Pov Dream
právě je sobota 15:00, všechno co se nestihlo se ještě chystá. Včera jsem strávil svůj čas ve svém pokoji, protože jsem byl unavený. Povídali jsme si s Georgem dokud neusnul. Se všemi už jsem stihl promluvit, ale jen s jedním člověkem ještě ne. Nick se mi od té chvíle, co všichni vstali vyhýbá. Ignoruje mě. A možná vím proč.. Jsou tu dvě možnosti a za obě můžu já. ale teď není moc čas na to, abych to mohl vyřešit. Chtěl bych, ale je tu rušno, chodby jsou plné lidí a všichni se mě neustále na něco ptají. Musím jen doufat, že to pak s Nickem vyřeším.
Za ten týden si tu George celkem zvykl, už více mluví i s ostatními, ale stále se nejvíce drží u mě. Jenny si ho nahned oblíbila, jako každého. Nick se od něj ale stále drží dál. Neviděl jsem je spolu promluvit. Taky je na něm vidět, že ho štve jak se Karl přátelí s Georgem. Vlastně ho štvou všichni co se přátelí s Georgem.
Ale teď zpátky, musí se to vše stihnout, protože za hodinu a půl všichni dorazí. Nějak se mi podařilo projít z kuchyně až do pokoje, kde už čekala Drista a George.
"Jé já jsem tak ráda, že tam nemusím být." Ha, no tak to ještě netuší, že má střídání.
"Neboj se sestřičko, ve 21:00 tě přijde vystřídat Karl." Její úsměv klesl, teď jsem se smál já.
"Ale ve 21:00 se to všechno začíná rozjíždět nejvíc!" Já vím. Ne, musí tam být, protože od té chvíle, co se to právě rozjede, lidi budou chtít vidět oba sourozence. Takže je vlastně Dristina povinnost tam být.
"Dobře.. Tak se tomu zase nevyhnu." Každý rok se snaží najít výmluvu, proč tam nemůže být. Tentokrát to bude jiné. Nebude tu tolik lidí. Jen doufám, že se to nepokazí jakmile do sálu vstoupí vedlejší království se svou negativní náladou. Pokud George najdou, bude to průšvih, ale neměli by. Když ho bude hlídat Drista, tak ne. Nedovoloval bych si na mojí sestru. Je starší než já a bojovat umí. A i když je starší, v některých situacích mám pocit, že je to přesně naopak
"Fajn, hele neviděla jsi Nicka?" Drista zavrtěla hlavou, že ne. Sakra tak kde je?Pak jsem ho jako šílenec delší dobu hledal, a pak jsem to vzdal. Buď si někde zalezl a vyleze až na slavnost, a nebo ví, že ho chci najít a vyhýbá se mi. A je i jasné, že je to a druhá možnost. Já jen chci, aby semnou pak mluvil. Nevím co se přesně stalo, ještě ve čtvrtek semnou mluvil, v pátek jsme se kvůli přípravám neviděli a teď mě najednou ignoruje. Nechápu to, ale to se snad vysvětlí. Nechtěl bych úplně přijít zrovna o takového kamaráda. Už jsme se hodně krát hádali, ale ještě nikdy mě neignoroval. A mám takový pocit.. něco mi říká, že je to má vina.
"Králi, tady jste. Musíme jít na nádvoří, brzy přijedou." To už je tolik? Fajn no. Čas na osobní přivítání. To bude něco.. Jako u většiny se samozřejmě těším. Jenže pak tu je vedlejší království, a Isabella s její máti..
Všichni se seběhli na nádvoří a já byl samozřejmě co nejblíže. Zahlédl jsem i Nicka. Byl ode mě co nejdál a ani se neopovážil, se na mě podívat.
Jako vždy, koment a hvězdička potěší<3
ČTEŠ
Your Medicinal Love - Dnf
FanfictionDream je mladým králem a dobře vládne svému království. Něco mu ale přesto chybí.. A událost pozdě páteční noci mu dočista změní život..