~20~

177 27 3
                                    


pov Drista

Po tom, co trefili mého bratra jsem to nezvládla a začala s nimi bojovat. A dostala bych je kdyby se do toho nepřipletl Lucas. Nevím co chystá, ale momentálně všechny shromažďuje na nádvoří. Hodlá si nás co jsem tak pochopila odvést sebou. Nechápu proč, ale vidím to tak, že jestli na mě ještě jednou šáhne, uříznu mu ruku. Chovat k dívkám se fakt neumějí, to se musí nechat. zachází s námi jako s kusem hadru. Byli tu snad všichni, kromě jediné osoby. Královna Amanda chybí. Isabella tu je, ale její matka ne. Dost ubohý, nechat se svým dítětem zacházet takhle a ještě se u toho někde vybavovat. Nemusím asi nic dodávat, všichni jsme myslím pochopili, že královna Amanda je na jejich straně. 

Přijížděli kočáry, do kterých nás postupně dávali, nebo spíš házely. Přišla řada na mě. 
"Škoda, že vám váš plán nevyšel, princezno." Ha, já mám vždycky dva plány, a navíc, tenhle ještě neskončil..
"To ještě nevíš, Lucasi." Na nic dalšího nečekal a já skončila v kočáru společně s Arabellou. 

"Tahle slavnost se určitě do dějin zapíše.."  Jo, s tím souhlasím. Tohle je právě teď ta nejhorší událost co se kdy našemu království stala. Ale nenechám je s tím odejít, nebyla jsem připravená na tolik lidí. Teď už si tvořím plán, který neselže. Ale potřebuju George..
"Kdyby tady byl táta, nestalo by se to.." zním jako Dream, ale asi jsme sourozenci z nějakého důvodu.
"Ještě to můžeme zachránit. Když mi tedy konečně někdo vysvětlí, co se děje a kdo je George." Zasmáli jsme se tomu. Cítila jsem, že jsme zastavili.
"Poslyš, mám plán. Vše ti řeknu, ale až potom, tady by nás mohli slyšet.." 

Prudce se otevřeli dveře a ty jeho poslové nás bez citu vzaly a někam odváděli. Přivedli nás do uzavřené místnosti, všechny ostatní ženy už tu byli, jak královny, tak princezny. Zase nás bez jakéhokoliv citu hodili dovnitř a odešli.
"Nevíš jak se máš chovat k ženám ty debile?!" No co, musela jsem to říct. Všechny ženy se na mě a Arabellu podívaly a přišly k nám blíž. Všichni byli v panice a měli strach. Perfektní. 
"Tak jo, tak jo klid dámy!" Proklouzla jsem mezi nimi a stoupla si na trochu vyšší platformu. 
"Mám plán, ale budu potřebovat vaši pomoc." všechny se otočili na mě a poslouchaly. Tak jo.. snad budou spolupracovat.
"Umíte bojovat?" Všechny se začali dívat kolem sebe. Dobře.. neumí..
"Já ano." Královna Maxine.. úplně jsem zapomněla, že je tu taky. To je naše záchrana, ona byla ta, která naučila bojovat mě. 
"Tak jo. Dneska večer se plánuju nějakým způsobem dostat z tohohle prostoru, najít klíčky, prohlédnout to tady a po případě najít kluky, a pak vás odsud dostat. Nebude to ale jednoduché, a jsem si jistá, že si kluky a svobodu budeme muset vybojovat my sami." aneb princezny budou zachraňovat prince. Kdo to kdy viděl.. 

"Fajn, Maxine, Dristo, naučte nás bojovat." lépe mi to sice jde s mečem, ale dobře.
"Lekce začíná... teď." Královna Maxine hrdě přistoupila ke mě. Když jsem si ale uvědomila, co máme na sobě, začínám toho litovat. Když jsme jim totiž předváděli první krok, Ellie zakopla o šaty.
"Jo.. první věc až se odsud dostaneme, půjčíme si hadry na boj.."

jo👍

Your Medicinal Love - DnfKde žijí příběhy. Začni objevovat