Hoofdstuk 15

644 36 3
                                    

Sorry dat ik hem nog een keer post, er ging iets mis

Lisa

Door mijn slaap heen hoor ik mijn deur open en dicht gaan. Wie the fuck komt er midden in de nacht mijn kamer binnen?

Ik doe voorzichtig mijn ogen open en kijk rond.

Samuel staat in de hoek naar me te kijken. Hij wankelt soms een beetje.

"Wat doe je hier?"

"Kijken" zegt hij onschuldig. Aan zijn stem te horen is hij dronken, trouwens niet alleen zijn stem verraad het.

"Waar kijk je naar" het was niet echt als vraag bedoeld, want ik weet dat hij naar mij kijkt.

"Naar een prachtig meisje" ik rol met mijn ogen, ik heb hier nu echt geen zin in.

"Samuel even serieus, wat doe je. Ik wil slapen"

"Dan ga je slapen" zegt hij terwijl hij naar het bed toe loopt. Hij gaat naast me liggen, wat nogal krap is omdat het een eenpersoons bed is. Ik zucht en draai me om zodat Samuel tegen mijn rug ligt. Hij gaat ook onder de dekens liggen en legt zijn arm om mijn middel. Zijn sixpack ligt tegen mijn rug aan. Ik laat hem maar, ik ben te moe om commentaar te geven.

Anne

Het is 1 uur 's middags. Mijn telefoon gaat.

Dioni:

Zin in vanavond?

Shit, ik heb huisarrest van gister en ben helemaal vergeten dat ik een afspraak met Dioni had.

Anne:

Denk niet dat ik kan, huisarrest

Dioni:

Shit man, had me er zo op verheugd

Ik bijt op mijn lip, misschien. Misschien kan ik stiekem door mijn raam? Mijn raam zit net boven de wc, dus als ik buk bij het woonkamerraam zou ik zo naar Dioni kunnen gaan.

Anne:

Kom half 6 naar mijn huis, wacht om de hoek. Dan kom ik eraan

Dioni:

Oke, tot dan

Ik geef hem mijn adres nog en ga dan offline. Dit keer geen kusje, ik weet niet waarom ik me daar druk om maak. Maar ergens voelt het leeg zonder zijn 'x'. Het klinkt dom ik weet het.

We hebben trouwens niet eens afgesproken wat we gaan doen.

Mariëlle

Ik word wakker, maar niet in mijn eigen bed. Ik kijk naast me en daar ligt Jai. Ik ben hier waarschijnlijk in slaap gevallen, want ik heb mijn kleren nog aan.

Jai ziet er zo schattig uit als hij slaapt.

Ik pak mijn telefoon.

1 uur, normaal word ik nooit zo laat wakker. Ik zie ook dat mijn pap me gebeld heeft. Ik stuur hem een berichtje.

'Ik was in slaap gevallen bij Babette, ik kom zo naar huis'

Ergens lieg ik niet, want Babette zit in hetzelfde huis.

Ik ga voorzichtig het bed uit en sluip naar mijn schoenen. Als ik me omdraai om te kijken of Jai nog slaapt, kijken 2 oogjes me aan.

"Ik moet weg" Jai zet een pruillipje op en ik moet spontaan lachen.

Ik draai me om naar de deur en wil net de gang in lopen. Tot Jai iets zegt wat ik niet verwacht.

"Kusje?" ik draai me om en als ik zie dat Jai's gezicht serieus staat krijg ik het warm. Ik loop naar hem toe en geef hem een zacht kusje op zijn lippen. Ik durf me niet meer om te draaien als ik weg loop, maar mijn gevoel zegt dat hij een grijns op zijn gezicht had.

Hoe zit het eigenlijk tussen ons? We zoenen wel, maar volgens mij is het nog niet echt officieel.

The Truth ( B-Brave ) NLWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu