ကြၽန္မတို႔ဒီေန႔ဘုရားသြားမွာမို႔ခရမ္းေရာင္ရင္ဖံုးခါးတိုနဲ႔ခ်ိတ္ထဘီကိုဝတ္ဆင္ၿပီးရင္ဘတ္မွာပန္းပြင့္ပံုရင္ထိုးေသးေသးေလးကိုတပ္လိုက္ကာေရေမႊးနည္းနည္းဆြတ္ၿပီးမွန္မွာေသခ်ာၾကည့္ၿပီးေတာ့အဆင္ေျပၿပီမို႔လက္ကိုင္အိတ္ယူကာအခန္းျပင္ထြက္လာလိုက္သည္..
ေဒါက္..ေဒါက္
"ကေလးမ..ျပင္ၿပီးၿပီလား.."
"ၿပီးေတာ့မယ္..အန္တီ"
"ဒါဆိုေအာက္မွာေစာင့္ေနမယ္.."
"ဟုတ္က့ဲ.."ကြၽန္မေအာက္ထပ္ဆင္းလာၿပီးဧည့္ခန္းမွာဝင္ထိုင္ကာကေလးမကိုေစာင့္ေနလိုက္သည္..
"သမီးထားတို႔အျပင္သြားမလို႔လား.."
"ဟုတ္က့ဲ..ဘာျဖစ္လို႔လဲ.."
"ဘာမွမျဖစ္ပါဘူး..ဂ႐ုစိုက္သြားၾကေနာ္.."
"ဟုတ္က့ဲ.."
"အန္တီ.."ႀကီးႀကီးနဲ႔စကားေျပာေနတုန္းေခၚသံၾကားလို႔ၾကည့္လိုက္ေတာ့ေလွကားကေနတစ္ဆင့္ခ်င္းဆင္းလာတ့ဲကေလးမေလး..ခ်ည္သားရင္ဖံုးခါးတိုနဲ႔ဖိထဘီကိုေသသပ္စြာဝတ္ထားၿပီးဂုတ္ဝဲဆံပင္ေတြကိုေတာ့အေ႐ွ႕ကနည္းနည္းခ် ၿပီးအလယ္ခြဲထားကာေဘးဘက္ဆံပင္နည္းနည္းကိုအလိမ္လိမ္ေလးလုပ္ထားၿပီးအေနာက္မွာစုစည္းထားသည္..ခုလိုပံုကနည္းနည္းေတာ့လူႀကီးပံုေလးေပါက္သည္မို႔ကြၽန္မေသခ်ာၾကည့္ေနမိသည္ကေလးမကခုလိုပံုနဲ႔ကပိုခ်စ္စရာေကာင္းေနသည္..
"ကြန္႔ျမဴ းမလွလို့လားဟင္.."
"ဟင္..လွတယ္.."ကြန္႔ျမဴ းအန္တီ့ေဘးမွာဝင္ထိုင္လိုက္ၿပီးေတာ့ေသခ်ာၾကည့္ေနမိသည္အန္တီကဒီေန႔ပိုလွသလိုဘဲႏူးညံ့တ့ဲအသားရည္နဲ႔ေလာက္ေအာင္ခရမ္းေရာင္ကိုဝတ္ဆင္ထားကာဆံပင္ကိုလည္းေသခ်ာစြာထံုးထားၿပီးအလွကလစ္ေလးေတာင္ပန္ထားေသးသည္..
"အန္တီ..ဒီေန႔အရမ္းလွေနတယ္.."
"တို႔သိတယ္.."အန္တီကေလဘာေျပာေျပာအျမဲေခ်သည္ကြန္႔ျမဴ းအန္တီ့ကိုေသခ်ာၾကည့္ေနရင္းအၾကည့္ေတြကရင္ထိုးဆီေရာက္သြားေတာ့..
"အယ္..အန္တီလည္းရင္ထိုးထိုးလာတာလား.."
"ဟုတ္တယ္..ဘာျဖစ္လို႔လဲ.."
"ဒီမွာေလကြန္႔ျမဴ းလည္းထိုးထားတာ.."ကေလးမကသူမရဲ႕ဘယ္ဘက္ရင္အံုေနရာမွာထိုးထားတာေလးကိုျပေပးတာမို႔ၾကည့္လိုက္ေတာ့..
YOU ARE READING
အန္တီ့အလိုေတာ္က်
Romanceကြန္႔ျမဴ းကအန္တီ့အလိုေတာ္က်လိုက္ရမ့ဲအ႐ုပ္သာသာဘဲလား..အန္တီ Unicode ကွန့်မြူ းကအန်တီ့အလိုတော်ကျလိုက်ရမ့ဲအရုပ်သာသာဘဲလား..အန်တီ