ריידן-
״הן שם כבר כמעט שעה.״ ג׳ק מציין, למרות שנראה לי ששלושתינו מודעים לזה.
כעיקרון, בלה חטפה את הארלי לחדר אחר, ואני לא בטוח שאני אוהב את זה. גם אדי וג׳ק נראים מבולבלים ממה שקורה שם, כאילו ברור לכולנו שזה לא מה שתכננו.״או שהן נכנסו למחקר-״ ג׳ק אומר.
״או שהן רבות.״ אדי משלים אותו בתסכול.
״הן לא רבות.״ אני מתנגד במהירות. שניהם מסתכלים עליי בסוג של תקווה.
״הן מסוגלות להסתדר, וחוץ מזה, אם הארלי ובלה היו רבות כנראה שהיינו שומעים את זה.״ אני מסביר את עצמי, גורם לג׳ק להנהן.
״נקודה טובה.״ הוא אומר.״חבל שהן השאירו אותנו עם החלק המשעמם-״
״קצה חוט, קצה פאקינג חוט!״ שלושתינו מפנים את המבט לעבר המסדרון, נתקלים בבלה שצעקה אלינו, ואחריה הארלי, שתיהן כמעט רצות.
״אתם לא תאמינו לזה.״ הארלי ממשיכה אותה, מסתכלת עליי כשהן מגיעות לסלון עצמו.
לא הארלי ולא בלה טורחות להתיישב.״מה קרה?״
אני שואל אותה, הקול שלי מתערבב בשל הבנים האחרים.
״תנו לנו רגע, וואו.״ בלה קוטעת את כולנו.״יש לנו הזדמנות להתקדם.״ היא אומרת, משיגה את תשומת הלב שלנו ברגע.
אני מנסה לפנעח את הבעת הפנים של הארלי, אבל זה לא עוזר במיוחד.
״זה בטוח, כמעט, וזה מהלך שיעזור לנו להבין מי ממשפחת ריינס קשור לכל הסיפור הזה, ולאליוט, זה יתן לנו גישה-״ הארלי ממלמלת בהתרגשות, אבל אני עוצר אותה.״מה זאת אומרת, כמעט בטוח?״
״על מה לעזאזל אתן מדברות?״ ג׳ק שואל, ממשיך אותי.״אתן יכולות לשבת? המעגלים האלה עושים לי סחרחורת.״ אדי מבקש, ובמפתיע, שתיהן נענות לזה. הארלי תופסת את המקום שלה ליידי, היא מחייכת אליי בתמימות כשאני בוחן את הפנים שלה.
״הארלי?״ אני מנסה להשיג תשובה, או סוג של כיוון, להבין מה הן מתכננות.״אשלי מגיעה.״ היא אומרת, אנחנו מנהלים שיחה משלנו לרגע אחד.
״מי זאת אשלי?״
״לאן?״ אני ואדי נשעמים, שוב בבת אחת. הארלי מתנקת את המבט שלה ממני, ומסתכלת על בלה.״לכאן, לקליפורניה, לאיזור שלנו.״ בלה אומרת.
״עדיין לא הבנתי מי זאת.״ אדי מציין. אני זוכר את אשלי, כי הארלי דיברה איתי עליה. הן גם נפגשו.
״אשלי ריינס, אתה יודע, האחת עם הבלוג?״ בלה מנסה להסביר, אבל אדי מניד את הראש.״היא חלק מהמשפחה הענקית שלהם, אבל היא לא חלק מהמחקר.״ מליפסינט לוקחת את עמדת ההסברה.
שתיהן נראות נלהבות, כמעט באותה המידה, הן מחייכות אחת לשניה, ומנסות לגרום לנו להתקדם באותו הקצב.
״איך את יודעת?״ ג׳ק שואל אותה.
״היא בת עשרים ואחת, והיא מתפרסמת מחברות איפור. אין שום זכר של קשר בינה לבין אליוט, והיא נחמדה.״
הארלי פולטת בנשיפה אחת. ממש כאילו היא תכננה סוג של נאום.
YOU ARE READING
עדיין מליפיסנט
Romanceהפעם, להארלי יש אפילו יותר בעיות, למזלה, היא כבר לא לבד להתמודד איתן. הארלי וריידן הצליחו לצאת מאתונה, אבל רק כדיי לגלות שהעולם האמיתי מסוכן יותר, כל עוד הם לא ישיגו שליטה בחיים של עצמם. כדיי לעשות זאת, הם יצטרכו להיזהר, להמשיך לחקור, ובעיקר להקרי...