Part-5(Zawgyi)

1.1K 34 6
                                    

ဒီေန႔ဟိုကေလးမေက်ာင္းတက္ရမွာမို႔ကေလးမကိုေက်ာင္းပို႔ဖို႔ေရာကြၽန္မလည္းကုမၸဏီသြားရမွာမို႔အညိဳေရာင္ရင္ဖံုးခါးတိုနဲ႔ခ်ိတ္ထဘီကိုဝတ္လိုက္ၿပီးဆံထံုးကိုေသခ်ာစြာထံုးလိုက္သည္ျပင္ဆင္ၿပီးေတာ့မက္မြန္သီးရနံ႔ေရေမႊးအနည္းငယ္စြတ္ကာမွန္ေ႐ွ႕မွာေသခ်ာရပ္ၾကည့္လိုက္ၿပီးအဆင္ေျပၿပီမို႔လက္ကိုင္အိတ္ယူကာအခန္းကထြက္လာလိုက္သည္..အခန္းေ႐ွ႕ေရာက္ေတာ့ကေလးမအခန္းကတံခါးပြင့္ေနတာမို႔ၾကည့္လိုက္ေတာ့ကေလးမက႐ွိမေနေပအ့ဲဒါနဲ႔ေအာက္ထပ္ကိုဆင္းလာခ့ဲလိုက္သည္..

"ႀကီးႀကီး..ဟိုကေလးမေရာ.."
"ျခံထဲမွာေလ.."
"ျခံထဲမွာလား..ဘာလုပ္ေနတာလဲ.."
"သမီးထားကိုယ္တိုင္သြားၾကည့္လိုက္ဦး.."

ကြၽန္မလက္ကိုင္အိတ္ကိုစားပြဲေပၚတင္လိုက္ၿပီးအိမ္ေ႐ွ႕ထြက္လာကာျခံထဲကိုလွမ္းၾကည့္လိုက္ေတာ့စိုက္ထားတ့ဲပန္းပင္ေတြေ႐ွ႕မွာထိုင္ငိုေနတ့ဲကေလးမ..

"ကြန္႔ျမဴ းျခယ္!.."

ကြန္႔ျမဴ းနာမည္ေခၚသံၾကားတာမို႔လွည့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့..

"အန္တီ.."

တစ္ကိုယ္စာၾကားရံုေလးသာအသံထြက္လိုက္မိသည္..

"အ့ဲမွာမင္းဘာထိုင္လုပ္ေနတာလဲ..ခုခ်က္ခ်င္းဒီကိုလာ.."

သူမအမိန္႔ေပးလာသည္မို႔ကြန္႔ျမဴ းသူမအေ႐ွ႕သြားလိုက္ၿပီး..

"အန္တီ..ကြန္႔ျမဴ းစိုက္ထားတ့ဲပန္းေတြကိုမႏုတ္ပါနဲ႔လား.."
"တို႔ကႏုတ္မယ္ဆိုရင္ေရာ.."
"ဒါဆိုကြန္႔ျမဴ းထပ္ဝယ္ၿပီးစိုက္မွာ.."
"မင္းတို႔ကိုမနက္ေစာေစာစီးစီးစိတ္တိုေအာင္လုပ္ေနတာလား.."
"မဟုတ္ပါဘူး.."

ကြၽန္မအ့ဲလိုေမးလိုက္ေတာ့ေခါင္းငံုခ် ၿပီးမ်က္ရည္ေလးေတြသုတ္လာသည္..ၿပီးေတာ့ျပန္ေမာ့ၾကည့္လာတာမို႔..

"မင္းကေလအေတာ္ေခါင္းမာတ့ဲကေလးဘဲ.."
"ဒါေၾကာင့္မို႔မႏုတ္ပါနဲ႔ေနာ္.."
"ခုခ်က္ခ်င္းအိမ္ထဲဝင္..အဝတ္အစားသြားလဲေတာ့ေက်ာင္းသြားရေတာ့မယ္.."
"အန္တီကပန္းပင္ေတြကိုႏုတ္မယ္ဆိုရင္ကြန္႔ျမဴ းေက်ာင္းမသြားဘူး.."
"ကြန္႔ျမဴ းျခယ္!.."
"ဟင့္..ဟင့္.."

အန္တီ့အလိုေတာ္က်Donde viven las historias. Descúbrelo ahora