ŠŤASTNÝ NOVÝ ROKK!!(Trochu opožděně ale neměla jsem moc časuu)
Pov Arabella
Rychle jsem našla cestu ke klukům, slyšela jsem totiž Dristu popisovat, kde jsou. Budu jen doufat, že se bezpečně dostaneme zpátky.
seběhla jsem schody dolů do cel kde byli. Vtrhla jsem tam a oni si mě hned všimli.
"Arabello?!" Nic jsem neříkala, jenom jsem jim odemkla.
"Tak jdeme." odsekla jsem a naznačila, aby si pohnuli. Začali tedy vybíhat z prostoru a počkali na mě.
"Arabello! Kde jsou ostatní?" Ozval se můj táta.
"Už v sále, a potřebují pomoc." řekla jsem jednoduše.Všichni se semnou rozeběhli směrem k sálu. Jenže to by to nebylo ono, kdyby nás nenašli hlídači. Těsně před sálem, zbývá nám jedna chodba a oni tu prostě musí být.
Mám sebou nějaké nožíky od Dristy, ale bojím se je použít. Jsou tu jen dva, ale i tak.. Nikdy mi sebeobrana nešla, povedlo se mi to jen když jsme šli zachraňovat Dristu a to na mě byl jen jeden.Když už se k nám hlídači rozebíhali, byli jsme jakž takž připraveni se bránit, ale z obou stran se ozvala rána a pak oba hlídači spadli na zem..
Podívala jsem se na jednu stranu a viděla Dianu, Lucasovu asistentku... I na druhé straně to bylo překvapení, byl tam Nick.."Diano?"
"Nicku?"
"Jinak, co tady oba dva děláte?" Zeptala jsem se hned. Karl se díval celou dobu na Nicka. Byl to ale nejistý pohled, a chápu ho, nevíme co se dělo a jestli jim opravdu můžeme věřit.
Nick a Diana se na sebe krátce koukli a pak znovu na nás.
"Přišli jsme vám zachránit prdel, vy pitomci." Dobře... Možná, že jsme Nicka obvinili kvůli ničemu.
"C-cože?" Karl zmateně přistoupil blíž. Nick mu otevřel náruč a usmál se na něj. Karl to nevydržel a rozběhl se k němu. Musela jsem se usmát taky."Ale j-já myslel že.." Nick ho zastavil
"Opravdu sis myslel, že bych vás v tom nechal? Karle, vy jste moje jediná naděje, celou dobu tohle byla součást mého plánu, vše vám vysvětlím.." Nick i Diana přišli k nám. Nemůžu uvěřit tomu, že jsem věřila něčemu takovému. Teď už vidím, že by to Nick určitě neudělal.. Myslím, že mu všichni dlužíme omluvu.."Tak jo.. ohledně George.. nikdy jsem si nemyslel, že je nebezpečný nebo tak něco.. možná jen ze začátku, ale pravda je, že.. Dneska když mě našli už jsem dávno věděl co má královna Maxine v plánu. Delší dobu mi na ni nepřišlo něco v pořádku. A nechtěl jsem být tak hnusný, jen jsem měl strach, že selžu.. což se stalo. Ale našel jsem si taktiku která mě zase vytáhne na povrch. Já a Diana jsme si o královně Max už delší dobu něco říkali, a přidali jsme se jakože na jejich stranu, aby jsme vás mohli zachránit a porazit Lucase." To zní věruhodně..
"Takže.. omlouvám se." Za co on se omlouvá? Karl ho hned zastavil.
"Ne, to my se omlouváme, měli jsme tě nechat mluvit a ne hned po tobě vyjet..""Tak dost mluvení, máme v sále nějakou práci!" vykřikla jsem, když jsem si vzpomněla na ostatní. Okamžitě jsme se zase rozeběhli do sálu. Diana s Nickem také.
"Hej, máme ještě jeden plán." řekla Diana a my začali po cestě poslouchat.
Nerada to říkám, ale jak tak počítám, tenhle příběh mi vychází tak na 40/45 kapitol takže užívejte dokud jeee<3
ČTEŠ
Your Medicinal Love - Dnf
FanfictionDream je mladým králem a dobře vládne svému království. Něco mu ale přesto chybí.. A událost pozdě páteční noci mu dočista změní život..