34. Bölüm

49 16 58
                                    

İyi Okumalar Birtanelerim..

Bölüm şarkıları:
Ahmet Kaya - Söyle
Yüzyüzeyken Konuşuruz - Sen varsın diye

________________________

Dinle...
Ben bittim,
Şair bitti,
Müzik bitti,
Gece bitti,
Şiir bitti...

Dinle,
Bitti...

________________________________

S̶a̶v̶a̶ş̶ D̶u̶m̶a̶n̶'d̶a̶n̶

Dinle.. diyordu bir şiirde.
Ben bittim...

Şiir severdim. O da severdi. O sevdi diye daha çok severdim.

Şiir demek benim için: O demekti. O bir şiirdi. Ve yazarı onu çok güzel yazmıştı.

O bir şiirdi ve fazla yaşanmışlığı vardı. O bir şiirdi ve onun canı yanmıştı.

O bir şiirdi ve ben onu okuyunca bittim..

Karşımda duruyordu. Birkaç adım mesafede sadece.. gidip sarılsam. İçime çeksem kokusunu.. öpsem doya doya saçlarını..

İzin verir miydi? Kızar mıydı yoksa? Yine iter miydi beni? Ona sarılmak için.. çok mu beklemeliydim?

Siyah. Hayır. Ölüm gözlerimi onun üzerine diktim. "Yasemin Duman'ı abim öldürmedi." demişti saniyeler önce.

Evet. O öldürmedi.

O ölmedi ki zaten. Kardeşim çiçek oldu. Çiçekti zaten... Toprağına kavuştu işte. Neden herkes öldü diyordu ki?

Hani çiçekler ölmezdi kardeşim?

Yine mi kandırdın beni?

Tamam kandım ben. Ölme sen.

Boş bakışlarım ona bakınca boş değildi. Ben ona nasıl bakıyordum? Benden korkuyor muydu? Tiksiniyor muydu benden?

İğrenç bir adamdım evet.

Onun için de mi iğrençtim?

Öyle miydim sahi..

Hadi söyle Duygu. Söyle canımın en içi. Söyle.. De hadi. Savaş Duman kendi kardeşini,.

Hayır, deme ya da.

O, çiçek oldu sonuçta..

"Ekrem Duman'a saldırı düzenlendiğinde evdeymiş. Onu almışlar ve o akşam.. öldü." dedi Pınar.

Pınar İnci Han. Artık Han olmuştu.

Her fırsatta Yasemin'i yüzüme vuran Pınar. Katilsin diyen Pınar. Canisin diyen Pınar.

Şuan beni koruması saçmalıktı. Hayır beni korumuyordu. Çıkarı vardı kesin.

Aslı şaşırmış ve pişman bir şekilde Pınar'a baktı. Hiç bir şekilde birşey hissetmiyordum. Boş bakışlarım her yerdeydi.

Ölümün GözleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin