///11///

1.5K 91 15
                                    

İyi okumalar modum 0 yazıyorum sıkıcı bir bölüm olabilir.

-
-
-
-
-
Son görevden sonra her şey gayet normal ilerlemişti. Görevin üstünden 2 hafta geçmişti. 2 haftadır adam aşağıda can çekişiyordu bizde tabi ki, Şuan Asef ve Caner'le oturmuş tombala oynuyorduk. Canımız sıkılmıştı. Baran kaçırdığımız adamın yanındaydı. Tarık abii de onunla gitmişti. Ali abi ise şirketteymiş. Öyle demişti Canerciğim. Bizden bişey gizliyordh sorunca yok diyordu ama yakında çıkardı bokun kokusu çok saklayamazdı bizden.

Kağıdı tamamlayan Asef sırıtarak çekildi. "Eveeeeet hanimiş benim bebeklerim kurban olsun anneniz size. Hazır mısınız lan? Cezayı veriyorum hemen. "

İşte şimdi ayvayı yemiştik. Beni ultra gerizekalı arkadaşımın verdiği cezalar normalin hep dışında oluyordu. Normalle alakası yok bu çocuğun. Normal bir insan olmak neydi bilmiyordu. Gerizekalıydı çünkü, bu yüzden genelde verdiği cezalar da sik gibiydi.

Verdiği en normal ceza, yan komşumuz olan yaşlı çiftin gizlice evinin duvarına işemekti. Bu en normal olandı. "Eh Emirciğim, malum senin yenge muhabbetini biliyoruz aşkm. Baran abinin de hoşuna gidiyor bu durum kız. Valla bak. Biz sana gülerken o da sırıtıyordu bir ara sqna bakıyordu. Hadi hayırlısı sizi baş göz edicem duygulandım amına koyaym dün bok kadar bişeydin şimdi büyüyüp koca mı yapıyorsun, baksana Bey küçük bok büyümüş büyük bok olmuş da evlenicek."

Baran kısmında heyecanlanırken dediği saçma sapan bok muhabbetiyle beynimde şimşek çaktı. Ulan Asef sikmez miyim belanı? Resmen bana bok diyordu. Şimdi de yıkılmış gibi gülüyorlardı. Göz devirip elime aldığım kumandayı kafasına fırlattım. Çıkan tok sesle bağırdı. "Geçmişini sikeyim orospu kafam kırıldı amına koduğumun dangalağı. " Sinirle konuşsa da dudakları kıvrılmıştı.

"Emirciğim senin için dahiyane bir cezam var aşkım, Baran abi depoda değil mi? Şimdi depoya gidiyorsun. Kapıda az cilveli cilveli gir sonra Baran abiye yaklaş, aşkım sıkıldım artık gidelim mi? Diyeceksin. " Evin içinde büyük bir kahkaha attım.

Hatta baya büyük bir kahkaha attım. Bu çocuk harbiden salaktı lan.

Ciddi ciddi bunu yapacağımı falan sanıyordu herhalde, Caner'e döndüğümde kamera hazırlıyordu. "Emre bize yardım etsene ya al sen çek gizlice izler izler güleriz. " Emre de Baran'ın adamıydı. Yaş olarak bize daha yakın olduğu için onu da ayarımıza çekmiştik.

Emre sırıtarak bana yaklaşıp yanağımdan makas aldı. "Abi belamı siker ama bunu görmeye de değer be gülüm. " Bunlar niye bana aşkım gülüm dıyerek konuşuyorlardı lan. Kesinlikle olmazdı böyle bişey, asla kabul edemezdim. Etmezdim. Salaklar hangi kafayla böyle bişeyi yapacağımı düşünmüşlerdi.

"Salak salak konuşmayın amına koyayım. Asla olmaz. " Oflayarak çatık kaşlarla kollarını belinde birleştirdi Asef. "Mızıkcılık yapma Oğlum, gayet basit bişey yapacağın. Ne uzattın lan, bir beş dakika yap kurtul. Allah belamı versin 8 yaşındayken pipinle oynadığın yerde çekilmiş videonu izletirim ona, sen bilirsin aşkım." Piç Asef o videoyu kendine gönderdiğinden beridir. Sürekli açıp izleyip gülüyordu. Delirtiyordu şerefsiz. Oflayarak kalktım ayağa arkamdan da Emre geliyordu. Utançtan yanaklarım kızarmıştı. Daha adama söylemeden utanmıştım. Açılan kapıyla arka bahçeye ilerledim. Daha önce geçtiğim koridorları da geçerek depoya girdim. Boğazımı temizleyip kapıyı tıklattım.

"Gel" Aldığım komutla kapıyı aralayıp önce kafamı uzattım. Daha sonra vücudumu soktum. Kapıyı açık bırakmıştım. Malum, görmeleri gerekiyormuş beyefendilerin de kayıt alacaklarmış falan fistan boktan şeyler.

MAFİA -BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin