SMUT MİDENİZ BULANACAKSA OKUMAYIN.!!!
-
-
-
-
"Sakin ol güzelim olur mu? Hazır değilsen, ya da canını yakarsam hemen söyle söz veriyorum duracağım. Zevk alacağından şüphem yok, ama ilkin olduğu için acıyacak biraz. " Karşımda gömleğini çıkarmış, pantolonunu da çıkarıp boxeriyle beni süzen bir adet sevgilim vardı.
Daha önce hiç bu kadar utanmamıştım, ama içimde ki o çıkmayı bekleyen arsız kişiliğime de engel olamıyordum. Baran elini, üzerimde ki tişörte götürerek yavaşca sıyırıp attı üzerimden, parmakları usulca Göğsümde, beyaz karnımda dolaştı. Her dediği yer, cehennem ateşi gibi yakıyordu. Yavaşca kasıklarıma, ordan da eşofmanımın iki yanından tuttu. Yavaşca aşağıya çekmeye başladı, öyle bir sakinlikte indiriyordu, acele eden bendim. "Hadi Baran... " Sırıtarak, beni dinlemeden aynı yavaşlıkta indirdi, altımda onun gibi bende boxerımla kalmıştım. Geriye çekilerek inceledi vücudumu, gözlerimi kaçırarak odanın diğer uçlarında gezdirmeye başladım. Öyle bir iştahla bakıyordu ki, insan utanmadan edemiyordu.
"Sen nasıl bir şeysin böyle, her ayrıntını ezberleyerek sikmek istiyorum seni. Sesinin her tonunu duymak istiyorum. "
Kalçamı kaldırarak penisine sürttüm. İkimizin altında çamaşırlarımız olsa da öylesine güzel hissetmiştim ki, penisini sanki içime görmeden girmiş gibiydi. "Neyi bekliyorsun o halde? Her ayrıntımı görerek becer beni! " Alt dudağımı ısırarak kalçamı yataktan doğrulup ona itmeye devam ettim. Eliyle boxerlı kalçama sert bir şaplak attı, "Ahhhmh!! " Neremden çıktığını bilmediğim ince bir inlemeyle gözlerine odaklandım. Öyle bir zevkle bakıyordu ki, bakışlarımı hemen aşağısına indirdim. Boxerinden belli olan, delip geçecekmiş gibi duran penisin ucu boxerından dışarıya çıkmıştı. Altına giydiği çamaşır bile büyüklüğünü kapatmaya yetmemişti. Sanırım bu yatakta yatalak olarak kalacaktım."Noldu bebeğim, çok sevdiysen tadına bak. " İçimde ki arsız tarafı durduramıyorum demiştim değil mi? Hah şimdi de ondaydık. Korkuyordum, ama onu ağzıma almazsam zevk alamayacak gibi hissediyordum. Dizlerimin üzerinde yatakta kalktım. Belimi kırarak kalçalarımı havaya kaldırdım, ağzım şuan tam penisinin önündeydi, elleriyle uzanıp kalça loblarıma sert bir tokat attı. Öne doğru hafif sarsılarak dudaklarımın boxer üstünden penisine çarpmasını sağladı. "Bebeğim. Hadi.!" Heyecanla çamaşırını iki yanından tutarak aşağıya çekip indirdim. Anında karnına doğru çarpan penisle, ağzımın suyunu akıtacaktım. Elimi usulca etrafına sardım. Elimin içini tam doldurmuş hatta bir tık daha büyük olsa sanki avucuma sığmayacak gibiydi. Hoş böyle de elimin arasında minik durmuyordu ya.
Elimin içinde kalp gibi atan damalarını hissediyordum. Dilimi çıkararak ucunu şişkin damarlardan birinin üstünde boydan boya gezdirdim. Saçlarıma sarılan parmaklarla sırıttım. "Güzelim, çıldırtma beni, hadi! " Hala çok sabırsızdı. Dilimle diğer damarı da yaladım. Baran sinirle, karışık küfüre benzer birşey demişti ama anlamadım.
Aniden yanağıma sert ama çok da acıtmayacak şekilde vurdu, beklemeden penisini tutup zorla aralık ağzıma sokup derin bir oh çekti.İşin tuhaf kısmı, tokat atmasının aşırı hoşuma gitmesiydi. Canım yanmıyor aksine ortaya daha zevk verici görüntü oluşuyordu. Yavaş yavaş kendini ağzıma doğru itiyordu. Bir süre sonra onun ittirmesine engel koyup kafamla ileri geri ben hareket ettirdim. Dişlerimin değmemesine özen gösterip ağzıma daha çok almaya çalıştım, o ağzımdayken yutkunmamla derin bir inleme kazandım, sanırım sıkıştığı için zevk almıştı. Kapalı gözlerini açıp, gözlerime baktı. Kendini yavaşca ağzımdan çıkardı. "Başka zaman, inan bana tadına baka baka Yapacağım bunu. İlkimizde seni çok yoramam. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFİA -BXB
FanfictionGece arkadaşlarıyla eğlenmek için açtığı Instagram hesabından, Yer Altı'nın en korkulan ismini bulması hayatındaki en yanlış seçimiydi. kritik vaka: tombul tombul memeler Barankrdmr: Yine mi sen siktiğimin veledi //Texting //Düzyazı //+18 bölümler