//2//

5.9K 267 43
                                    

SAAT YİNE GECE OLDU VE BEN BURDA YAZI BAŞINDAYIM

Araladığım gözlerimle yüzüme vuran güneş ışığıyla memnun mırıltılar bıraktım, bir süre daha yatakta dönüp en sonunda kalkarak banyoya ilerledim. günlük rutinlerimi halledip çıktım. Saçlarımı geriye atıp odadan dışarıya çıkarak etrafa bakındım. İkisi de  uyuyordu sanırım, onlar kalkmadan ekmek almak için cüzdanımı cebime attım anahtarımı da alarak evden çıktım, bakışlarımı yere indirip sessiz sokakta yürümeye başladım.

Kafamın çarptığı sert cisimle küfür edip düşmekten son anda kurtulunca belime sarılan kolla gözlerimi hafif aralayıp karşımdaki bedene baktım, bir süre sert yüz hatlarına sahip adamı süzer ardından hemen çekilerek kaşlarımı çattım"ne sikim yiyorsun sen? Önüne baksana hayvan gibi çarptım ağaç sandım da insan çıktı gerçi oduna benziyorsun ama neyse" karşısındaki adam bir süre ciddiyetle yüzüme bakınca yutkunup bakışlarımı kaçırdım. Ulan sus duvara vura vura siker bu seni.

"Sen hep böyle geveze bir çocuk musun? Ayrıca sanane kafanı yere dikmeseydin baksaydın ağzının önüne." Geveze kelimesiyle gözlerimi siyah incilere çevirip daha fazla kalmak istemediğimden yanından geçip giderken tutulan kolumla yandan yüzüne bakıp kaşlarımı çattım.

"Ne yapıyorsun ulan bırak kolumu ne istiyorsun?" Kulağıma eğilip fısıldayan adamla atan kalbimin anlık durduğunu hissetmeye başladım. "Dün gece bende ne istiyorsun dedim? Ama sen dinlemeden benimle alay ettin sana seni bulurum dedim çocuk? Beni Ciddiye almadın şimdi de cezasını çekeceksin."

Kolumu bırakmasıyla yutkunup son kez karanlık siyah incilere bakar birkaç adım gerilerim umursamadan koşar adımlarla uzaklaşmaya başladım arada bı arkama baktımm, sanırım sadece göz dağı vermeye gelmişti içim az da olsa bununla rahatlasada yapacak bişey yoktu.

Geldiğim marketten ekmek ve yumurta alıp tekrar eve doğru ilerlemeye başladım etrafıma tedirgince bakınıp adımlarımı hızlandırdım, evimi görünce gülümseyerek koşmaya başladım, kapıyı açıp içeriye girerek kilitlemeye başladım, kapıdan uzaklaşıp ekmekleri bırakarak arkadaşlarımı korkutmak istemeden eski umursamaz sesimle bağırarak konuştum.

"Ulan hala gece 10 kişi tarafından sikilip yorulmuş gibi uyuyor musunuz? Kalkın lan acıktım ben." Adımlarımı içeriye yönlendirip girince gördüğüm görüntüyle kelimelerimi tek tek yuttum, tanıdık olan siyah incilere baktım, ayakta dikilen  4-5 güzel giyinimli SİLAHLI adamlar ve koltukta oturan 3 yabancı simaya bir süre bakar arkadaşlarıma dönerim, Caner korkuyla etrafına bakıp alt dudağını dişlese de Asef bı bok yokmuş gibi yan tarafta oturan adamın omzuna yaşlanmış esnemeye devam ediyordu.

Karşımdaki adamın sesiyle irkilip hemen ona dönerek bilmem kaçıncı yutkunmami gerçekleştirdim.

"Ne o çenesiz veledin teki ne oldu da şimdi susuyor yoksa sesin bir yerlerine mi kaçtı ayakta dikilme otur şuraya konuşacağız.?"

Alayla söylediği cümleyle gözlerimi kıstım, evet amına koyayım sesim götüme kaçmıştı yine de bunu belli etmeyecektim boğazımı  temizleyip  Caner'in Yan tarafına oturarak karşımda kendi eviymiş gibi yayılan adama baktım. "Sesim bir yerime kaçmadı ama senin ne istediğini bilmiyorum ne istiyorsun bizden evimi nerden buldun"

Söze atılan esmerin suratına baktım, hayvan gibi adamın yanında uyuklayan arkadaşımla göz devirir, Canere baktım. Kaş göz işareti ederek Asef'in yanına gönderdim, az da olsa ayılmasını sağlayınca kaçamak bakışlarımı karşımdaki bedene tekrar yönlendirdim.

"Eh biraz yorucu oldu ama benim için hiç bir şey imkansız değildir, abim dedi canımız sıkıldı kendimize 3 salak bulup oynayalım bende okeyleyip sizi buldum değil mi Baran abi? Ha bu arada Tarık ben memnun oldum."

MAFİA -BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin