Hoofdstuk 22

460 29 2
                                    

Anne

Ik word wakker naast Dioni, wat niet zo nieuw is. Want sinds ik hier ben slaap ik al bij hem in bed omdat er geen bed of matras meer vrij was.

Maar dit keer voelt het anders, ik lig alleen nog in mijn ondergoed. Wat trouwens wel een teken is dat we geen seks gehad hebben, dus dat is een zorg minder.

Ik was gister flink dronken en Dioni ook wel volgens mij dus er kon van alles gebeuren.

Ik besluit er me daalijk maar druk om te maken. Ik heb fucking veel hoofdpijn en zou nog wel even verder willen slapen.

Helaas word Dioni net wakker, oke dan slaap ik zo wel.

"Weet jij nog wat er gister gebeurt is?" vraag ik voorzichtig. Hij schud zijn hoofd.

"Niet alles, alleen dat we dronken waren en gezoend hebben" zouden we alleen gezoend hebben?

"Ik heb er geen spijt van" zegt hij er snel achteraan. Shit, hier heb ik geen zin in. Ik doe net alsof ik weer in slaap gevallen ben en gelukkig trapt hij erin. Ik voel dat hij zich omdraait en ook weer gaat slapen.

Ik weet niet wat ik ervan moet denken, ik voel me niet echt aangetrokken tot Dioni ofzo.

Sophie

Er word op mijn deur geklopt. Ik druk mijn kussen op mijn hoofd om de hoofdpijn weg te krijgen, maar die word natuurlijk alleen maar erger.

"Mam, ga weg!" schreeuw ik door het kussen heen. Als ik toch de deur open hoor gaan gooi ik het kussen van mijn hoofd.

"Ik zei ga weg!" ik kijk verbaasd als ik Levi zie staan.

"Wat" ik wrijf in mijn ogen.

"Waarom ben je gister gewoon weggegaan?" zegt hij zo kalm mogelijk, ik zie dat hij zijn woede in moet houden.

"Omdat het niks aan was" zeg ik bot.

"Je was alleen met Tess bezig" Ik draai me om in mijn bed en probeer weer verder te slapen.

"Ben je gisteravond bij een jongen geweest"

"Nee Levi, is dit een kruisverhoor ofzo. En zo ja, wat heb jij daar over te zeggen?"

"Je was dronken" ik haal mijn schouders op.

"Dus? ik was bij Sophie" Levi geeft het op en zucht. Hij loopt mijn kamer uit.

Eindelijk! Uitslapen!

Babette

Ik voel een touw in mijn arm snijden als ik wakker schrik.

Wat? Waar ben ik?

Ik kijk om me heen, ik zit in een klein, vochtig kamertje. Er staat niks anders in dan het bed waar ik aan vastgebonden ben.

De deur gaat open en ik zie de schaduw van een man.

"LAAT ME HIER UIT!" schreeuw ik zo hard ik kan, de man komt de kamer ingelopen.

Als ik hem recht in de ogen aankijk zie ik wie het is, de tattoo's in zijn gezicht, zijn gouden tand. Dean.

Meteen weet ik wat ik hier doe, ik weet wat Lisa vertelde.

"Jij werkt voor mij nu" zegt hij met een grijns.

"Niks, ik werk niet voor je. Ik word geen slet. Laat me gaan" ik zeg dit wel brutaal, maar eigenlijk ben ik bang. Heel bang. Dat ik niet meer thuis kom. Dat ik met honderden mannen naar bed moet.

Hij geeft me een klap in mijn gezicht.

Ik schrik wakker en zie dat Cassius me probeert te kalmeren, hij heeft zijn hand op mijn wang gelegd, precies waar ik dacht dat Dean me sloeg.

Ik barst in tranen uit, dalijk gaat hij helemaal de gevangenis niet in. Komt hij Lisa en mij zoeken en gebeurt het echt.

The Truth ( B-Brave ) NLWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu