Yukarıda küçük bı Bebek var
Günler çok çabuk geçip gitmişti kolum da
günden güne daha iyi oluyordu en azından
Canım daha az yanıyordu, bu süreçte
Arkadaşlarım ve Ali abi çok yardımcı olmuştu sanırım bu evde en çok onu seviyorum.Diğer ikiliyi görmek bile istemiyorum her gördüğü yerde onlar yüzünden vurulmamışım gibi omzuma bakıp gülüyor aralarında konuşarak alay ediyorlar hissediyorum kesin hakkımda kötü şeyler diyorlar yoksa bı insan niye sürekli bakıp bakıp gülsün ya da niye sürekli alay etsin ki!!!
İç savaşıma son verip üstüme giydiğim hafif bol sweat ve altımda dizlerimin üzerinde olan şortumla içeriye adımladım, bir kaç kişi oturmuş genel konuları konuşurken, diğerleri çatık kaşlarıyla düz duvara bakıyordu.
Yanlarına giderek kendimi aralarına bıraktım.
Sanırım eğlenmek için bu efendi adamları
bozabilirdim, içimde ki şeytani gülümsemeyi
susturup kurbanlarıma masum bakışlar attım."Celil abi niye sinirlisiniz, birisi size bişey mi yaptı yoksa sizi üzdüler mi...???" Kendimi zorlayarak masum çıkan sesimle onlara bakmaya devam ederim, bu evde hem en büyük hem de en akıllı insanlardı bana göre, öğüt vermekte üstlerine yoktu.
"Yok koçum ne olacak, bakma öyle
çipil çipil bişeyimiz yok hem kimin
götü yer bize laf atmaya"Sırıtarak konuşan Engin abiyi alkışlayıp vay be dercesine dudaklarımı büzdüm.
"Helal olsun abi sana sende ki asalete hayran kaldım, bence buranın partonu sen olmalıydın, ne o genç cahil yeni yetme kişileri başa geçirip abi diyorsunuz"
Karşımda kaş göz yapan adamları aldırmadan ayaklarımı karşımdaki sehpaya uzatıp sehpanın üzerinde ki elmalardan alarak ısırdım. "Emir oğlum hadi sen kalk git hm? Yeter bu kadar hadi" Mehmet abiye omuz silkip olduğum yerde daha çok yayıldım.
"Abi ne var ya surda iki sohbet ediyoruz
beni kovuyor musunuz? Hadi hadi korkmayın bizden başka kimse yok bak içinizi bana açabilirsiniz güvenin bana benden sır çıkmaz""Aman yok oğlum biz memnunuz abiden
Hem küçüklüğünü biliriz akıllı çocuktur
Hemde güçlü kuvvetli bir lider niye sevmeyelim"Elimi ohooo dercesine sallayıp elmamdan bir ısırık daha alır ayağımı hareket ettirdim.
"Abi saçmalama istersen o mu güçlü kuvvetli
Peşinde 100 adamla geziyor ötlek biri kıstırıp bı köşede döver diye korkusu herhalde"Kafamı geriye atıp kahkaha atarken arkamda dikilip kolları göğsünde beni dinleyen adamla yutkunup boğazıma anında kaçan elmayla öksürmeye başladım, sanırım bu sondu ölüyordum, hakkınızı helal edin kısmına gelemeden arkamızda kalan adamın yaklaşmasıyla su yardımı ile öksürüğümü durdurdum.
Karşımda oturmuş karizmatik bı şekilde sağ bacağını sol bacağına atan adamla yerimde rahatsızca kıpırdandım. "Eee, anlat bakalım
Emir bey istediğiniz bı figür var mı aklınızda""Yok canım biz çok memnun olduğumuzu şey yapıyorduk sizden yani sizden derken senden sadece diğerlerinden değil sadece sen valla başkası değil kötü laflarımız Tarık abi için demiştik biz dimi Engin abi"
Yine masum bı gülümseme takınarak stresten titreyen dizimi durdurup gözlerine bakmaktan kaçındım çünkü o siyah hareler sanki karanlık bı kuyuya düşüyormuşum gibi bı his veriyordu yine de insan bakmaktan vazgeçemiyordu.
"Kısa kes, işimiz var yine Arkadaşın Asef ve Sen bizimle birlikte bı yemeğe geleceksiniz 5 büyük toplanıyor oraya ve onların kardeşleri ya da çocukları da gelecek biz de sizi kardeşimiz gibi tanıtacağız polis memuru Resul bu ara ekiplerin tetikte olduğunu ve hazırda beklediğini söyledi, her an baskın yapabilir milyonlar kaybettirebilirler.
Diğerleri umrumda değil ama ben bı zarara uğramak istemiyorum büyüklerden Kerem Yılmaz'ın oğlu da bu işlerde ama masada olmayacak çocuğu araştırdık erkeklere ilgi duyuyor ama asla göstermez babasının korkusundan genellikle kızlarla takılır kamera önünde, ama gizliden gizliye erkeklerle buluşuyor, biz Tarıkla yakın olsak da bunu herkes bilmez bu yüzden ayrı ayrı geleceğiz Asef onunla gidecek sende benimle."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFİA -BXB
FanfictionGece arkadaşlarıyla eğlenmek için açtığı Instagram hesabından, Yer Altı'nın en korkulan ismini bulması hayatındaki en yanlış seçimiydi. kritik vaka: tombul tombul memeler Barankrdmr: Yine mi sen siktiğimin veledi //Texting //Düzyazı //+18 bölümler