Gece saat 1.17 ve ben ilk bölümü yazıyorum vay be benden beklenilmeyecek hareket.
Tepemde çalan alarm sesiyle gözlerimi
aralayıp yatağın yan tarafına uzanıp telefonumu aldım, susan alarm ile kafamı tekrar yastığa gömüp beklemeye başladım. Burnuma gelen kokularla sırıtıp kalktım bir süre esneyip ardından Tuvaletin yolunu tutar günlük rutinlerimi halledip çıktım. altımdaki bol eşofman kaysa da aldırış etmeden yukarıya tekrar çekip odadan çıktım.Mutfağa gelip gözlerimi kapatarak gelen menemen kokusunu doya doya içime çekerken kafama yediğim kaşıkla yüzümü buruşturdum,gözlerimi açtım. "amına koyayım ne yapıyorsun ya bu mu senin günaydın deme şeklin" sinirle söylenip masanın yanındaki sandalyeye oturdum.
"Ne yapayım olum burnunu kaldırmış köpek gibi kokluyordun dayanamadım günaydın yavrum" sırıtarak bana bakan bedene göz devirip sessizce bekledim
Caner ile her gün böyleydik. Duyduğum kapı sesiyle ayaklandım kapıya ilerleyerek açtım. İt gibi titreyen bedeni içeriye alıp elindeki ekmeklere baktım."Ulan bu 3 ekmek bize yeter mi? Aç ayı var 2 tane evde bari 4 tane alsaydın."
Asef'in sinirle bana dönmesiyle alt dudağımı dişler "az ye azap tut koduğumun piçi" demesiyle omzuna vurup elimdeki ekmeklerle Mutfağa ilerledim. Masada gördüğüm menemenle hemen oturup ekmekten bir parça alarak ağzıma attım, memnun mırıltılar çıkardım.
"Bu gece içelim mi? Bende para var alırız birkaç şişe viski bira içeriz ne dersiniz."
Asef'in dediği şeyle sahte göz yaşlarımı silip oyuncu bı tavırla konuştum. "Sende olmasan bu aç karnımızı kim doyurur."
Masadaki iki arkadaşım gülerken bende gülüp onları onayladım bugün dershanem vardı babam Ceza avukatydı uzakta yaşıyordu zaten aramızda pek iyi değildi bana yetecek kadar para gönderirdi , Asef'in üvey babası baskıcı bir insan olsa da harçlığı eksik etmezdi.
Caner çalışmak istese de izin vermiyordum derslerinden geri kalmasını asla istemezdim bana yük olduğunu düşünse de öyle değildi maddi durumdan çok yüksek olmasada idare ediyor her ihtiyacımızı karşılayabiliyorduk. Bu gece için alışveriş yapma fikrini ortaya atıp arkadaşlarıma baktım.
"Oyun da oynar mıyız lan?" Asef'in sorusuyla gözleri parlayan Caner hemen onayladı, bende onaylayıp bitirdiğim tabağı makinaya bırakıp arkadaşıma döndüm. "Aklımda mükemmel bı fikir var" sırıtarak onlara bakarken aklımdan ne geçtiğini anlamak istercesine bana bakıyorlardı çok geçmeden aklımdakileri dile döktüm.
"Bakın, hani bizim alt sokakta Rıza diye bı çocuk var ya, hah işte o Fake hesap açıp kadın kılığına bürünerek yaşlı dedelere yavsıyormuş."
Karşımda anlamsız bakışlar atan arkadaşlarımdan çıkan gür sesle gülmelerine eşlik ettim, "ulan kendini de siktiriyor mu bari bu pezo?" Asef'in dediği şeyle alt dudağımı büzüp bilmiyorum hareketi yaparak devam ettim. "Hadi gelin bizde bı hesap açalım ilk ben denerim kardeşim siz rahat olun abiniz burda korkmayın yaşlılara değil önümüze çıkan ilk kişiye yazalım, eğlenir alay eder trolleriz"
Gülerek karşımdaki ikiliye baktım ilk tereddüt etselerde sonunda kabul edip bana katılmalarıyla üçümüz ayağa kalktık markete gitmek için üzerimize değiştirip tekrsr bir araya toplandık. cüzdan ve anahtarlarımı kontrol edip dışarıya çıkarak yanımdaki gerzeklerle serseri bı şekilde yürümeye başlar gördüğüm kızlara hafiften sırıtıp göz kırparak ilerledim koluma yediğim darbeyle kafamı çevirip yanımdaki Canere baktım.
"Ne var amına koyayım ne vuruyorsun koluma " yüzümü buruşturup arkadaşıma bakmaya devam ettim, "ulan piç kızlara bakmaktan ağzının önünü görmüyor düşüp geberip başımıza iş açacaksın, bari işleve geçse iki göz kırpıyorsun bitti" Caner bıkkınlıkla söylenince omuz silktim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFİA -BXB
FanfictionGece arkadaşlarıyla eğlenmek için açtığı Instagram hesabından, Yer Altı'nın en korkulan ismini bulması hayatındaki en yanlış seçimiydi. kritik vaka: tombul tombul memeler Barankrdmr: Yine mi sen siktiğimin veledi //Texting //Düzyazı //+18 bölümler