ריידן-
״אני באמת צריך את תשומת הלב שלכם.״ ג׳ק מבקש, אוליי בפעם השלישית בדקות האחרונות. הפעם, הוא משיג את המטרה שלו.
אני מפסיק להסתכל על הארלי, שבדרך קסומה מצאה את
עצמה כאן, וממקד את המבט שלי בו. אני עדיין חושב עליה.
היא אמורה לנוח, אבל מליפיסנט פשוט מסרבת.
לגרום לה לשנות את דעתה אף פעם לא היה קל, במיוחד לא בשבוע האחרון.
ממש כאילו לא אכפת לה מהדעה שלי, או של האחרים, מהגוף של עצמה ומעצם זה שהיא חולה כבר כמעט שבוע. זה מגוחך, ללא ספק, אבל היא הצליחה להגיע.ואני לא מתחרט על זה, לא לרגע.
עם כל האנוכיות שבדבר, אני רוצה אותה ליידי ברגעים האלה. אני רק מקווה שהיא באמת בסדר, ולא מנסה לשקר שוב.
״מה גילית?״ בלה קופצת למים העמוקים, באופן צפוי עד מאוד. כולם שותקים ומחכים לו. ג׳ק כנראה חווה סוג של רגע תהילה, אחריי המאמצים שהוא השקיע בימים האחרונים.הוא שמע על הרעיון שלנו, על מה שמצאנו, והוא רצה לנסות. ומסיבה לא ברורה, כשג׳ק נכשל, הוא הפך לחדור מטרה. פתאום הוא נהיה נחוש יותר ממני, אדי בקושי הצליח להוציא אותו מהחדר, להזכיר לו לאכול, או לנשום אוויר.
כשהגעתי לדירה הזאת, בקושי ראיתי אותו. הייתי עם אדי, ובלה, הארלי נשארה בבית שלנו וערכה ניסויים בסמים, או משהו בסגנון.
היא החליטה לנצל את הזמן שלה בלהבין אחת ולתמיד מה היא שתתה.
וכשהיא בדקה את זה, אני פגשתי את האחרים בהרכב חסר, כי ג׳ק היה בעולם משל עצמו, עד לדקות האחרונות.
כשפתאום קול של דלת נטרקת נשמע, ואחריו כמעט צעקה, מה ששונה לחלוטין מדפוס ההתנגהות שלו. הוא תמיד רגוע יותר מכל אחד אחר בחדר, לא תחרות שקשה לזכות בה, ועדיין.
הוא שקט יותר מכולנו, רציני יותר, אבל לפניי עשרים דקות הוא חווה את נקודת המשבר הראשונה שלו ליידי.אני עדיין לא בטוח אם זה טוב או רע, אף אחד מסביבו לא יודע. לכן כולנו שותקים ומחכים.
״כמו שאמרתי, אחריי ימים של סבל בל יתואר, הצלחתי להיכנס למאגרים של מדע מדויק.״ ג׳ק נשמע כאילו הוא הכין את הנאום הזה מראש. אבל אני מסוגל להבין אותו, הוא השקיע בדבר הזה הרבה יותר משכולנו ציפינו.
״רק מהחלק הזה, אפשר להבין שהאבטחה שלהם מטורפת. זה לא משהו רגיל, בדיעבד, ריידן, לא הייתי צריך לנסות.״ הוא מסביר, מפנה לרגע את תשומת הלב לכיווני.״אבל, אין אתר שאי אפשר לעקוף את האבטחה שלו, גם אצלם.״ הנימה שלו הופכת לכמעט גאה, לרגע אחד, ואז זה נעלם.
אף אחד לא מנסה להפריע לו. כולם מרותקים. דרוכים כל אחד בדרכו שלו, אני והארלי ביחד.
״אני לא אמתח את זה יותר מדיי,״ הוא אומר, גורר מספר נשיפות הקלה.
״יש לי גישה לרשימות העובדים, לזמנים, כמה נתונים.״״גילית אם ההורים של ריידן היו חלק מזה?״ בלה, שוב, הראשונה ששואלת. למען האמת, היא חסכה לי את הטרחה.
״כן, גיליתי. אבל את מפספסת את הנקודה-״
״זאת הייתה הנקודה שלנו.״ אני קוטע אותו. המתח מתחיל להיות קשה יותר לנשוא.
YOU ARE READING
עדיין מליפיסנט
Romanceהפעם, להארלי יש אפילו יותר בעיות, למזלה, היא כבר לא לבד להתמודד איתן. הארלי וריידן הצליחו לצאת מאתונה, אבל רק כדיי לגלות שהעולם האמיתי מסוכן יותר, כל עוד הם לא ישיגו שליטה בחיים של עצמם. כדיי לעשות זאת, הם יצטרכו להיזהר, להמשיך לחקור, ובעיקר להקרי...