ေဒါက္..ေဒါက္..ေဒါက္
"ကြန္႔ျမဴ းျခယ္..ကြန္႔ျမဴ းျခယ္.."
ခုေနာက္ပိုင္းအန္တီကအရင္ကလိုကေလးမလို႔မေခၚေတာ့ဘဲနာမည္အျပည့္အစံုသာေခၚလာေတာ့သည္အန္တီအ့ဲလိုတစ္ခါေခၚတိုင္းကြန္႔ျမဴ းအသားေတြေတာင္တုန္မိသည္..ခုလည္းတံခါးကိုဆက္တိုက္ေခါက္ၿပီးေခၚေနတာမို႔ကိုယ္လက္နာၿပီးမထႏိုင္ေပမ့ဲခပ္သြက္သြက္ေလးအျမန္ထကာတံခါးဖြင့္ေပးလိုက္ေတာ့..
"မင္းကိုဒီေလာက္ေခၚေနတာကိုဘာလို႔ျပန္မထူးတာလဲ.."
"ကြန္႔ျမဴ းအိပ္ေနလို႔ပါ.."
"ဒီခ်ိန္ထိအိပ္ေနတာလား.."
"ဟုတ္က့ဲ..ကိုယ္လက္နာေနလို႔.."
"အပိုေတြမေျပာနဲ႔..တို႔ေအာက္မွာေစာင့္ေနမယ္..ျမန္ျမန္ျပင္ၿပီးဆင္းခ့ဲ.."
"ဟုတ္က့ဲ.."အန္တီဆင္းသြားေတာ့ကြန္႔ျမဴ းလည္းတံခါးကိုအသာျပန္ပိတ္ကာေရခ်ိဳးခန္းထဲဝင္သြားလိုက္သည္..အန္တီကေလအရင္ကထက္ကိုပိုၿပီးဆိုးလာတာမို႔အန္တီနဲ႔အတူမေနခ်င္ေတာ့သည္အထိျဖစ္မိသည္ဘာလို႔ဒီေလာက္ထိေျပာင္းလဲသြားလဲမသိေပမ့ဲအန္တီ့ရဲ႕တစ္ခ်ိဳ႕အျပဳအမူေတြကကြန္႔ျမဴ းကိုသေဘာက်ေအာင္ျပဳမူေနဆဲဘဲ..ဒီေလာက္႐ိုက္ထိေနတာေတာင္အ့ဲအမ်ိဳးသမီးကိုအၿပီးအပိုင္မမုန္းနိုင္ေသးဘူးအန္တီကအရမ္းျပဳစားလြန္းတယ္..မုန္းတယ္လို႔ေျပာခ့ဲေပမ့ဲသေဘာက်ေနတုန္းဘဲအန္တီ့ရဲ႕ဆိုးကြက္ေရာေကာင္းကြက္ေတြေရာကို..
ကြန္႔ျမဴ းအေတြးေတြရပ္ကာသန္႔စင္ၿပီးေတာ့ျပန္ထြက္လာျပီး႐ွပ္အက်ႌနဲ႔ေဘာင္းဘီအကြက္အ႐ွည္ကိုလဲဝတ္ၿပီးေအာက္ဆင္းလာလိုက္သည္..
"မင္းဘာလို႔အ့ဲေလာက္ၾကာေနတာလဲ.."
စားပြဲဝိုင္းထဲဝင္ထိုင္ေတာ့အန္တီကေမးလာသည္မို႔..
"အဝတ္အစားလဲေနလို႔ပါ.."
"ထားလိုက္ေတာ့..တို႔ဒီေန႔ႀကီးႀကီးနဲ႔အျပင္သြားမလို႔မင္းကဘယ္မွမသြားဘဲအိမ္မွာဘဲေနခဲ့.."
"ဟုတ္က့ဲ.."
"မေန႔ကလိုစိတ္မတိုခ်င္ဘူး.."
"ဟုတ္က့ဲ.."ကြန္႔ျမဴ းမနက္စာစားေနတုန္းအန္တီကစားၿပီးသြားၿပီမို႔ထြက္သြားေတာ့သည္..
"သမီးေလး..ႀကီးႀကီးဆန္ျပဳတ္ျပဳတ္ထားေပးတယ္.."
"ဟုတ္က့ဲ.."ႀကီးႀကီးကမွာၿပီးေတာ့အန္တီနဲ႔လိုက္သြားေတာ့သည္..အန္တီတို႔ကားေလးထြက္သြားေတာ့မနက္စာစားတာကိုရပ္ကာပစၥည္းေတြေကာက္သိမ္းလိုက္ၿပီးျခံထဲဆင္းလာလိုက္သည္..
YOU ARE READING
အန္တီ့အလိုေတာ္က်
Romanceကြန္႔ျမဴ းကအန္တီ့အလိုေတာ္က်လိုက္ရမ့ဲအ႐ုပ္သာသာဘဲလား..အန္တီ Unicode ကွန့်မြူ းကအန်တီ့အလိုတော်ကျလိုက်ရမ့ဲအရုပ်သာသာဘဲလား..အန်တီ