ကွန့်မြူ းတို့ဒီနေ့ကျောင်းတက်ရမှာမို့ပြင်ဆင်စရာရှိတာတွေပြင်ဆင်ပြီးတော့အခန်းပြင်ထွက်လာလိုက်သည်အပြင်ရောက်တော့ဝေယံနဲ့ဆုံတာမို့..
"ဝေယံ..ငါအဆင်ပြေရဲ့လား.."
"အင်း..အလှဆုံးဘဲ.."
"အကောင်းမေးနေတာကို.."
"ငါလည်းအကောင်းဖြေပေးနေတာလေ.."
"တော်ပြီ..အောက်ဆင်းတော့မယ်.."လှတယ်လို့ပြောတော့ရှက်သွားတ့ဲကွန့်မြူ းကိုကြည့်ပြီးဝေယံပြုံးလိုက်မိသည်..
"ငါ့ကိုစောင့်ဦးလေ.."
ဝေယံလည်းအနောက်ကနေလိုက်ဆင်းသွားပြီးနှစ်ယောက်စလုံးစားပွဲဝိုင်းမှာဝင်ထိုင်လိုက်ကြသည်..
"ကျောင်းတက်ရမှာဆိုတော့အဖေနဲ့ဘဲလိုက်ခ့ဲကြ.."
"ဟုတ်က့ဲ.."
"သမီးကွန့်မြူ းအတွက်အန်ကယ်လက်တော့ဝယ်ထားပေးတယ်နော်.."
"ဟုတ်က့ဲ..သမီးလိုချင်တ့ဲပစ္စည်းတွေကိုအန်ကယ်ကဘဲကူညီပြီးရှာပေးပါဦး.."
"ရပါတယ်..အန်ကယ်သင်ပေးတ့ဲအကြောင်းအရာတွေရောရှင်းရဲ့လား.."
"ဟုတ်က့ဲ..ကွန့်မြူ းစိတ်ဝင်စားပါတယ်.."
"အင်း..မသိတာရှိရင်လာမေးနော်.."
"ဟုတ်က့ဲ.."ကွန့်မြူ းတို့စကားသံတွေတိတ်သွားတော့မနက်စာကိုမြန်မြန်လေးစားလိုက်သည်..ဝေယံတို့မိသားစုနဲ့ကွန့်မြူ းကခုမှသိတယ်ဆိုပေမ့ဲကွန့်မြူ းကိုသမီးအရင်းလေးလိုဂရုစိုက်ပေးတယ်ဝေယံကလည်းလက်တော့အကြောင်းတွေသင်ပေးတယ်အန်ကယ်ကစီးပွားရေးအကြောင်းတွေကိုအသေးစိတ်သင်ပေးတယ်အန်တီလည်းလိုအပ်တာမှန်သမျှလိုက်လုပ်ပေးသည်ဒီမိသားစုအပေါ်ကွန့်မြူ းကအတော်လေးကျေးဇူးတင်မိနေပါသည်ဒီကျေးဇူးတွေကိုလည်းဆပ်နိုင်အောင်ကြိုးစားချင်ပါတယ်..
"ကွန့်မြူ း.."
"ဟင်.."
"စားလေ.."
"တော်ပြီ.."
"အင်း..အဖေသွားကြတော့မလား.."
"သွားကြမယ်လေ.."ကွန့်မြူ းတို့လည်းဝေယံအဖေနဲ့အတူကျောင်းကိုလိုက်ခ့ဲလိုက်သည်..
"သမီးကဉာဏ်ကောင်းမ့ဲပုံဘဲနော်.."
"တော်ရုံပါဘဲ.."
"အင်း..အန်ကယ်ကစီးပွားရေးအကြောင်းသိပ်မရှင်းပြရဘဲနားလည်လွယ်တယ်..ဖြတ်ထိုးဉာဏ်လည်းကောင်းတယ်.."
"ကျေးဇူးပါ..အန်ကယ်.."
"အင်း..ကြိုးစားနော်..သမီး.."
"ဟုတ်က့ဲ..
YOU ARE READING
အန္တီ့အလိုေတာ္က်
Romanceကြန္႔ျမဴ းကအန္တီ့အလိုေတာ္က်လိုက္ရမ့ဲအ႐ုပ္သာသာဘဲလား..အန္တီ Unicode ကွန့်မြူ းကအန်တီ့အလိုတော်ကျလိုက်ရမ့ဲအရုပ်သာသာဘဲလား..အန်တီ