Part-1(Zawgyi)

2.5K 45 6
                                    

ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ႕ေဆာင္းရာသီကေအးစိမ့္ေနတာမ်ိဳးမဟုတ္ဘဲပူလြန္းေနတာေၾကာင့္ကြန္႔ျမဴ းအိမ္ေ႐ွ႕ကခံုမွာယက္ေတာင္ေလးခတ္ရင္းထြက္ထိုင္ေနမိသည္..ကြန္႔ျမဴ းတို႔အိမ္ကအရမ္းႀကီးလြန္းေနတာမ်ိဳးမဟုတ္ေပမ့ဲကြန္႔ျမဴ းတို႔မိသားစုသံုးေယာက္ေနဖို႔ေလာက္ေတာ့အေတာ္ေလးအဆင္ေျပေနၿပီျဖစ္သည္..ကြန္႔ျမဴ းတို႔အိမ္ကေျခတံရႇည္သစ္အိမ္ေလးျဖစ္ၿပီးျခံနည္းနည္းက်ယ္တာမို႔အေမကအိမ္ေနာက္တြင္သီးပင္မ်ားစိုက္ကာျပန္ေရာင္းသည္အေဖကေတာ့ကားတကၠစီဆြဲရင္းအဆင္ေျပတ့ဲအလုပ္ေတြလည္းဝင္လုပ္သည္ကြန္႔ျမဴ းကေက်ာင္းသူမို႔အေဖနဲ႔အေမကဘာမွမခိုင္းေပကြန္႔ျမဴ းက၉တန္းေက်ာင္းအပ္ၿပီးၿပီမို႔ေနာက္တစ္ပတ္ေလာက္ဆိုေက်ာင္းတက္ရေပေတာ့မည္ျဖစ္သည္..ကြန္႔ျမဴ းတို႔ကေတာ္ရံုေလာက္အေျခအေနသာ႐ွိသည္မို႔ကိုယ္ပိုင္ေက်ာင္းေတြမွာမတက္ႏိုင္တာမို႔အိမ္နဲ႔သိပ္မေဝးတ့ဲအထက္တန္းေက်ာင္းမွာသာတက္ရသည္ဒါေပမ့ဲကြန္႔ျမဴ းရဲ႔ဘဝအေျခအေနကိုနားလည္ၿပီးအေဖနဲ႔အေမကိုသနားတာမို႔စာကိုအမ်ားႀကီးႀကိဳးစားခ့ဲသည္..

"သမီးေရ.."

အေဖ့ေခၚသံေၾကာင့္အေတြးေတြကိုရပ္ကာ..

"႐ွင့္..အေဖ..ကြန္႔ျမဴ းလာၿပီ.."

ကြန္႔ျမဴ းလည္းအိမ္ေအာက္ဆင္းလာကာအေဖ့ဆီသြားလိုက္ၿပီး..

"အေဖျပန္လာၿပီလား..ပင္ပန္းေနၿပီလားဟင္.."
"မပင္ပန္းပါဘူး..ဒီမွာအေဖ့သမီးအတြက္ေခါက္ဆြဲေၾကာ္ဝယ္လာေပးတယ္.."
"ဟာ..သမီးအရမ္းႀကိဳက္တာ.."
"အ့ဲဒါေၾကာင့္ဝယ္လာေပးတာ..ဒါနဲ႕သမီးအေမေရာ.."
"အိမ္ေနာက္မွာ.."
"သြားေခၚလိုက္ေလ..ထမင္းစားမယ္လို႔.."
"ဟုတ္က့ဲ.."

ကြန္႔ျမဴ းအိမ္ေနာက္ဘက္လာလိုက္ကာအေမ့ကိုလာေခၚလိုက္သည္..

"အေမ..အေဖေရာက္လာၿပီ..ထမင္းစားမယ္တ့ဲ.."
"ဟုတ္ၿပီ..အေမလာၿပီ.."
"လာ..ကြန္႔ျမဴ းဝိုင္းဆြဲေပးမယ္.."
"လိမ္မာလိုက္တာ..ေရာ့.."

အေမကအ့ဲလိုေျပာေတာ့သြားေလးေတြေပၚသည္အထိရယ္ျပရင္းအေမနဲ႔အိမ္ထဲလာလိုက္သည္..

"အစ္ကို..အဆင္ေျပရဲ႕လား.."
"ေျပပါတယ္..ျမရယ္..လာထမင္းစားရေအာင္.."

အန္တီ့အလိုေတာ္က်Where stories live. Discover now