~19~

179 25 3
                                    


pov Dream

"Co se děje Arabello?" Vypadala celkem ustrašeně a naštvaně zároveň. 
"Viděla jsem Lucase jak se baví s Isabelly mámou o nějakém Georgovi." Proč se sakra bavil o Georgovi s Isabelly matkou? Chápu proč se bavil o něm, ale proč s ní? 
"Co říkali? O čem se bavili?"  Ozval se jiný hlas. Otočili jsme se a uviděli Isabellu. 
"No.. Bavili se něco, že Lucas potřebuje pomoc a královna Amanda vše odsouhlasila. Nevím přesně, o čem se bavili, ale zmínili tam Nicka a hlavně toho George."  Moment, Nick odešel chvíli po jejich příjezdu...
"Nick tu celou dobu byl, a pak když vedlejší království přijelo, Nick zmizel.. A bavili se o Georgovi." Neříkejte mi, že by Nick řekl, že je George tady..
"Uniká mi pořád kdo je ten George." No jo vlastně.
"Na tom teď nezáleží, pak vám to vysvětlím. Ale ten Nick, prostě zmizel a najednou vedlejší svině vědí, že je George tady.." Nechci ho obviňovat, ale je to divné.
"Počkej.. ty si myslíš, že by vás Nick napráskal?" To si právě nejsem jistý.. neměl George moc rád. Pokrčil jsem rameny.
"Nevím, je to nejpravděpodobnější, ale nechci ho zase obviňovat.." Arabella s isabellou se na sebe podívaly. 
"Dává to smysl, ale proč by to Nick dělal? Dokážete si představit, jak bude reagovat Karl, až mu řekneme, že podezíráme Nicka?" To je pravda, Karl nám věřit nebude. Sám tomu nechci věřit, ale všechno směřuje na něj..

Bavili jsme se tam o tomhle, ale pak jsme najednou uslyšeli nějakou tlumenou ránu a výkřiky lidí. 
"Co se to děje?" Rozeběhli jsme se zpět k mému pokoji a jediné co jsme viděli, bylo jak se Drista a Karl snaží bránit před asi třiceti lidmi z vedlejšího království. Když mě ovšem ti lidé zahlédli, odběhli pryč. 

Okamžitě jsme přiběhli ke Karlovi a Dristě a pomohli jim se zvednout. Docela dost s nimi asi bojovali, Drista měla skoro po celém obličeji a na ruce škrábance. Karl jen jeden na tváři.
"Proboha co se tu stalo?" Začali se sbíhat lidi, to není dobré, jen to vyvolá paniku..
"George.. Musíme jít hned!" Nechápu co se děje, ale Drista mě postrčila dopředu abych běžel s ní. 

"Už mi vysvětlíš co se děje?" Běželi jsme společně po chodbě a kousek za námi běželi i Karl s Isabellou a Arabellou.
"Musíme najít George než bude pozdě! Poslali jsme ho pryč, aby utekl, protože tam bylo moc lidí, neubránili by jsme ho." Oni co?! Proč neběžel za mnou? Vždyť se tu pořád ještě někde prochází Lucas!
"Měli jste na mě hned zavolat! Byl jsem dvě chodby vedle, slyšel bych to.."  Teď to zní, jako bych to na ně sváděl.. není to jejich chyba, jen jsem prostě naštvaný..
"Já vím! Nedošlo nám to v tu chvíli. Promiň mi to.." 

na skoro konci chodby jsme chtěli zabočit do prava, ale právě odtamtud vyšel Lucas. Drista říkala, že George běžel sem... ale ne..
"Hledáte něco?" Ten jeho tón hlasu. Vysmívá se nám. Určitě našli George..
"Ale, že se zrovna ty ptáš. Kde je?!" Drista byla připravená ho podříznout, ale nepřijde mi normální, že by na nás šel takhle sám.. 
Přesně po tom momentu jsem cítil jen bolest na hlavě a to jak někdo volá mé jméno..


..

Your Medicinal Love - DnfKde žijí příběhy. Začni objevovat