici. Am fost prea îndrăgostit de tine şi nu m-am gândit la pericolele de care puteai să dai stând aici." A spus serios.

"Prostii şi tu ştii asta." Am spus, scuturându-mi capul. "De ce te prefaci că asta nu te afectează la fel de mult cum mă afectează pe mine?"

"Trebuie să pleci... acum." A rămas nemişcat. "Înainte ca cineva să te vadă."

"Nimeni nu o să mă vadă." Am spus iritată. "Scuze că-ţi spun, dar nimeni, în afară de cei din grupul tău şi de mine, nu vine aici."

"Şi asta se va schimba începând de azi. Nu vreau să mai vii aici, mă înţelegi?" Şi-a ridicat sprâncenele. Când nu am răspuns, a decis că este mai bine să plece.

Şi asta este exac t ce a făcut. A început să se îndepărteze de mine, umărul lui lovindu-se de al meu în timp ce a trecut pe lângă mine, pregătindu-se să urce scările atunci când m-am întors rapid, luându-l puternic de braţ înainte să aibă şansa să dispară definitiv.

"Nu face asta." Am murmurat, încercând să pătrund în capul lui greoi. "Nu pleca din nou de lângă mine."

A fost linişte pentru un moment, cuvintele mele parcă lovindu-l. Lingându-şi buzele, Justin şi-a luat braţul din strânsoarea mea. "Kelsey..." A dat din cap. "Am încheiat lucrurile pentru binele tău. Ultima dată când am verificat, asta nu înseamna că trebuie să vii aici, aşa că pleacă." A arătat în spatele meu, spre stradă.

Mi-am scuturat capul. "De ce eşti aşa de încăpăţânat? Amândoi ştim că nu vrei ca eu să plec."

"Ce te face să crezi asta?" A spus, privirea lui fiind goală, fără să-mi pot da seama dacă el este serios sau nu.

"Pentru că..." Am spus, uitându-mă în altă parte. "Dacă voiai ca eu să plec, ai fi făcut ceva în privinţa asta. Ştii tu, nu este greu pentru tine să mă arunci peste umărul tău şi să mă duci acasă..." Mă refeream la prima noastră interacţiune şi deja mii de fluturi îmi invadau stomacul la acest gând.

Doar ştiind faptul că, dacă nu m-aş fi dus în pădure în noaptea aceea pentru a o găsi pe Carly nu l-aş fi întâlnit pe Justin, era prea mult pentru mine, deoarece el s-a dovedit a fi cel mai bun lucru care mi s-a întâmplat vreodată.

Danger - Justin Bieber Fanfiction - [Română]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum