~9~

238 35 6
                                    


pov Dream

To jsem přesně čekal. Nick je prostě takový. 
"Fajn." vrátili jsme se zpátky do pokoje. Karl si povídal s Georgem a George už nebyl zase tak moc nalepený na zeď. Chtěl jsem to oznámit sám nějak, aby to nevyznělo hnusně nebo prostě nějak špatně, ale samozřejmě, Nick musí sám.
"Budu ti věřit, až mi to dokážeš." Na Georgovi jde vidět, že se Nicka trochu bojí. Kdo by se ho taky nebál. 
"Dobře.." Ale máme asi menší problém, já už žádné zranění nemám. Ostatní nevím.
"Máte někdo nějaké zranění?" zeptal jsem se a koukl jsem se na kluky. Nikdo nic neříkal. Pak jsem si ale vzpomněl, že bych možná ještě něco mít mohl na druhé ruce. Pozorně jsem si ruku prohlédl a přeci jen, jsem našel menší škrábnutí. 
"Fajn, stačí tohle?" George přikývl.

Nick pozoroval každičký náš pohyb, ale hlavně George. Došel jsem pomalu k Georgovi. yoadal nervózně. Ani se nedivím, když ho pozoruje Nick pohledem, jako by ho měl každou chvíli ubodat. 
"Ignoruj ho.." zašeptal jsem, když jsem byl blízko u něj, aby to Nick neslyšel. 
Když mi George uzdravil ten škrábanec, Karl a Nick zůstali nehybně na místě s otevřenou pusou. 
"Potřebuješ ještě nějaký důkaz?" Nick zavřel pusu a snažil se vypadat, jako že ho to vlastně vůbec nezajímá. "Fajn. Viděl jsem. Odkdy tohle jako umíš?" A už začíná výslech. To znamanená, že mu vlastně nevěří ještě víc. Bože můj..
"No, asi od vždycky?"
"Woah..  a to si na to přišel až někdy teď nebo..?" Hodil jsem po Nickovi pohled, aby radši byl zticha i když ten zticha nebude. Buď ho bude vyslýchat celý jeho pobyt, nebo se mu bude vyhýbat.
"No.. Už v dětství se to projevovalo.. ale v té době jsem tomu ještě moc nerozuměl.."   Karl se celou dobu usmíval a poslouchal, tak jako já. 
"To je hustý! Bože já opravdu znám někoho se super schopnostmi! Nemůžu si pomoct.. to je prostě boží!" George se malinko zasmál nad Karlovou reakcí. Jeho reakce dokážou být sice trochu... divné? Ale u něj je to normální, nám osobně všem to divné nepřijde. Karl je takový a vždy takový bude.

"Jak dlouho tady budeš?" Přidal se zase Nick. Určitě chce vědět, po jak dlouhou dobu se mu bude muset vyhýbat. Někdy je ta jeho nenávist hodně špatná, ale je to můj kamarád, už se na něj za tohle ani zlobit nemůžu.
"Já.. vlastně ani nevím." George se na mě tázavě podíval. Nemyslí si doufám, že bych ho třeba vyhodil z království? 
"Můžeš tu být jak dlouho chceš. Mně to nevadí. A navíc se společnost bude hodit takže vlastně budu rád." Nick chtěl něco říct, ale rozmyslel si to.
"Ano! A musíme tě představit Dristě a Jenny a... a.." Georgův výraz mluví za teď všechno.
"Karle.." Karl zastavil a uvědomil si to.
"Ou, jasně, moc najednou.. chápu." Usmáli jsme se navzájem. Nick k nám přistoupil blíž. 
"Ale něco jste nedomysleli. Pokud tedy opravdu utekl z vedlejšího království, které příští sobotu jede sem... Tak je to asi dost blbé ne?" Na tohle jsem upřímně zapomněl.. George si na to taky vzpomněl a začal lehce panikařit. 
"Klid.. něco vymyslíme, můžeš ten den zůstat tady a třeba Drista to tu ráda ohlídá. Stejně na tu slavnost nechce." Taková maličkost o mojí sestře, je to princezna, ale preferuje když jí říkají strážkyně. Byl to její sen, ale bohužel to nejde. Tak sbírá příležitosti, kdy může někoho nebo něco chránit. 
"Jo to je dobrá nápad! Hned jak tě představíme Dristě tak to domluvíme a bude to prostě fungovat, věř mi ona na to ráda kývne...."

Na Karlovi je zřejmé, že se mu nový člen líbí.. Ale Nick se na něj koukal jako na nebezpečnou hrozbu, které se musíte rychle zbavit..


koment a hvězdička potěšíí<3

Your Medicinal Love - DnfKde žijí příběhy. Začni objevovat