အခ်ိန္ေတြတစ္ေျဖးေျဖးေျပာင္းလဲလာရင္းကြန္႔ျမဴ းလည္းစီးပြားေရးအေၾကာင္းကိုအာရံုစိုက္ေလ့လာမႈေၾကာင့္အေတာ္ေလးတိုးတက္လာခ့ဲသည္ကြန္႔ျမဴ းရဲ႕ပစၥည္းတင္သြင္းမႈကေနဝင္ေငြအမ်ားႀကီးရခ့ဲသလိုေဖာက္သည္ေတြလည္းမ်ားလာခ့ဲသည္ခုလိုအခ်ိန္တိုအတြင္းအမ်ားႀကီးေအာင္ျမင္လာမယ္လို႔မထင္တာခ့ဲေပခုဆိုအန္ကယ္ဆီကယူထားတ့ဲပိုက္ဆံေတြကိုလည္းတစ္ေျဖးေျဖးဆပ္ႏိုင္လာခ့ဲသလိုေငြလည္းစုမိလာသည္..ဒီေန႔လည္းအိမ္မွာေနၿပီးလက္ေတာ့နဲ႔ဘဲအလုပ္႐ႈပ္ေနမိသည္တစ္ျခားအရာေတြကိုအခ်ိန္မေပးျဖစ္ေတာ့ဘဲအလုပ္ကိုဘဲပိုၿပီးအာရံုစိုက္ျဖစ္လာသည္..
"သမီးကြန္႔ျမဴ း.."
ကြန္႔ျမဴ းဧည့္ခန္းမွာထိုင္ၿပီးလက္ေတာ႔နဲ႔အလုပ္လုပ္ေနတုန္းေခၚသံၾကားတာမို႔လွည့္ၾကည့္လိုက္ၿပီး..
"ဟုတ္က့ဲ..အန္ကယ္.."
"အလုပ္လုပ္ေနျပန္တာလား..နားပါဦးကြယ္.."အန္ကယ္ကဧည့္ခန္းမွာဝင္ထိုင္ရင္းေျပာလာသည္မို႔ရယ္ျပလိုက္ရင္း..
"ကြန္႔ျမဴ းပိုႀကိဳးစားရမွာမို႔ပါ.."
"ဒါေပမ့ဲလည္းနားခ်ိန္နားပါကြယ္.."
"ဟုတ္က့ဲ..ဒါနဲ႔အန္ကယ္ဆီကအကူအညီနဲ႔အၾကံဥာဏ္ေလးေတာင္းခ်င္လို႔ပါ.."
"ေျပာပါဦး.."အန္ကယ္ကအာရံုစိုက္မႈနဲ႔အတူၾကည့္လာသည္မို႔..
"ကြန္႔ျမဴ းျမန္မာနိုင္ငံမွာကားျပခန္းနဲ႔မားကတ္တြဲၿပီးေဆာက္ရင္ေကာင္းမလားလို႔.."
"သမီးအၾကံမဆိုးဘူးဘဲ..ဒါနဲ႔အကူအညီဆိုတာက.."
"အ့ဲဒါကျမန္မာႏိုင္ငံကထားျမတ္ကုမၸဏီမွာအန္ကယ္နာမည္နဲ့႐ွယ္ယာဝင္ထားေပးလို႔ရမလားလို႔ပါ.."
"ရတာေပါ့.."
"ဟုတ္က့ဲ..အန္ကယ္ကစီးပြားေရးအေၾကာင္းပိုနားလည္ေတာ့ကြန္႔ျမဴ းအစား႐ွယ္ယာဝယ္စုထားေပးေစခ်င္လို႔ပါ.."
"ရတယ္..အန္ကယ္စီစဥ္ထားေပးမယ္.."
"ဟုတ္က့ဲ..ေက်းဇူးတင္ပါတယ္..အန္ကယ္.."
"ေျပာစရာမွမလိုတာ..အန္ကယ္တို႔ကမိသားစုလိုျဖစ္ေနၿပီဘဲ.."
"ဟုတ္က့ဲ.."
"ဘာေတြေဆြးေႏြးေနၾကျပန္တာတုန္း.."ကြန္႔ျမဴ းတို႔စကားေျပာၿပီးေတာ့ဧည့္ခန္းထဲဝင္လာတ့ဲေဝယံေၾကာင့္ကြန္႔ျမဴ းရယ္ျပလိုက္ၿပီး..
YOU ARE READING
အန္တီ့အလိုေတာ္က်
Romanceကြန္႔ျမဴ းကအန္တီ့အလိုေတာ္က်လိုက္ရမ့ဲအ႐ုပ္သာသာဘဲလား..အန္တီ Unicode ကွန့်မြူ းကအန်တီ့အလိုတော်ကျလိုက်ရမ့ဲအရုပ်သာသာဘဲလား..အန်တီ