Capitolul 20

12K 481 46
                                    

Hei! Scuze că v-am promis că o să pun ieri acest capitol, dar îl terminam foarte târziu și m-am decis că nu mai are rost. But, acum e gata. Nu știu dacă aș putea spune că e pervers sau ceva de genul, pentru că este doar o mică parte și nu foarte detaliată. Adică, o să aveți parte de mai mult, chiar pagini întregi de genul și mai mult nu mai zic. Deci, obișnuiți-vă. Sper să înțelegeți capitolul pentru că unele expresii sau cuvinte nu știam cum aș putea să le traduc în română, ca să puteți să înțelegeți. Oke, gata... Spor la citit.;*

Sper să vă placă!<3

-----

Din punctul de vedere al lui Kelsey:

Din momentul în care doamna Longo a început să vorbească despre chestii cum ar fi geometria, nu aveam ce să fac, decât să mă gândesc la fața lui Justin după ce i-am zis ce i-am zis. Era epică. Adică, ar fi trebuit să-l vedeți, arăta foarte ciudat.

Dacă aș fi putut să-i fac o poză atunci...

Oh, așteaptă, chiar dacă aș fi vrut să fac asta, nu aș fi putut pentru că telefonul meu este la mama, mulțumită lui Justin.

Acum mă gândesc la asta, totul merge prost în viața mea în ultima lună din cauza lui.

Ducându-mi părul de pe frunte în spate, mi-am părăsit gândurile, când am simțit o minge din hârtie lovindu-mi capul. Încruntându-mi sprâncenele, m-am întors văzând-o pe Carly zâmbind. "Ce dracu?" Am murmurat.

"Scuze." A șoptit. "Nu voiam să-ți lovesc capul. Ținta mea era mâna ta..." Și-a mușcat inocent buza de jos.

Mi-am dat ochii peste cap, aplecându-mă să iau hârtia. Ridicându-mă, am desfăcut-o, scanând cuvintele scrise pe hârtie.

E adevărat?

Uitându-mă la ea confuză, mi-am desfăcut stiloul, scriindu-i un răspuns, întrebând-o la ce se referă, înainte de a o împacheta la loc și a arunca-o în ea.

Prinzând-o, a deschis-o, scriind un răspuns și aruncând hârtia înapoi.

Când am deschis-o, am început să citesc.

Că îl cunoști pe Danger?

Am înghițit în sec, odată ce am citit cuvintele.

I-am scris înapoi, spunându-i că nu știu despre ce vorbește, înainte de a mă preface interesată de cuvintele pe care doamna Longo le scria pe tablă.

Am auzit un zgomot pe banca mea, tresărind. Lăsându-mă în jos, am luat hârtia, deschizând-o.

Nu te preface, Kelsey. Știi despre ce vorbesc.

M-am întors pentru a mă uita la ea, scuturându-mi mâna pentru a-i capta atenția. Odată ce am făcut asta, am arătat spre hârtie, făcând-o să înțeleagă ca eu chiar nu știam despre ce vorbește.

Și-a dat ochii peste cap, privindu-mă ciudat. Doar când a vrut să vorbească, doamna Longo a întrerupt-o.

"E ceva ce voi două domnișoarelor ați dori să împărtășiți cu toată clasa?" M-am întors, văzând-o pe doamna Longo care se uita la noi ciudat.

"Nu." M-am așezat mai bine pe scaun.

"Îmi pare rău." Carly și-a cerut scuze.

Am chicotit, dând din cap. Ea era mereu cea pe care nu o interesa ce zicea lumea sau ce credea.

În restul minutelor, am rămas tăcute, nevrând ca doamna Longo să se enerveze pentru că amândouă știam că vom primi detenție și ăsta era singurul lucru de care aveam nevoie acum.

Danger - Justin Bieber Fanfiction - [Română]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum