ကွန့်မြူ းမနက်နိုးကတည်းကမျက်နှာသစ်,သွားတိုက်ပြီးတာနဲ့မနက်စာဆင်းမစားဘဲအခန်းထဲမှာသာနေနေလိုက်သည်..
ဒေါက်..ဒေါက်
"သမီးကွန့်မြူ းရေ..ကြီးကြီးပါ.."
ကွန့်မြူ းတံခါးသွားဖွင့်ပေးလိုက်ပြီး..တံခါးဝမှာရပ်လိုက်ကာ..
"ဘာဖြစ်လို့လဲ..ကြီးကြီး.."
"သမီးထား..ခေါ်နေတယ်..အောက်ဆင်းလာခ့ဲပါတ့ဲ.."
"ဟုတ်က့ဲ.."ကွန့်မြူ းလည်းကြီးကြီးနောက်လိုက်သွားလိုက်ပြီးသူမရှေ့ကဆိုဖာမှာဝင်ထိုင်လိုက်တော့ခြေ ချိတ်ထိုင်နေတ့ဲသူမကကွန့်မြူ းကိုကြည့်လာပြီး..
"ဒီနေ့မင်းအတွက်ကျောင်းတက်ဖို့လိုအပ်တာတွေနဲ့အဝတ်အစားတွေသွားဝယ်ပေးမလို့လိုက်ခ့ဲ.."
"ကွန့်မြူ း..ရှင်နဲ့မလိုက်ဘူး.."
"တို့တောင်းဆိုနေတာမဟုတ်ဘူး..တို့အမိန့်ပေးနေတာ..လိုက်ဆိုလိုက်ခ့ဲ.."ကွန့်မြူ းထရပ်လိုက်ပြီး..
"ကွန့်မြူ းကိုအမိန့်လာမပေးနဲ့ကွန့်မြူ းကရှင့်အလုပ်သမားမဟုတ်ဘူး.."
"မင်းတို့ကိုလာပြန်မပြောနဲ့..မင်းကတို့အမိန့်ပေးရင်လုပ်ရမယ်ဆိုတာမင်းခေါင်းထဲမြဲမြဲမှတ်ထား.."
"ကွန့်မြူ း..ရှင်ပြောသမျှမလုပ်နိုင်သလိုလိုက်မမှတ်ထားနိုင်ဘူး.."သူမကကွန့်မြူ းနဲ့မျက်နှာချင်းဆိုင်ထရပ်လိုက်ပြီး..
"မင်းအသားမနာချင်ရင်တိတ်တိ်တ်နေလိုက်.."
"မတိတ်နိုင်ဘူး.."
"တောက်!..ဒီကလေးမတော့.."ကွန့်မြူ းလည်းအခန်းဆီပြန်လာဖို့ခြေလှမ်းလိုက်တော့..
"ခုချက်ချင်းရပ်လိုက်..တို့နဲ့အပြင်လိုက်ခ့ဲ.."
"မလိုက်နိုင်ဘူး..
"မင်းတို့နဲ့အပြင်မလိုက်ဘဲ..ခြေလှမ်းထပ်လှမ်းလိုက်တာနဲ့မင်းအဖေနဲ့အမေကိုလမ်းဘေးရောက်အောင်လုပ်လိုက်မယ်.."အ့ဲစကားကိုကြားတာနဲ့မျက်ရည်တွေကျလာရင်းအ့ဲအမျိုးသမီးဘက်လှည့်ကြည့်လိုက်ပြီး..
"အား!..ရှင်!..ယုတ်မာတ့ဲမိန်းမ.."
"တို့ဒီထက်ပိုယုတ်မာတက်တယ်ဆိုတာမင်းမှတ်ထား..နောက်ပြီးအ့ဲအကြည့်တွေကိုပြင်..တို့ရှေ့မှာမျက်ရည်မကျနဲ့မသနားတက်ဘူး.."
"ရှင့်ကိုရွံ့တယ်..အရမ်းမုန်းတယ်.."
ВЫ ЧИТАЕТЕ
အန္တီ့အလိုေတာ္က်
Любовные романыကြန္႔ျမဴ းကအန္တီ့အလိုေတာ္က်လိုက္ရမ့ဲအ႐ုပ္သာသာဘဲလား..အန္တီ Unicode ကွန့်မြူ းကအန်တီ့အလိုတော်ကျလိုက်ရမ့ဲအရုပ်သာသာဘဲလား..အန်တီ