///23///

747 57 18
                                    

Günün 3. Bölümü, aslında yarın paylaşayım aralıktı olsun isterdim ama hemen atarım kısa zamanda fınal yaparm diye bekliyorum gerçi belli olmaz belkide atmam.  Diğer bölümleri atlamayın.

-

-

Aradan 2 gün geçmişti, Ali abiyi bir daha hiç görememiştim. Annemle ilgili ne sıkıntısı vardı bilmiyordum. Adını duyar duymaz kalkıp gidecek kadar ne yaşamış olabilirlerdi. Caner benimle vedalaşıp gitmişti, yine görememiştim Ali abiyi.

Sanki...

Sanki benden kaçıypr gibiydi. Yüzüme bakmak istemiyor gibiydi. Bu da beni çok üzüyordu. Ortada bir şey vardı, ve bu benim yüreğime işliyordu. Oflayarak yataktan kalktım  ilk başım dönse de aldırmadan banyoya ilerledim, suyumu ayarlayıp odaya gelerek, kıyafet de ayarladım. Havlumu alarak tekrar duşa girdim. Kısa ılık bir duşun ardından suyu kapatarak içeriye ilerledim.  Odaya girip üzerimi kuruttum altıma boxer giyip, üzerime de uzun hafif bol bir kazak giymiştim, o sırada Baran odaya girdi.  Aniden kaşları çatılırken koşar adımlarla yanıma gelmişti. "Emir niye ayaklandın sen? Ben gelince yaptırırdım. " Gülümseyerek ona dönüp dudaklarına küçük bir öpücük bıraktım. 

"Bir şey olmaz, hep uzanarak da olmuyor. Bulabildin mi? Kimin yaptığını. " Boynundaki damarlar belirginleşmişti. Nerdeyse çatlayacaktı. Kelime sıkıca sarılıp yatağa oturarak, beni de kucağına oturttu. "Buldum güzelim buldum, Kevser yapmış, yeni çalışan. Sen haklıymışsın. "

Şaşırmamıştım aslında, en başından beridir bana hep ters ters bakıyordu.
"Kovmadım, bulduğumdan da haberi yok. Bir kaç gün izleyelim asıl amacını anlamam gerekiyor. O zamana kadar, uyurken kapıyı kilitleyeceğiz, yemekleri, şef hazırlayacak.  Yanında da yardımcıları falan olur, mutfağa girmesine izin vermeyecekler. Sonuçta onun görevi temizlik yemekle alakası yok, kendi elleriyle de hazırlayıp gidecekler. " Mantıklı gelmişti. Oflayarak kucağında biraz hareket ettim. Baran hemen ellerini belime daha sıkı sarıp, beni durdurdu. "Ne oldu? "

İlk anlamamıştım. Ama tahrik dolu Bakışlarını görünce sırıtarak kucağında hafif Doğruldum, yan oturuyordum. Bacaklarımı iki yanına açarak iyice penisinin üstüne yerleştim. Yavaşca otursam da, oturunca Kalçamı sertçe bastırdım. "Emir... Yapma bak zaten burnumda tütüyorsun ama olmaz. "  Onu umursamadan kalçamı oval hareketlerle sürtmeye devam ettim, ellerimi ensesinden göğsüne indirip işaret parmağımla açık düğmelerinden tenine dokundum. Her hareketimde daha çok kararıyordu gözleri. "Aşkım.. Doktor sevişmemizi de yasakladı herhalde. Kafamı çarptım bir taraflarım hala sağlam. " Hala belimi sıkıyordu, ellerini tutarak kalçalarıma indirdim.  Yoksa indirmeyecekti, hem istiyor hem istediğimi vermiyordu. 

Aniden sıkıca kavradığı kalçalarımla nefesim kesilir gibi oldu. Sonunda istediğimi veriyordu. Sırtımı yatakla buluşturup üzerime abanarak  dudaklarıma gömüldü. Alt dudağımı dişleyerek çekiştirip içine çekerek emiyordu, araya sızan sıcak dilini yarı yolda hevesle karşıladım, kasıklarıma giren sızı hoş bir etki bırakıyordu vücudumda, kalçamı kaldırarak, önümdeki kabarıklığı,  Baran'ın çoktan uyanmış şişkinliğine bastırdım. 

Dudaklarımdan ayrılıp ayaklandı, ben soyunmasını beklerken o yutkunup kısaca beni süzdükten sonra bakışlarını kaçırdı.  "Olmaz, sen tam düzelmeden yoramam seni, girmeye çalışma  aklıma bak deliriyorum az kaldı. " Dudak büzerek gözlerimi doldurdum, beni bu halde bırakamazdı. "Baran saçmalama, iyiyim ben, beni böyle mi bırakacaksın. " Nerdeyse sinirden ağlayacaktım.

Beni umursamadan banyoya ilerledi, arkasından şaşkınca bakıyordum. LAN RESMEN KALDIRIP GİTMİŞTİ.  Gerçi biraz benim yüzümden kalkmıştı ama olsun. Kaşlarımı çatarak lavaboya ilerledim, üzgünce penisime bakıp uzun zamandır yapmadığım bir eylemi gerçekleştirmek üzere elimi penisime sardım. O sırada yan taraftan yükselen inleme sesiyle Baran'ın da banyoda kendine dokunduğunu anladım. İyi oluyordu şerefsize ben çekerdim şimdi onu... Ama piçlik yapmasaydı. Elimi hızlandırarak, sesimi yükselttim. Her çektikce daha çok inliyordum. Banyodan su sesi geliyordu ama,  Baran susmuştu. Ehehehe iyi olsun dinlesin bakalım beni.

MAFİA -BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin