Pişttt
Ben geldim. Evet uzun bir ara vermek zorunda kaldım. Bazı sağlık problemleri yaşadım. Ama hamd olsun şimdi daha iyiyim. İnşallah daha iyi olacağım. Sizin minnoş yorumlarınız bana iyi gelecek ben biliyorum. Hikayemizin esas kızı Asya bakalım bu bölümde neler yapmış?
Klasik...
Ne Diyoruz?
Keyifli ve Bol Yorumlu Okumalar Tatlişlerim...
Çatışma başladığı andan itibaren örgüt elemanları üzerlerinden şoku atamamışlardı. Sırf bundan dolayı karşı ateş açmaları birkaç saniye almıştı. Tim avantajlıydı. Konuşlandıkları yer onları bir sıfır öne geçirmişti.
Dağ kadrosunun planı sınır dışında yapılacak eylemi TSK ya sızdırarak dikkatlerini dağıtmaktı. Bilmedikleri bir şey vardı ki Geçilmez timi önlerine çıkan tüm olumsuzlukları engellemek için eğitilmişlerdi.
Asrın "Komutanım şoku hala üzerlerinden atamadılar."
Aslan "Bırakın böyle devam etsin. Bir an önce burayı temizleyelim sonra yolumuza devam edeceğiz.
Semih "Komutanım oraya başka birlik çıkartırlar diye düşünmüştük."
Tolga "Hayırdır Teğmenim yorulacak mısınız?"
Semih "Hayır komutanım. Şey yani emredersiniz komutanım." Hemen yanında olan Doğuş'a
"Yahu operasyonda iki Yüzbaşı çok zor oluyormuş."
"Sorma tertip rütbeleri karıştıracağım diye ödüm kopuyor." Asla olduğu yerde tebessüm etmekten kendini alamadı. Çocuklar kendi aralarında konuşma yaparken telsizin düğmesini kapatmayı unutmuşlardı. Sesini çıkarmadan işini yapmaya devam ederken Asya bağırmaya başladı.
"Komutanım şerefsizlere destek geliyor." Dürbünden yeniden kontrol ettiğinde Asya'nın haklı olduğunu görünce
"Bu iş biraz uzayacak gibi."
Tolga "Komutanım kontrollü bir şekilde ilerleyelim diyorum. Hem ele sağ adam geçirme şansımız daha yüksek olur."
Ege "Bunlardan ele sağ ele geçirsek ne olacak."
Aslan "Çömez sen sus" Beyaz olan teni anında kıpkırmızı kesilmişti.
"Emredersiniz komutanım." Aslında haklı olduğunu biliyordu ama daha kendi cevap vermeden araya girmesi rütbeleri gereği yanlış bir durumdu.
DAĞ KADROSUNDA Kİ SALAKLAR
"Bunlar nereden çıktı böyle?"
"Bilmiyoruz ama buradan çıkamayacağız."
"Konuşmada ateş et"
"Kılçık keyfi yerinde oturuyor biz burada canımız pahasına savaşıyoruz."
"Eğer sağ kalmak istiyorsan sık"
"Daha bir tane adam indiremedik. Nefes aldırmıyorlar" Dedi içlerinden biri.
"Bunlar Bordo Bereli."
"Söylemeseydin bilmeyecektik" Uydu telefonunu eline alan Fırtına ezbere bildiği numarayı tuşladı.
"Baskın yedik" Dedi daha telefon açıldığı gibi. Kılçık oturduğu sandalyeyi devirerek ayağı fırladı.
"Böyle bir şeyin olması mümkün değil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇİLMEZ
ActionGeçilmez timinin bayrakları ve vatanı için savaşmalarına birlikte şahit olacağız. Bu hikayede bakalım bizleri neler bekliyor :)