Novi dan.
Novi početak.
Natjerati ću sebe da zaboravim sve što se dogodilo jučer..neka bude da ničega nije bilo. Broj mu nisam odblokirala pa me nije mogao ni kontaktirati u slučaju da je htio. Potisnuti ću sve u mislima i na takav način zaboraviti, njega i sve vezano za njega.Prvi put sam noćila sama i bilo mi je neprijatno, ali Rafael mi je pravio društvo preko video poziva. Pokušavajući mi atmosferu pretvoriti u što opušteniju. Išlo mu je donekle, ali imala sam problem kada se god nešto čulo vani, trzala sam se i gledala je li mi netko ušao u stan. Nikoga nije bilo osim straha.
Uspjela sam zaspati pa je jutro došlo brže nego što sam ga očekivala. Raširim ruke širom čim ustanem iz kreveta, a usta mi se širom rašire. Izgleda da se nisam naspavala. Telefon mi zazvoni pa pogledam u ekran i vidim Rafael. Javim se.
"Dobro jutro."
Još jednom zijevnem.
"Ne moram ni pitati jesi se naspavala. Shvatiti ću da nisi."
Nasmiješim mu se u slušalicu.
"Dobro ćeš shvatiti. A ti? Jesi se naspavao?"
"Nisam ni spavao."
Sada sam njegov kikot čula.
"Misliš li danas funkcionirati?"
"Potruditi ću se."
"Zakasniti ću ako se ne počnem spremati."
Izgovorim.
"Hoćeš li s tim da mi kažeš kako ti smetam?"
"Sada bih te udarila da si mi bliže."
Njegov smijeh odjekne kroz slušalicu.
"Čujemo se kasnije ljepotice, a vidimo večeras."
"Važi, Rafinjo."
Rafinjo?
Kada prekinem poziv, nasmijem se glasno. Stvarno mu nisam mogla smisliti bolji nadimak?
Rafinjo?
Dobro, nije loše koliko može biti.■ VEČER ■
Predavanja su bila dobra, ali čudna. Nema Inge i mnogo mi nedostaje. Čak se nismo nikako ni čule, a činjenica da je opominjem nekoliko puta da treba slušati predavanja. Počela mi je nedostajati.
Bila sam spremna za prvi izlazak s Rafaelom, a nje nije bilo da mi kaže šta trebam popraviti, a šta uraditi posve drugačije. Pogledam se u ogledalo i vidim da sam obukla majicu koja ima malu i neprimijetnu mrlju na sebi. Odem do ormara po novu majicu i izvadim opet bijelu, samo čistu.
CITEȘTI
Metak ljubavi (Završena)
Mister / ThrillerDjevojka koja je odrasla na selu i čije su navike učenje i pomoć roditeljima u slobodno vrijeme. Kao učenik generacije, dobije stipendiju te zajedno sa svojom najboljom drugaricom odlazi u grad kako bi studirala. Selidba i život u gradu su promjene...