Dobrý den, jsem zpět s novou ff a doufám že se bude líbitt.
pov Dream
Je pátek večer, všechny moje povinnosti už jsou díky bohu zamnou, dívám se na balkóně svého pokoje na překrásnou zasněženou krajinu a u toho přemýšlím.
"Králi Dreame? Už na vás čekají Nick a Karl." otočil jsem se na svého poradce a přikývl. Právě se chystáme s mými přáteli na takovou noční projížďku na koních. Vždy v pátek máme tuhle svou chvíli, kdy se dá říct utečeme od povinností. Jedeme do blízkého lesa za naším hradem.
"Jistě, už jdu." prošel jsem kolek něho a zamířil jsem k zadnímu vchodu. Vždy když se někam chystáme pozdě večer, jdeme zadním vchodem. A taky protože tam jsou naši koně. Zadní vchod vede do takové menší zahrádky jen pro povýšené jako já a samozřejmě ty, kteří to ode mne mají dovolené. Karl a Nick jsou taky dá se říct povýšení. Jsme tak nějak rodina. Dalo by se říct, že jsou to moji ochránci, ale spíše jsou to přátelé. Karl a Nick už byli připraveni a čekali na mě.
"No konečně, co ti vždycky tak trvá?" Nick musí mít vždy svoje poznámky, ale bereme to jako srandu samozřejmě.
"Ale no tak Nicku, nech tady pana krále, aby si dodělal své povinnosti." Karl na to vždy řekne něco takového, i když víme, že Nick si svých poznámek ani za nic na světě nevzdá. "Tak jedeme?" Karl s Nickem přikývli. Nasedli jsme na naše koně a vydali se v rychlosti do lesa.Miluju tyhle chvíle pátku. V lese jsou malé lampičky kvůli osvětlení a je to ještě hezčí teď v zimě, když je sníh. Lehce se tu dají zapamatovat cesty. My už je známe naprosto nazpaměť, taky jsme si je tu prakticky vyšlapali my.
"Kam pojedeme dneska?" Zastavili jsme u našeho klasického rozcestí pěti cest. Ke studně, k zamrzlému rybníku, ke vzácným barevným stromům, objížďka zpět ke království a cesta k vedlejšímu království. Nesnáším to vedlejší království, ale bohužel s nimi nemohu ukončit vztahy. Hlavně kvůli tomu, že jsem to slíbil tátovi. Kdybych s nimi přerušil vztahy tak by to za prvé nedopadlo dobře, a za druhé, nechci zklamat tátu. Vím, že to pro něj bylo moc důležité. Vždy byl jejich věrným partnerem, a věřím, že to za jeho vlády bylo mnohem lepší. Naposledy co se ozvali bylo kvůli penězům, a podle našeho řádu, jim je dát musím. Vždy to tak fungovalo.
"Hele a co kdyby jsme po cestě k vedlejšímu království odbočili k naší oblíbené louce? Vím, že je to dálka a je to blízko vedlejšího království, ale je tam hezký výhled a dlouho jsme tam nebyli." to zní jako dobrý plán, až na tu hustou část lesa. Aby jsme se tam dostali musíme se probořit velmi hustou částí tohohle lesa a projet kolem zadní části vedlejšího království. Ale ta hustá část je nejhorší, není tam moc lampiček na zorientování a lehce se tam dá zabloudit. Naštěstí pro nás, už to máme naježděné, takže cestu dobře známe. "Fajn, to zní jako dobrý nápad."Dali jsme našim koním povel, aby jeli doprava. "Jak je to tedy teď s těmi všemi oslavy a slavnostmi atd.?" Karl většinou všechny tyhle slavnosti pořádá a pomáhá s přípravami, takže tohle potřebuje vědět klidně dva měsíce do předu, aby bylo všechno perfektní. Tohle jsou mimochodem jeho slova, ne moje.
"Ještě nevím, neměl jsem na to moc času. Pořád dostávám více žádostí o pozvání z jiných království, a navíc princezna Isabella ještě nedala pokoj." Princezna Isabella je princezna z takzvaného království na vodě. Její matka tak trochu doufala, že se stane královnou tady.. a teď je na mě stále naštvaná a snaží se mě přesvědčit, že bude dobrá královna. A nic neříkám, věřím, že by určitě byla, ale jak to říct.. není můj typ. A navíc je to celé nucené. Nechci jenom falešnou lásku na peníze, chci skutečnou lásku.. ale to je v téhle době těžké zrovna u mojí osobnosti..
wohoo nakonec jsem to nemohla vydržet a musela jsem to vydat už dneskaa 💀 Určitě mi dejte vědět jak se vám zatím líbí začátek<3
ČTEŠ
Your Medicinal Love - Dnf
FanfictionDream je mladým králem a dobře vládne svému království. Něco mu ale přesto chybí.. A událost pozdě páteční noci mu dočista změní život..