Jill
Het is inmiddels een paar weken later, Katie vertelde me dat het toch niet zo goed gaat als ze dacht. Ze voelt zich beroerd en begint steeds zwakker te worden, ze ziet er ook steeds vermoeider uit. De dokters vertelde me dat dat er gewoon bij hoort, ze knapt vanzelf wel op. Dus daar probeer ik dan maar op te vertrouwen.
Met mijn moeder gaat het wel goed denk ik, ik zie niet echt verschil eigenlijk. Ze zijn verder gegaan met de chemo's, ze slaan volgens de dokters goed aan.
"Mam, ik hou van je" ze kijkt me verbaasd aan, waarschijnlijk omdat ik het eigenlijk veel te weinig zeg.
"Ik hou ook van jou Jill, heel erg veel" ik veeg mijn traan weg en knuffel haar.
"En ik dan?!" papa springt op van het lege bed en kijkt ons verdrietig aan.
"Pahaap, je verpest een emotioneel moment" zeg ik lachend. Hij lacht ook en komt op ons afgelopen, hij knuffelt ons en kijkt mama verliefd aan.
Ze zijn al 19 jaar samen, en nog steeds zijn ze zo verliefd als wat, Dat zijn pas goals.
1 week later
Katie is overleden..
De dokters hadden gezegd dat het goed zou komen, ze hadden gezegd dat het erbij hoorde. Blijkbaar dus niet, ze hebben er te makkelijk over gedacht. Katie was verschrikkelijk lief, ze heeft me verteld dat mama het gaat halen, dat alles goed zou komen en dat ze ons komt opzoeken. Dat kan nu niet meer, ze hebben niet genoeg hun best gedaan en Katie heeft het niet overleefd.
De begrafenis is geweest, ik was er bij maar mijn moeder was er te zwak voor. De kanker begint te vechten tegen de chemo's en mijn moeder word er niet echt beter door. De dokters zijden dat dat zo weer over is, maar na dat gedoe van Katie geloof ik er niet echt meer in.
Sophie
Ik zie iedere week dat ik bij Lisa langs ga, dat ze steeds zwakker word. De kanker haar lichaam begint over te nemen en de chemo's helpen niet zo goed meer. Ik ben bang dat ze er onderdoor gaat.
David is er voor Jill, en daar ben ik zo blij mee. Dat heeft ze nu wel nodig. Natuurlijk zijn de andere kinderen er ook voor haar, bijna elke dag komt er iemand en dan komen de kinderen mee voor Lisa. Ze kunnen het allemaal zo goed met elkaar vinden.
JE LEEST
The Truth ( B-Brave ) NL
FanfictionGa mee op een avontuur met Mariëlle, Lisa, Anne, Sophie en Babette. Deze vijf meiden hebben allemaal op hun eigen manier iemand van B-Brave ontmoet en hebben alle vijf hun eigen verhaal. Kom erachter wat ieders verhaal is en sta versteld van de avon...