Capitolul 19

9.5K 474 42
                                    

Hei, un nou capitol se pare. Vă mulțumesc pentru cele 3000 citiri. Pupici. ;*

Sper să vă placă!<3

-----

Din punctul de vedere al lui Justin:

"Trezește-te, Bieber!" Am auzit pe cineva țipând, dar eram prea prins în magia patului meu ca să îmi dau seama cine e. Tot ce știu e că oricine ar fi fost, va avea de suferit pentru că sunt al dracului de obosit.

"Dispari, omule." Am murmurat, făcându-mă clar că nu am dispoziția necesară.

Dar oricine a fost, nu a înțeles.

"În regulă, tu mă forțezi să fac asta." A spus, în timp ce vocea se auzea din ce în ce mai încet.

Liniștea a durat puțin, trezindu-mă cu o găleată cu apă rece aruncată pe mine. "La dracu." Am sărit, ștergându-mi apa de pe față. M-am uitat în sus, unde l-am văzut pe Bruce. "Ce dracu, frate?" Am spus.

"Oh Doamne." Kayla a țipat și ea, ridicându-se, cu cearșafurile în jurul ei, pentru a o acoperi. "Ce dracu, Bruce?" A urlat.

Jur, dacă nu eram atât de obosit și nervos, i-aș fi dat un pumn în momentul ăla. Idiotul e norocos că sunt dezbrăcat sub cearșafurile astea și că nu am dispoziția necesară.

"Ți-am spus să te trezești, Bieber. Nu m-ai ascultat." A dat din umeri, ținând acum găleata goală în mână.

"Iisuse, sunt obosit." Mi-am dus degetele prin păr. "Nu am dormit deloc noaptea trecută."

"Și a cui vină e?" A întrebat, dar nici măcar nu m-a lăsat să răspund, începând să vorbească din nou. "A ta." A arătat spre mine. "Nu e vina mea că ai ales să-ți petreci toată ziua cu fata aia, care o fi numele ei, iar apoi ai venit aici să o fuți pe ea." A arătat spre Kayla.

"Încă vorbești despre idioțenia aia?" Am gemut, frecându-mi tâmplele. "Serios omule, nu e așa mare lucru. Treci peste." Am spus.

"Ce fată?" Kayla s-a uitat la mine apoi la Bruce.

Mi-am dat ochii peste cap, blestemându-l pe Bruce. I-am aruncat o privire care zicea "te voi omorî pentru asta".

A dat din umeri. "Vorbesc serios, omule. Îmbracă-te și pleacă. Nu am nevoie ca tu să stai la detenție. Avem lucruri de făcut astăzi." M-a privit, arătând spre mine, înainte de a ieși din cameră.

"Despre ce vorbea?" Kayla m-a întrebat după ce Bruce a ieșit din cameră.

M-am ridicat în picioare, punându-mi boxerii pe mine. "Nimic." Mi-am luat hainele, pregătindu-mă să ies din cameră.

"Minți." A spus încordată.

"Și dacă mint ce?" Am spus, întorcându-mă. "Nu e treaba ta." M-am încruntat, înainte de a părăsi camera.

M-am dus în camera mea, unde mi-am luat câteva haine și am intrat în baie.

După ce am făcut un duș și alte chestii pe care le fac de obicei dimineața, am ieșit din cameră apoi am coborât scările. Luând cheile de la ușă, am plecat fără a spune nimic, urcându-mă în mașină.

Odată ce am intrat înăuntru, m-am îndreptat spre școală. Doar când am vrut să plec, telefonul meu a vibrat. Scoțându-l afară din buzunar, l-am deblocat.

De la: Bruce

Nu uita. Astăzi, dupa școală, întâlnire.

Am tastat repede un răspuns spunându-i că voi fi acolo, înainte de a îmi băga telefonul înapoi în buzunar și continuând să merg.

Danger - Justin Bieber Fanfiction - [Română]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum