~36~

179 24 2
                                    


pov Dream

"Už je asi vidím.." George se trochu posunul, aby viděl taky. Jak jsme čekali, Arabella přiběhla zpět i s ostatními.
Zvedl jsem se ze země a George hned semnou.
"Počkej chvíli.." zadržel jsem ho. Nechci, aby jsme tam hned jako šílení vletěli. Už tak se toho stalo dost. Pozorovali  jsme, co bude dál.
"Jak je ti Georgi?" Chci se ujistit, že to zvládne a nic se mu nestane.
"Dreame, budeš se mě ptát každou minutu? Už je mi dobře.." No jo, možná, že se ptám skoro pořád, ale já jen prostě chci mít jistotu..
"Dobře.." George se na mě usmál a já mu úsměv hned oplatil.

Oba dva jsme přišli zpět za ostatními, ale stále ne až moc blízko. Všichni se najednou podívali na nás.
"Dreame! Georgi! Jste v pořádku.." Vykřikl nadšeně Karl. Musel jsem se nad tím usmát. Lucas se na nás nedíval moc hezky, jak nečekané. 
"Vy si nedáte pokoj co?" Teď to teprve začne.. 
"Fajn.." do sálu přiběhlo dalších nejméně 30 hlídačů a společně s nimi i královna Amanda..

"Na tenhle moment jsem čekala.." zasmála se královna Amanda. Ona ale ještě neví, že taky nemusejí vyhrát. My máme agresivní holky, hodně lidí co umí bojovat a George. 
Máme asi tak dvakrát větší výhodu, ty jejich hlídači toho moc nevydrží. Hlavní úkol je porazit Amandu a Lucase. Jenže k nim se nedostaneme pokud jako první neporazíme hlídače.

"Co se to tu děje?" Lucasova asistentka.. úplně jsem zapomněl, že je tu i ona.
"Diano, právě včas. Pojď nám pomoct je konečně porazit.."  Jenže ona nic neudělala. Jen stála ve dveřích. 
"Hmm a co přesně by jsi udělal, kdybych ti řekla... Ne." Wow, zrada? To si rád poslechnu.
"Cože?!" Amanda se hned přiblížila blíž k Dianě. Byla asi pět kroků od ní a vraždila ji svým pohledem. 
"Tak jo, už konečně můžu zastavit tohle divadýlko. Musím uznat, že vám to skvěle vycházelo, jenže já jsem byla o dva kroky napřed." Všichni jsme pozorně poslouchali. Dával jsem přitom pozor na George, byl u mě, držel se mojí ruky.

"Tak dobře, měli jste nádherný plán, a skoro vám vyšel, jenom jste zapomněli na jeden malý detail.." Amanda s Maxine se zasmáli. Lucas ale naopak měl vážný výraz. 
"A to jako co?"  Zeptala se Amanda se smíchem. Tohle dopadne jednou velkou bitkou mezi námi a nimi. 
"Nick nikdy neřekl, že je na vaší straně."  Moment.. co? Znamená to.. že jsem obvinil svého nejlepšího kamaráda za úplnou blbost..?

Ozval se zvuk pistole přímo za Amandou. Ale všichni vypadali.. jako by to čekali, jen já a George ne. Amanda se pomalu otočila. Za ní stál Nick. Přesně jak se dalo po Diany větě čekat.
"Chytla jsi se do svojí vlastní pasti, královno." Dlužím mu omluvu.. velkou omluvu..
"Vy zrádci!" Zařval Lucas. Vypadá hodně naštvaně. Takhle jsem ho snad ještě neviděl. Ale musím uznat, že měli dobrý plán.
"Chcete si hrát? Tak si jdeme hrát.. Na ně! Všichni!" Vykřikl Lucas a na to se všichni začali sbíhat k Nickovi a Dianě. Dřív než oni stihli zareagovat, George se pustil mé ruky a všechny je svými schopnostmi smetl.
To Lucase naštvalo ještě víc.
"Tak a dost! Maxine! Zbav se ho! Ničí mi moje plány.." Přišel jsem zase blíž k Georgovi a ostatní k nám zatarasili cestu. 
"Dreame? Nevím jestli je všechny dokážeme udržet." ozvala se Isabella. Podíval jsem se na George, je to naše jediná naděje.. ale nechci ho nutit do boje..
"Já to zvládnu." řekl George dřív než jsem se ho stihl zeptat..


<3

Your Medicinal Love - DnfKde žijí příběhy. Začni objevovat