Part-20(Unicode)

3.1K 193 12
                                    

၅နှစ်ခန့်ကြာပြီးနောက်...

နှစ်တွေကြာလာတာနဲ့အမျှကွန့်မြူ းအလုပ်တွေပိုတိုးတက်လာတာကြောင့်လုပ်ငန်းလည်းအတည်တကျ ဖြစ်လာခ့ဲပြီးအန်ကယ်ရဲ့ပိုက်ဆံတွေကိုလည်းအားလုံးအပ်နိုင်ခ့ဲသလိုငွေအပိုတွေလည်းအများကြီးရလာခ့ဲသည်ခုဆိုအန်ကယ်ရဲ့အလုပ်မှာလည်းရှယ်ယာရှင်တစ်ယောက်ဖြစ်လာခ့ဲသည်လေနောက်ပြီးအရင်ကလိုကလေးပုံလေးမဟုတ်တော့ဘဲအများကြီးတည်ငြိမ်ပြီးရင့်ကျက်လာသည်အရပ်လည်းပိုရှည်လာပြီးစတိုင်ပန်တွေသာဝတ်သည်မို့တကယ့်ကိုလုပ်ငန်းရှင်တစ်ယောက်အတိုင်းပါဘဲ..
နှစ်တွေကြာလာတော့ကွန့်မြူ းပုံကအများကြီးပြောင်းလဲလာမှန်းလည်းသိသည်ဒီလောက်ဆိုဟိုအမျိုးသမီးကိုအနိုင်ယူလို့အဆင်ပြေလောက်ပြီထင်ပါရဲ့..ခံနိုင်ရည်ရှိအောင်ပြင်ထားပါဒေါ်ထားမြတ်သိင်္ဂီ..

"သမီးကွန့်မြူ း..သမီးကွန့်မြူ း.."
"ဟင်..ဟုတ်က့ဲ.."
"ဘာတွေပြုံးပြီးငေးနေတာလဲ.."
"ဘာမှမဟုတ်ပါဘူး..ထိုင်လေ..အန်ကယ်.."

အန်ကယ်ကဝင်ထိုင်လိုက်ပြီးတော့..

"သမီးကူညီခိုင်းတ့ဲရှယ်ယာတွေကအတော်များနေပြီ.."
"ဟုတ်လား..ဒါဆိုကွန့်မြူ းဟိုကိုပြန်သင့်ပြီထင်ပါရဲ့.."
"ပြန်တော့မလို့လား.."
"ဟုတ်တယ်..အန်ကယ်..ဒါပေမ့ဲကွန့်မြူ းပြန်လာမှာပါ.."
"ပြန်ရင်ဝေယံကိုလည်းခေါ်သွားလိုက်လေ.."
"သူကအန်ကယ်အလုပ်တွေကူလုပ်ပေးနေရတာမို့မခေါ်တော့ပါဘူး.."
"ရတယ်..ခေါ်သွားလိုက်.."
"ဟုတ်က့ဲ.."
"ဘာတွေပြောနေကြတာလဲ.."

ကွန့်မြူ းတို့စကားပြောနေတုန်းဝေယံကတံခါးဖွင့်ကာဝင်လာပြီးပြောလာသည်မို့..

"မင်းလုပ်ငန်းရှင်တစ်ယောက်လုပ်နေပြီးတံခါးခေါက်ရမှန်းမသိဘူးလား.."
"အဖေကလည်းသားကိုဘဲပြောနေတယ်.."
"မင်းလုပ်တာမှမဟုတ်တာ.."
"ရပါတယ်..အန်ကယ်ရယ်.."
"ကွန့်မြူ းကရတယ်တ့ဲ.."
"သမီးကွန့်မြူ းကအားနာလို့မပြောတာနေမှာပေါ့.."

အမြဲစကားများနေရတ့ဲသားဖနှစ်ယောက်ကိုကြည့်ပြီးကွန့်မြူ းပြုံးပြီးကြည့်နေမိသည်..

"မဟုတ်ဘူးမဟုတ်ဘူးလား..ကွန့်မြူ း.."
"မဟုတ်ပါဘူး..လာထိုင်.."

အန္တီ့အလိုေတာ္က်Where stories live. Discover now