///3///

5.2K 207 78
                                    

Gece gece yine geldim neyse.

1 haftadır bu lanet yerde tutuluyorduk, bı odada kalıyor, dışarıya çıkmalarına izin verilmiyordu. Emir bu duruma delirse de yapacak bişey yoktu yaptığını çekiyordu. Arkadaşlarının nerede olduğunu bilmiyor akşamları yemek saatinde karşı karşıya geliyor o süreç içinde de rahatça konuşamıyorlar bu durum onların canını epeyce sıkıyordu.

Yine bı akşam yemeğinde toplanmış sessizce telefonuyla uğraşan Tarık ve telefonuna arada göz gezdiren Asef, Tarık telefonuna baktığını görüp Azara çekiyor sonra da boş boş oturuyorlardı, diğerleri daha gelmemişti bu yüzden başlamamışlardı . Gördükleri bedenin masaya yerleşmesiyle herkes yavaşça yemeğini yiyordu, boğaz temizleme sesiyle herkes kafasını masanın başındaki adama çevirirken geriliyorduk sanki.

"Bugün teslimat var ve bunun için bize lazımsınız ufaklıklar"

Duyduğum cümle ile tedirginlik içinde karşımdaki adama bakmaya devam ederim arkamda gelen kıkırdamayla kafamı çevirip Ali abiye bakarım bizimle tek anlaşan oydu pek sayılmaz ama yine de gülümsemeyi biliyordu.

"Bizden istediğin şeyin farkında mısın? Ne teslimatı biz anlamayız öyle şeylerden"
Asef'in kendince haklı konuşmasından sonra derin bı iç çekip kafamla onu onayladım. "Bizi 1 haftadır burda tutuyorsun ve şimdi de gelmiş teslimat diyorsun o kadar güçlüsün çocuk işine niye bırakıyorsun kendin halletsene işini "

Elindeki bıçağı düz bı şekilde tutunca yutkunup bakışlarımı gözlerine çıkarırım aynı şekilde siyah inciler de bana bakıyordu alaylı bı ifade takınıp sırıtmasıyla kaşlarımı çattım. "Burda boş beleş gezemezsiniz. Ayrıca çocuk olduğunu anlamana sevindim, bu hafta değil ben isteyene kadar burada kalacaksınız bilginize şimdi kısa bı özet geçiyorum."

Tekrar boğazını temizleyip suyundan bir yudum alarak masanın etrafında gözlerini gezdiriyordu söze nasıl başlayacağını bilmiyormuş gibi davranması tuhaf geliyordu en sonunda pes edip konuşmaya başlayınca pür dikkat dinledim.

"Aslan Altun, kısaca Şahmeran bugün büyük bir mal kaçakçılığı yapıyor, içinde ki mallar şimdilik gizli ama bir o kadar da değerli, Tarık da bu konun üzerinden geçecek zaten, ama aldığı mallar Yer altı Mahzenlerinden de çalıntı masa bunu duyunca sinirlendi ve görevi bize bıraktı yeterince tehlikeli olacak adam bugün saat 11.20 de bir otelde duracak o Otel onun 2. Evi gibi yanında bı Anahtar var o anahtar bize lazım"

Dinlediklerimden pek bişey anlamasamda dikkatimi dağıtmadan dinlemeye devam eder arada bı bakışlarımı yanımdakilere çevirip ifadelerini ölçttüm.

"Anahtarı alırsak eğer o malları da alırız başında çok adam olmaz çünkü böyle bi görevi üstlenmeye kimsenin götü yemez tamamen bizim elimize bakıyor olay 1.40 gibi otelden çıkacak ve teslimat yerine gidecek adamlar onu tanımıyor çünkü bilinirse yüzü oyun olduğu anlaşılır bu yüzden adamı otelden alıp onun yerine bu veletlerden biri gidecek yanında da içimizden biri daha gidecek."

İçimdeki heyecana engel olamıyordum ilk defa böyle bir ortama düşüyordum ama bu gereksiz bı şekilde hoşuma gidiyordu sırıtarak arkadaşlarıma bakarım onların yüzünde de aynı ifadeyi görünce okeylediğimizi anlar derin bı nefes verip biten yemekle herkes ayaklanınca bende ayaklanırım olayı tekrar anlatıp özet geçerek tekrarlayinca bıkkın bı nefes bıraktım, Tarık ve Asaf adamla iş için yaklaşıyor gibi davranacak o sırada Asaf adamı ikna edip odasına kadar girmeye çalışacaktı ne olur olmaz diye Tarık kapıda bekleyecekti Caner evde kalacağı için mutsuz olsa da Ali abiyle beraber en sonunda görev başarılı olunca onları almaya gideceklerdi. Herkes hazırdı arkamda duyduğum Ramiz abinin sesiyle yerimden sıçrayıp ona baktım.

MAFİA -BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin