pov Dream
"Georgi! Jsi v pořádku!?" Panikařil jsem, když jsem viděl George ve stavu v jakém je..
"J-jo.. jen se mi trochu motá hlava.." S těmihle slovy mi spadl do náruče. Pořád vnímal, jen byl vyčerpaný. Taky už mu musí být špatně z toho kouře co je všude kolem nás..
"Musíme pryč, pojď to zvládneme, už jenom malý kousek.." Pomohl jsem Georgovi z tohohle šíleného místa.Hned jak jsme vyšli ven, šli jsme pomalu za ostatními.. Jenže ti seděli na zemi,, přesněji u někoho..
"C-co se to tam děje..?" Zeptal se vyčerpaně George. Došli jsme až k nim.. Na zemi ležela Diana a snažila se vnímat. Měla popálené skoro celé tělo.. Sedli jsme si k nim a George šel blíž. Vytáhl si šíp který měl v ruce a odhodil ho.
"Georgi co chceš dělat..?" George mě ale ignoroval a sedl si tak, aby na Dianu dosáhl..A za chvíli už se znovu objevila zlatá zář..
"Georgi.. vždyť jsi oslabený.. přestaň já to zvládnu než přijede sanitka.." řekla trhavě Diana.. A měla pravdu, George je oslabený, nemá dostatek síly na tohle.. Ale na druhou stranu v něčem pravdu zase neměla, nevíme, jestli to zvládne. Nevypadá tak, spíš to vypadá, že každou chvíli ztratí vědomí..
Ale George nepřestal..
"Nezabírá to.." řekla Isabella když jsme si všimli, že Diana dočista ztratila vědomí.. George tedy zapojil veškerou svou sílu..A po pár sekundách už bylo vidět, že se Dianino tělo léčí a dostává se do mnohem lepšího stavu, jenže George na tom nevypadal vůbec dobře.. Bylo na něm vidět, že už nemůže, ale nebral to vážně.. Značně hůř se mu dýchalo a jeho ruce se lehce začínaly třást. Bylo to dostatečné množství varování, jeho tělo mu vysílalo znamení, že je vyčerpaný, ale on to prostě ignoroval..
"Georgi.. Georgi musíš přestat! Diana to takhle zvládne, ale ty rozhodně ne!" Nevnímal nás..
Naopak, v tomhle momentě George použil svojí sílu ještě víc.. Pevně zavřel oči a dál léčil Dianino popálené tělo.
Na chvíli se objevila hodně velká záře, skoro oslepující. Všichni jsme zrakem uhnuli pryč..Když jsem otevřel oči, Diana si odkašlala, otevřela oči a začala zhluboka dýchat. George se také ještě vydýchával, ale vypadal hrozně..
"Georgi?" Začala Diana když ho viděla. Přisedl jsem si blíž k němu, nevypadal, že by nás moc vnímal.. George po chvíli zavřel oči a spadl na mě..
"Georgi!?" Všichni se seběhli a přisedli si k nám..
Seděl jsem na zemi s Georgem v náručí a snažil se ho probrat..
"Georgi prosím prober se! Prosím!" V dálce už sice byli slyšet sirény, ale obávám se, že to nestihnou...
"Georgi.. prosím.." Po dlouhé době o sobě mohu říct, že brečím.. Drista mezi tím řvala a dohadovala se s někým přes náhradní mobil, který vzala nějakému hlídači.
"Georgi.. já tě nemůžu ztratit.. prosím.." Je mi teď naprosto jedno kdo mě vidí v takovémhle stavu.. Nemůžu o něj přijít po tom, co všechno jsme společně zažili.. Byla to sice jen chvíle, ale.. vždyť jsme se líbali.. tančili jsme spolu.. Byli jsme spolu všude kromě té slavnosti.. Nemůžu ho ztratit..."Dreame klid.. klid všechno dobře dopadne neboj se.. všichni už jsou na cestě.." Nick se mě snažil uklidnit, ale já se teď zajímal jen o George.. záleží mi na něm..
"Ne.. ne.. Nicku on nedýchá! On nedýchá..!" Do očí se mi přivalilo dalších tisíce slz a Drista pomalu taky brečela..
Všichni jsme v tuhle chvíli panikařili.. Nechci aby to skončilo takhle.. nemůže to takhle skončit.. prostě nemůže..
"Georgi prosím!"
V ten moment k nám dojeli sanitky..
.......
ČTEŠ
Your Medicinal Love - Dnf
FanfictionDream je mladým králem a dobře vládne svému království. Něco mu ale přesto chybí.. A událost pozdě páteční noci mu dočista změní život..