pov Dream
Je po všem. Vše proběhlo bez jakýchkoliv zádrhelů nebo problémů. Můj proslov, závěrečná slavnost. Vše se zdařilo. Něco mi na tom prostě nehraje, to, jak na nás Lucas zahlíží, jak jeho asistentka na chvíli zmizela a hned potom se vrátila, záhadné zmizení Nicka, kterého jsme stále nenašli.
Některá království už odcházejí... Nedává mi to smysl, byl jsem přesvědčený, že-"Jsou pryč!! Vše je pryč!!!" Rychle jsme všichni vyběhli na nádvoří. Většina lidí byla v panice, všichni se mezi sebou dohadovali, byl tu zmatek.
"Pane králi! Naši lodě a kočáry... Jsou pryč!" No super.. Já tušil, že se něco pokazí. Mohl jsem zahlédnout Lucasův přiblblý úsměv, který se snaží zakrýt. Má v tom určitě prsty on.
"Dobrá, dobrá, prosím uklidněte se! Je tu dost místa pro všechny jasné? Přespíte tu, dokud se to nevyřeší."
Nestačí, že se ztratil Nick, musí se ještě ztratit lodě a kočáry. Ne, ale teď vážně, tohle už není sranda, bojím se o Nicka a Karl na tom není jinak. Ještě k tomu si myslí, že je to jeho vina.
"Dreame? Vedlejší království trvá na tom, že tu zůstanou taky." no tak to potěš koště..
"Super.. Dristo.. mohla by jsi pro mě něco udělat?" Drista přikývla.
"Řekni jednomu z nočních hlídačů, ať jde tuhle noc před náš pokoj a jednomu hlídači, aby se podíval po okolí a zkusil najít Nicka."
"No.. Karl trvá na tom, že půjde hledat sám.." Tak to ať ho ani nenapadne.
"Zbláznil se snad? Nevíme co na nás mají připravené. Rozmluv mu to prosím.. Já nic nestíhám, musím se postarat o lidi a děti a ještě pomoct připravit pokoje a pomoct všechny dovést na pokoj a domluvit se s nimi a-" Drista mě zastavila.
"Hele hele hele, zpomal, samozřejmě, že mu to rozmluvím, co si myslíš, že bych ho nechala samotného chodit po lese?" To je pravda.
"Děkuji.." Jestli se tu někomu něco stane, můžu za to já. Děsí mě, že nemůžeme najít toho Nicka.Odvedli a ubytovali jsme všechny na pokoje. Měl jsem namířeno do pokoje, ale zahlédl jsem Lucase.
"Myslel jsem, že jsi se svými poslíčky na pokoji." Upřímně, nemá tu co dělat. Něco v noci udělá. On určitě moc dobře ví, že je George tady.
"Pročpak ta špatná nálada příteli?" Až mě a toho začíná bolet hlava.
"Ale, jenom tak. Nevíš náhodou něco o Nickovi?" Pochybuji, že mi něco řekne, ale nevadí.
"o tom tvém divném nejlepším kamarádovi? Ne, co bych jako měl vědět?" Ten tón v jeho hlase ho prozradil. Cokoliv se stalo, je za tím on.
"Dnes chvíli po vašem příjezdu se nějak ztratil, takže jsem se jen chtěl zeptat, příteli." Jestli chce hrát tuhle hru, tak hraju taky. Lucas se zasmál.
"Už jsem si říkal, kam se poděla ta tvá stará dobrá podezíravá osobnost. Hele já s tím nic nemám jasný? Přestaň si hrát na detektivku, to už má na starosti tvoje otravná sestra." Pak kolem mě jen prošel a nic dalšího neřekl.Karl a Drista už byli v mém pokoji a ještě hlídali George.
"Všechno zařízeno, noční hlídání i pátrání." Alespoň, že tak. Karl vypadal celkem zničeně.
"Dreame! Na něco jsem přišla." Do dveří vtrhla Arabella. George se na ni podíval a pak se podíval zase na mě.
"Dobře.. vadilo by vám, kdyby jste tu ještě chvíli s Georgem zůstali? Slibuji, že pak už nic nebudu chtít." Drista i Karl přikývli a já vyšel s Arabellou ven z pokoje...
ČTEŠ
Your Medicinal Love - Dnf
FanfictionDream je mladým králem a dobře vládne svému království. Něco mu ale přesto chybí.. A událost pozdě páteční noci mu dočista změní život..