Mariëlle
De wedstrijd is al over 2 dagen, en ik ken de choreo nog steeds niet goed genoeg. Ik had met Jai afgesproken dat hij me zou helpen, maar hij kon vandaag opeens niet dus ik moet alleen gaan oefenen, wat dus weer niet goed gaat komen.
Ik zet de muziek aan en doe alle pasjes die ik nog weet, maar ik kom er niet uit.
Zou Cass me kunnen helpen?
Ik pak mijn telefoon en toets zijn naam in, ik druk op het nummer en ik hoor hem over gaan.
"Hee"
"Hee Cass, kun je me helpen?"
"Waarmee?"
"Ik kan de choreo echt niet en de wedstrijd is dinsdag al, zou je even mee kunnen dansen?"
"Tuurlijk, ik kom er zo aan" ik hang op, gelukkig heeft hij wel tijd voor me.
Anne
Mijn telefoon gaat over, het is Tess.
Ik loop naar de keuken zodat Dioni en Samuel me niet kunnen horen en neem op.
"Tess" bijna krijg ik weer tranen in mijn ogen, doordat ik aan gister moet denken.
"Anne, Je weet toch de zus van Levi?" tussen Levi en Tess is het volgens mij al goed.
"Ja"
"Ze is echt super aardig, we hebben vandaag afgesproken in de stad, samen met Levi. Wil je ook komen?" zal ik het doen? Afleiding is misschien wel goed.
"Is goed, hoe laat?"
"Half 2 voor palladium"
"Oke, tot dan" ik hang op en loop de woonkamer in.
"Wie was het?" vraagt Dioni.
"Mijn zus, ik heb met haar afgesproken om half 2"
Lisa
Ik wil weten waarom Samuel naar mij ging toen hij dronken was, waarom hij naast me ging liggen en zijn arm om mijn middel legde. Waarom?
Waarschijnlijk wilde hij gewoon slapen en had hij geen zin om verder te lopen dan de logeerkamer.
Maar ik wil van hem horen wat hij dacht toen hij naast me ging liggen, waarom weet ik niet. Het is niet alsof ik verliefd op hem ben ofzo. Tenminste, dat denk ik. Hij is heel lief enzo, maar ik weet niet of ik echt iets voor hem voel.
Ik loop naar de woonkamer, gelukkig zit Samuel daar alleen. Ik doe de kamerdeur achter me dicht en ga op de stoel zitten. Samuel kijkt me vragend aan.
"uh, ik wilde weten waarom je.. dat deed toen je dronken was, Waarom je naast me kwam liggen enzo" hij lijkt een beetje overdonderd.
"Ik weet niet" ik zie aan zijn gezicht dat hij liegt, hij weet het. Ik kijk hem schuin aan.
"Oke ik weet het wel, maar ik weet niet hoe ik het moet zeggen"
"Spreek je gedachten uit" zeg ik met een glimlach.
"Ik vind je leuk" ik schrik, ik weet niet wat ik moet zeggen. Ergens had ik dit wel verwacht, maar toch ook niet. Ik dacht dat hij me niet zag staan. Dat hij alleen vriendschappelijk aardig was.
"Blijkbaar vind je niet hetzelfde van me" zonder een antwoord af te wachten loopt hij de woonkamer uit. Ik hoor Dioni wat zeggen, maar Samuel negeert het en rent naar boven. Wat doe ik? Ik heb gevoelens voor Samuel. Elke keer als hij me aan kijkt krijg ik het warm, maar ik durfde he niet toe te geven aan mezelf.
Ik ren de trap op, en doe zonder te kloppen zijn deur open. Samuel zit naar het raam gericht.
"Samuel" geen antwoord. Ik doe de deur dicht, ga naast hem zitten en kijk uit het raam.
"Ik heb gevoelens voor je" in mijn ooghoek zie ik dat Samuel naar me kijkt, maar ik kan hem nu niet aankijken. Dit is te gevoelig voor me sinds Dean.
"Ik ben verliefd op je, elke keer als je me aankijkt.. ik weet het niet, er gebeurt iets dat niemand ooit bij me heeft kunnen laten gebeuren. Je bent de liefste jongen die ik ken" het blijft stil. Heel lang.
Als ik eindelijk moed heb om hem in de ogen te kijken, grijnst hij.
"Hoe zit het nou? Is het officieel of wat" hij moet lachen. Hij drukt zijn lippen op de mijne. Zijn aanraking laat mijn huid tintelen.
"Het is officieel" zegt hij als hij terugtrekt.
JE LEEST
The Truth ( B-Brave ) NL
FanfictionGa mee op een avontuur met Mariëlle, Lisa, Anne, Sophie en Babette. Deze vijf meiden hebben allemaal op hun eigen manier iemand van B-Brave ontmoet en hebben alle vijf hun eigen verhaal. Kom erachter wat ieders verhaal is en sta versteld van de avon...