Part-21(Zawgyi)

908 29 4
                                    

ကြၽန္မဒီေန႔အလုပ္သြားရမွာဆိုေပမ့ဲအရင္ေန႔ေတြကထက္ေသေသခ်ာခ်ာျပင္ဆင္ေနမိသည္ဒီေန႔ေတာ့ခ်ိတ္အျဖဴ ​ေရာင္ဝတ္စံုကိုဝတ္ထားလိုက္ၿပီးရင္ဘတ္မွာရင္ထိုးေလးကိုလည္းဒီေန႔မွတပ္ခ်င္စိတ္ျဖစ္လာသည္မို႔တပ္ထားလိုက္သည္မ်က္ႏွာကိုေတာ့မိတ္ကပ္ပါးပါးေလးပုတ္လိုက္ၿပီးႏွုတ္ခမ္းသားေတြကိုအနီေျပေျပေလးဆိုးထားလိုက္သည္ဆံထံုးကိုေတာ့အရင္ေန႔ကလိုမဟုတ္ဘဲပန္းပြင့္ပံုေလးထံုးကာႏွင္းဆီပန္းအျဖဴ ေရာင္တစ္ပြင့္လည္းပန္ထားလိုက္သည္ျပင္ဆင္လို႔ၿပီးျပည့္စံုတာနဲ႔မွန္ေ႐ွ႕မွာေသခ်ာၾကည့္လိုက္ကာေရေမႊးအနည္းငယ္ဆြတ္လိုက္သည္..အဆင္ေျပၿပီမို႔လက္ကိုင္အိတ္နဲ႔ဖုန္းကိုယူကာအခန္းျပင္ထြက္လာခ့ဲလိုက္သည္အခန္းအျပင္ေရာက္လို႔ေအာက္ထပ္ဆင္းဖို႔ျပင္ေနတုန္း..

ကလင္..ကလင္..

ဖုန္းဝင္လာလို႔ၾကည့္ေတာ့အတြင္းေရးမႉးျဖစ္ေနသည္မို႔ကိုင္လိုက္ကာ..

"ဟဲလို.."
"ဟဲလို..သူေ႒းမ"
"အင္း..ေျပာေလ.."
"႐ွယ္ယာ႐ွင္ေတြေရာက္ေနတယ္..သူေ႒းမကိုကုမၸဏီကေနဖယ္ဖို႔တ့ဲ.."
"ဘာ!..ဘာကိစၥနဲ႔လဲ.."
"ကြၽန္မလည္းေသခ်ာမသိပါဘူး.."
"ဟုတ္ၿပီး..တို႔အခုလာခ့ဲမယ္.."

ကြၽန္မဖုန္းခ်ၿပီးေတာ့ေအာက္ထပ္ကိုျမန္ျမန္ဆင္းလာၿပီး..

"ႀကီးႀကီးေရ..ထားအလုပ္သြားေတာ့မယ္.."
"မနက္စာစားသြားဦးေလ.."
"မစားေတာ့ဘူး..ကုမၸဏီမွာအေရးႀကီးကိစၥေလးေပၚလာလို႔.."
"အင္းအင္း..ဂ႐ုစိုက္သြားဦး..အခ်ိန္ရရင္တစ္ခုခုစားလိုက္ေနာ္.."
"ဟုတ္က့ဲ.."

ကြၽန္မႀကီးႀကီးကိုေျပာၿပီးတာနဲ့ကားေပၚတက္ကာကုမၸဏီဆီထြက္လာခ့ဲလိုက္သည္..

ကြန္႔ျမဴ းတို႔ေလယာဥ္ဆိုက္ေတာ့ေလယာဥ္ေပၚကဆင္းတာနဲ႔ကိုယ့္ႏိုင္ငံရဲ႕ေလေငြ႔ကို႐ွဴ႐ိႈက္လိုက္မိသည္စိတ္ထဲေပါ့ပါးသြားသလိုဘဲစိတ္လည္းလႈပ္႐ွားေနမိသည္..

"ခုမွလန္းဆန္းသြားသလိုဘဲ.."
"ေပ်ာ္တယ္မဟုတ္လား.."
"အင္း..မျပန္တာၾကာလို႔ထင္တယ္.."
"ဟုတ္ပါၿပီး..လာသြားရေအာင္.."

ကြန္႔ျမဴ းတို႔အျပင္ထြက္လာေတာ့..

"ေဝယံနဲ႔ကြန္႔ျမဴ း.."

အန္တီ့အလိုေတာ္က်Where stories live. Discover now