ကွန့်မြူ းဒီမနက်အစောကြီးနိုးနေခ့ဲသည်ကိုယ့်နိုင်ငံမဟုတ်သလိုနေနေကျနေရာမဟုတ်တာကြောင့်အိပ်မပျော်တော့ဘဲအစောကြီးနိုးနေခ့ဲတာမို့ပြင်ဆင်ပြီးတော့အောက်ထပ်ကိုဆင်းလာခ့ဲလိုက်သည်..
"အန်တီ..ကွန့်မြူ းဝိုင်းလုပ်ပေးရမလား.."
"ရတယ်..သမီးလေး..စားပွဲဝိုင်းမှာထိုင်နေနော်.."
"ဟုတ်က့ဲ.."ကွန့်မြူ းလည်းစားပွဲဝိုင်းမှာဝင်ထားပြီးတော့ဝေယံတို့လည်းလာဝင်ထိုင်ကြသည်..
"ကွန့်မြူ း..အစောကြီးနိုးနေတာလား.."
"အင်း..အိပ်နေကျနေရာမဟုတ်တော့အစောကြီးနိုးနေတာ.."
"ဒါဆိုအိပ်ရေးဝရဲ့လား.."
"ဝပါတယ်.."
"ကဲ..မနက်စာရပါပြီ.."ကွန့်မြူ းတို့မနက်စာတူတူစားကြရင်း..
"သားတို့ဘယ်နေ့ကျောင်းတက်ကြမလဲ..ကျောင်းကိစ္စကစီစဉ်ထားပြီးပြီ.."
အန်ကယ်ပြောတော့ဝေယံကကွန့်မြူ းဘက်ကိုလှည့်ကြည့်လာပြီး..
"ကွန့်မြူ းဘယ်နေ့တက်ကြမလဲ.."
"မနက်ဖြန်လည်းရတယ်လေ.."
"ဒါဆိုမနက်ဖြန်တက်လိုက်မယ်..အဖေ"
"အင်း..ဒီနေ့တော့လိုအပ်တာတွေလိုက်ဝယ်လိုက်ပေါ့.."
"ဟုတ်က့ဲ.."ကွန့်မြူ းတို့မနက်စာစားကြရင်းအတွေးတစ်ခုရောက်လာတာမို့..
"အန်ကယ်..ကွန့်မြူ းအကူအညီတောင်းစရာလေးရှိလို့.."
"ပြောလေ..သမီးရဲ့.."
"ကွန့်မြူ းစီးပွားရေးတစ်ခုလုပ်ချင်လို့..အ့ဲဒါကူညီပေးလို့ရမလားဟင်.."
"ဟင်း..စိတ်ဝင်စားစရာဘဲ..ဘာစီးပွားရေးလုပ်မလို့လဲ.."
"ကွန့်မြူ းကနာမည်ကြီးပစ္စည်းတွေနဲ့ကားတွေကိုဒီနိုင်ငံကနေဈေးသက်သာစွာဝယ်ပြီးမြန်မာနိုင်ငံကိုပြန်ပို့ပြီးရောင်းချင်တာပါ.."အန်ကယ်ကကွန့်မြူ းကိုစိတ်ဝင်တစားကြည့်လာပြီး..
"သမီးအတွေးတွေကမဆိုးဘူးဘဲ..အသက်ငယ်ငယ်လေးနဲ့စီးပွားရေးကိုစိတ်ဝင်စားတာလား.."
"ကျောင်းဘဲတက်နေတာမျိုးမလုပ်ချင်လို့အ့ဲလိုစဉ်းစားမိသွားတာ.."
"အသက်ငယ်ငယ်နဲ့ခုလိုတွေးတာကောင်းသားဘဲ..ဒါနဲ့အန်ကယ်ကဘာကူညီပေးရမှာလဲ.."အန်ကယ်မေးလာတော့အားနာပေမ့ဲလည်း..
"ပိုက်ဆံကူညီခိုင်းထားမလို့ပါ.."
"ဒါများရတာပေါ့..ဘယ်လောက်လိုချင်တာလဲ.."
"ဒီနိုင်ငံပိုက်ဆံ၃၀၀လောက်ရနိုင်မလား.."
"ရတာပေါ့..ငွေသားနဲ့ဘဲဟုတ်လား.."
"ဟုတ်က့ဲ..ခုလောလောဆယ်အန်ကယ်ဆီကနေစီးပွားရေးဈေးကွက်အကြောင်းလေ့လာချင်ပါတယ်.."
"အန်ကယ်သင်ပေးမယ်.."
"ဟုတ်က့ဲ..ကျေးဇူးပါ.."
"ရပါတယ်ကွယ်.."
YOU ARE READING
အန္တီ့အလိုေတာ္က်
Romanceကြန္႔ျမဴ းကအန္တီ့အလိုေတာ္က်လိုက္ရမ့ဲအ႐ုပ္သာသာဘဲလား..အန္တီ Unicode ကွန့်မြူ းကအန်တီ့အလိုတော်ကျလိုက်ရမ့ဲအရုပ်သာသာဘဲလား..အန်တီ