pov Dream
Běželi jsme stále za křikem a hlasy. Znělo to jako skoro všechny holky které jsme hledali.
Doběhli jsme do hudebního sálu z balkónky. Všechny dívky tu byli. Byli v panice. Až potom jsem si všiml, že někdo stojí na balkónku. Maxine s mojí sestrou.
Než jsem se ale stihl zeptat, co se děje. Uvědomil jsem si, že něco není v pořádku.. Něco není v pořádku s Dristou..Maxine se k ní pomalu přibližovala, než ji shodila dolů..
"DRISTO!"
Cukl jsem sebou a do očí mi vletěl pár slz.
Všechny holky se rozeběhly blíž, ale já jen stál.. nemohl jsem nic jiného dělat..Drista padala z vysokého balkónku a Maxine se na to jen koukala.. Myslel jsem si, že je s mojí sestrou konec.. Ale právě když to tak vypadalo, když už jsme si všichni mysleli, že Drista dopadne na zem, objevila se kolem ní žlutá záře, která ji zastavila..
Ta záře byla stejná jako..
Podíval jsem se na George, byl vedle mě a jak jsem čekal, byl to on, kdo zastavil Dristin pád. Jenže jak jsem se tak koukal, Dristě mizela i krev a škrábance.. Tak počkat... vždyť George říkal, že by tohle klidně i nemusel zvládnout.. Zkoušel to jednou a to zkolaboval.. Co když to teď bude horší..?Nechci přijít o mojí sestru, ale ani o George..
Bylo vidět jak se Drista zase prudce nadechla a pomalu klesá k zemi. Bez jakéhokoli náznaku, že by ji někdo někdy něco udělal..
George stál vedle mě trochu víc ve předu. Zaře pominula, Drista dopadla na nohy k nám dolů..Všichni se podívali na mě a George.
"Georgi..?" Přiblížil jsem se k němu včas než mi spadl do náručí. Pomalu jsem si s ním sedl. Drista k nám přiběhla a ostatní holky zabránili hlídačům, aby se k nám dostali.
"Georgi jsi v pořádku?!"
"A-asi.. jo.." Odpověděl vyčerpaně.
"Dreame.. Co se stalo..?" Zeptala se zmateně Drista. George nevypadal moc dobře, ale neštěstí pořád vnímal.
"Já nevím, nechceš mi vysvětlit proč tě naše teta shodila z balkónu?"Drista chtěla mluvit, ale Maxine se mezitím dostala dolů a přerušila ji.
"Ale no tak! Musíš se všude plést i ty?!" Až potom si všimla George.
"Ty.. Já věděla že se mám jako prvního zbavit tebe!" Pomohl jsem Georgovi zpět na nohy a Drista si stoupla před nás."Co se to tady sakra děje!?" No jasný, nechcete z toho rovnou udělat sešlost celého království?
"A jak jste se u všech království všichni dostali ven?!" Lucas si to namířil rovnou k nám, ale Drista byla tentokrát připravena.
"Zpátky Lucasi!" Holky se k ní přidaly."Myslíte si že mě nějaká banda holek dokáže porazit?" Drista se sarkasticky zasmála.
"Na něj!" Holky začali bojovat s Lucasem a ostatní se do té bitky přidali. Já jsem byl s Georgem v bezpečné vzdálenosti."Je ti alespoň trochu lépe?" Zeptal jsem se ho. George vypadal pořád hrozně vyčerpaně, ale zároveň už trochu lépe.
"Jo je mi fajn.." Hned jak to dořekl podlomili se mu nohy a znovu spadl. Naštěstí jsem ho znovu i chytil.
"To vidím.." Dovedl jsem ho kousek za roh a sedl s ním na zem. Potřebuje nabrat trochu síly jestli to tu máme přežít..
Zase aktivita v prdeli ale nevadíí😍
koment potěší<3
ČTEŠ
Your Medicinal Love - Dnf
FanfictionDream je mladým králem a dobře vládne svému království. Něco mu ale přesto chybí.. A událost pozdě páteční noci mu dočista změní život..