~32~

171 20 2
                                    


pov Drista

Všichni už byli tady.. Jsme obklíčeny a nemáme kam utéct, nemůžeme skočit dolů, to by jsme nepřežili.

"Co budeme dělat?!" Zařvala jsem a královna Maxine se na mě otočila s vyděšeným pohledem.
"Ale ne.. co budeme dělat!?" Její výraz ale hned potom klesl.
"Ale ne.. Co budeš dělat?" co?
"C-cože?"  Z jejího pohledu najednou vycházela ironie s trochou lítosti.
"Oh Dristo.. pojď sem.."

Maxine se ke mě začala přibližovat. Hned mi došlo, o co jí jde. Začal jsem couvat dozadu, ale brzy už jsem nemohla kvůli nedostatku místa.
"Nepřibližuj se!"  Bylo moc pozdě, královna Maxine mě pevně objala a já sebou začala cukat a snažila se dostat pryč. Tohle je asi ten nejvíc debilní a úspěšný trik jak někoho doslova bodnout do zad.

"Dristo, Dristo, Dristo... Musím říct, že jste mi opravdu všichni tak hezky věřili.."  Vždyť je to skoro moje teta.. Nemůže..
"Maxine.." 
"Ticho.. Já vím jak se cítíš. Přesně tak, jako já před dvěma lety.. Podražena vlastní rodinou.." Co jsem zase prošvihla?
"O- o čem to mluvíš..?" Maxine se zasmála. 

"Budeš dělat, že nevíš?!" Já ale fakt nevím, ale to ji asi teď nedojde.
"Tak si trochu osvěžíme paměť." Cítila jsem, jak vzala nůž a držela ho u mě.  
"Před dvěma lety.. to měl být náš rok.. naše první slavnosti v našem království.." Jo to asi jo..
"Ale jak mi má drahá přítelkyně vyvěštila, tehdy se měla stát tragédie.. také v našem království.."  Ale.. tehdy se nic nestalo- Stalo... jen že.. bože teď mi to všechno došlo..
"A mělo se to stát.. kvůli VÁM, všechno poukazovalo na vaše království, přesněji na vašeho otce. A to se nedalo změnit.. Pokud se to ovšem nepřenese na někoho jiného, že?" Pootevřela jsem pusu když mi docvaklo i tohle..
"A vlastně mi to i sedělo do mého plánu.. Vaše království bylo moc schopné, pokud na trůn neměl ovšem nastoupit někdo mladý.. nezkušený a bezmocný.. To se mělo ale stát na našem trůně, což se nestalo, nebo ano?" Ne.. ale u nás ano..
"V záchvatu a touze po tom, uchránit naše království a náš trůn, jsem tragédii přenesla.. na danou osobu.. Nebo spíše, na daného krále z jednoho neškodného království.." to byla.. ona..?
"Nová věštba byla, že měl král omylem spadnout ze skály, to by se ale nestalo, protože váš otec, byl moudrý. Někdo mu musel pomoct.." ne..
"T-ty.. ty jsi zabila tátu.. t-ty jsi ho strčila.." Začala jsem sebou cukat ještě víc, ale nepomáhala jsem si.

"Klid.. dýchej.. Všechno mi hrálo do karet, pokud by jste do toho samozřejmě nevlezli vy a všechno nezničili! Naplánovali jste svůj pohřeb ve stejný den jako naše slavnosti, ten den se v našem zámku neukázala ani noha.. to bylo pochopitelné, ale na mé obnovné datum jste si naplánovali korunovaci toho tvého.. panovačného bratra! A přesně jak jsem čekala, ani toto mi nevyšlo.. Zjistila jsem, že zase tak nepoužitelný není.." Celou tu dobu to byla ona.. Zabila našeho otce..


"Vládl dobře, a tím se má pomsta nevydařila.. A nestála bych tu, kdybych nenašla ještě někoho kdo tak moc jako já touží po své pomstě.." Královna Amanda.. Samozřejmě že ona.. odmítli jsme její dceru.
"Tak jsem se s ní na něčem jaksi dohodla.. a nerada ti to jako tvá teta říkám, ale musíš z cesty má drahá.." Steklo mi po obličeji pár slz..
"Ty jsi zrůda! Zabila si muže svojí sestry a teď se chceš zbavit i mě!? Teto.. já ti věřila! Vždyť jsi nás vychovala, vyrůstali jsme společně!" Maxine trochu odstoupila.
"Ale ne drahoušku.. nehodlám zabít JEN tebe. Až s tebou skončím, je tu ještě někdo, kdo mi ohrožuje plán dokonce víc než ty.." George..
"Zabiju tebe, tvého bratra, a pak se zbavím i toho George.. A asi by jsi měla vědět, že jste Nicka falešně obvinili.. Vy si myslíte, že by vás zrovna on zradil? Jak směšní přátelé.." Já si to přeci nemyslela.. nikdy bych Nicka neobvinila..

Chtěla jsme se natáhnout pro svůj nožík, ale bylo pozdě.. Maxine byla rychlejší. Cítila jsem bolast v mém břiše..
"J konec, má milá Dristo."
Vytáhla ze mě nůž a já začala ustupovat.. Má vize se začala rozmazávat a dýchalo se mi čím dál hůř..
"Alespoň budeš mít trochu podobnou smrt s tvým otcem.. Nejstarší sourozenci jsou na to přímo dělaní.." řekla naposledy a s tím mě strčila z balkonu..

"DRISTO!"

<3



Your Medicinal Love - DnfKde žijí příběhy. Začni objevovat